quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef Juicyhil het volgende:
Het grapje was een leuke toevoeging aan dit topic.
Ah, op die fiets. 'Weerbaarder maken'. Sjongejonge, zo had ik het nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef Me. het volgende:
Pesten is een sociale aangelegenheid. De pesters willen de kneuzen alleen maar helpen om wat weerbaarder te worden. Dat sommige kneuzen daarbij een trauma oplopen voor het leven is hun probleem, dat soort figuren ben je in deze wereld toch liever kwijt dan rijk
Pesten is gewoon leuk. Een soort team building.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef groovy-cat het volgende:
Ik ben vroeger gepest en ik vroeg me eigenlijk af waarom mensen pesten.
Doe es even normaalquote:Op zondag 13 september 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pesten is gewoon leuk. Een soort team building.
He Gastquote:Op zondag 13 september 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pesten is gewoon leuk. Een soort team building.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:33 schreef Magere_Gein het volgende:
Er zijn grenzen: http://www.rijnmond.nl/Ho(...)ns%20YouTube-filmpje
[ afbeelding ]
<(filmpje staat op dumpert.nl, als je die wilt zien moet je daar wezen)>
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef Me. het volgende:
Pesten is een sociale aangelegenheid. De pesters willen de kneuzen alleen maar helpen om wat weerbaarder te worden. Dat sommige kneuzen daarbij een trauma oplopen voor het leven is hun probleem, dat soort figuren ben je in deze wereld toch liever kwijt dan rijk
Kneus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef Me. het volgende:
Als je zulke grappen maakt kan ik me voorstellen dat je gepest bent hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef groovy-cat het volgende:
Hoi mensen:D ik verveel me dus ik start een gesprek over pesten.
Ik ben vroeger gepest en ik vroeg me eigenlijk af waarom mensen pesten.
Weet je hier een goed antwoord op, mail dan naar Pestpuber@ho
nee grapje, reageer dan maar gewoon op dit topic
Ben blij voor die jongens dat ik daar niet bij wasquote:Op zondag 13 september 2009 10:04 schreef cvboer het volgende:
Zo heb ik eens een keer zo'n pester een goed gemikte trap gegeven. ze waren met een groepje van 4 man een aan het pesten.
Jammer voor ze dat ik het zag. Op dat moment had ik mijn werkschoenen aan en dat heeft ie vast gevoeld.
Dergelijk gedrag moet je direkt aanpakken.![]()
Oja, het filpje op dumpert.nl----http://www.dumpert.nl/mediabase/627081/502eaa8e/bebeto_wordt_geterrord.html
Nee, ik snap er geen moer vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef caspergf1 het volgende:
Sommige mensen stellen zich aan, vindt je het dan raar dat je gepest wordt?
Ja sorry hoor, maar ze pesten je echt niet voor niets.
Zo erg is het niet als je gepest wordt, je wordt er hard van.
Waar ik helemaal niet tegen kan, is dat als iemand gepest werd in zijn vorige klas en dan zegt:
Ik werd vroeger gepest en dat is echt niet leuk.
Dan heb ik echt zoiets van: Jij verdient het ook om gepest te worden en dan vooral die nichten die denken dat je hun vriend bent en dan bij het kleinste vriendschappelijke scheldwoordje, je gaan slaan in je gezicht als een vieze rotnicht.
Begrijp je?
Obvious trollquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef caspergf1 het volgende:
Waar ik helemaal niet tegen kan, is dat als iemand gepest werd in zijn vorige klas en dan zegt:
Dan heb ik echt zoiets van: Jij verdient het ook om gepest te worden en dan vooral die nichten die denken dat je hun vriend bent en dan bij het kleinste vriendschappelijke scheldwoordje, je gaan slaan in je gezicht als een vieze rotnicht.
Begrijp je?
Neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef caspergf1 het volgende:
Begrijp je?
en jij voelt je nu heel goed?quote:Op zondag 13 september 2009 10:04 schreef cvboer het volgende:
Zo heb ik eens een keer zo'n pester een goed gemikte trap gegeven. ze waren met een groepje van 4 man een aan het pesten.
Jammer voor ze dat ik het zag. Op dat moment had ik mijn werkschoenen aan en dat heeft ie vast gevoeld.
Dergelijk gedrag moet je direkt aanpakken.![]()
Oja, het filpje op dumpert.nl----http://www.dumpert.nl/mediabase/627081/502eaa8e/bebeto_wordt_geterrord.html
neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef caspergf1 het volgende:
Begrijp je?
Nee?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef caspergf1 het volgende:
Begrijp je?
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef Juicyhil het volgende:
Het grapje was een leuke toevoeging aan dit topic.
Is dit wél een serieus topicquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:12 schreef raptorix het volgende:
Pesten wordt met namen gedaan door andere zwakkeren die zelf niet het haasje willen zijn.
Lol, ja topique matig doorgenomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:12 schreef raptorix het volgende:
Pesten wordt met namen gedaan door andere zwakkeren die zelf niet het haasje willen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |