Zelfs intercontinentaal? En tegen mensen waar je van claimt ver boven te staan op elk vlak?quote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat heb je continu op internet....
Tja sommige mensen hebben blijkbaar auto's, internet en weet ik veel wat nodig om zich beter te voelen dan een ander.quote:Op zondag 13 september 2009 22:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zelfs intercontinentaal? En tegen mensen waar je van claimt ver boven te staan op elk vlak?
quote:Op zondag 13 september 2009 22:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Tja sommige mensen hebben blijkbaar auto's, internet en weet ik veel wat nodig om zich beter te voelen dan een ander.
maar post eens een foto van je CRX, misschien nomineer ik jou
Wel 4 uitlaten die er volgend jaar van af gaanquote:Op zondag 13 september 2009 22:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zie geen neon, grote spoilers en M3 spiegels... Dus helaas, geen nominatie
^^ gelukkig pats ik er niet mee.quote:Op zondag 13 september 2009 22:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
4 uitlaten is wel een beetje te veel van het goede inderdaad... halve nominatie!
Zou ik ook niet doen als ik jou wasquote:Op zondag 13 september 2009 22:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
^^ gelukkig pats ik er niet mee.
Tuurlijk! ik rij een jap. Compleet origineel. Zelfs de velgen die ik naderhand erop heb laat zetten zijn gewoon via de dealer te bestellen. Ben ik dan een petje volgens jouw criteria? In jouw wereldje misschien wel, rare vent.quote:Op zondag 13 september 2009 10:12 schreef draaijer het volgende:
Mensen die in aanmerking komen zijn :
De mensen met een Jap of Amerikaan..
Waarom?
Ze zijn standaard al erg ordinair. Erger ga je niet snel vinden.
Jammer..heb al iemand genomineerd.quote:Op maandag 14 september 2009 09:13 schreef 68Chevelle het volgende:
Wie mij nomineert solliciteert naar een honkbalknuppel....... dan weten jullie het alvast
Ik mag jou welquote:Op maandag 14 september 2009 09:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jammer..heb al iemand genomineerd.
Stefan_P ... 4quote:Op maandag 14 september 2009 08:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haha ik heb een auto die wel door een APK komt en op meetings staat en dan sta ik gelijk aan Turk?
Ik meende dat petjes volk Golf 3 en Honda CRX gastjes waren....
Ik nomineer Turk.
Uhu, droom verder, een 330i is al een 10k duurder dan die lexus, laat staan de 335quote:Op maandag 14 september 2009 01:10 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Tuurlijk! ik rij een jap. Compleet origineel. Zelfs de velgen die ik naderhand erop heb laat zetten zijn gewoon via de dealer te bestellen. Ben ik dan een petje volgens jouw criteria? In jouw wereldje misschien wel, rare vent.
Enige reden, dat ik een andere auto zou willen, is omdat honda niet de juiste auto met power en automaat heeft. Gewoon vanwege jou heb ik waarschijnlijk meer zin om een lexus is250 te pakken in plaats van een bmw 330i of 335i.
En toch krijg je geen cent meer auto voor je geld.quote:Op maandag 14 september 2009 10:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, droom verder, een 330i is al een 10k duurder dan die lexus, laat staan de 335
Qua sportiviteit en motorenkeuze kun je bij BMW toch aardig wat meer kanten op, maar zon IS doet idd niet onder voor n BMW, dat heb ik ook nergens gezegdquote:Op maandag 14 september 2009 11:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En toch krijg je geen cent meer auto voor je geld.
Die stickers zijn er allang weer af hoorquote:Op maandag 14 september 2009 11:14 schreef daNpy het volgende:
Oxygene FRL is het ultieme petje. Met z'n stickerbak
Waarom denk je, dat ik het niet kan betalen?quote:Op maandag 14 september 2009 10:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, droom verder, een 330i is al een 10k duurder dan die lexus, laat staan de 335
Die Galant van jou is geen petjesmobiel?quote:Op maandag 14 september 2009 08:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haha ik heb een auto die wel door een APK komt en op meetings staat en dan sta ik gelijk aan Turk?
Ik meende dat petjes volk Golf 3 en Honda CRX gastjes waren....
Ik nomineer Turk.
Voelt zich meteen aangevallenquote:Op maandag 14 september 2009 12:20 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Waarom denk je, dat ik het niet kan betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |