Ga jij maar in je broekpoepen voor een paar mocrootjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:42 schreef Keesbroekheid het volgende:
Alsof jij het nooit doet terwijl je 20x per dag aan de slag bent. Jezus.
Ik hou van mijn leven en daarom wil ik liever geen mes tussen mijn ribben hebben. Is jouw leven zo fucked up dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:49 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Ga jij maar in je broekpoepen voor een paar mocrootjes
hoe doen jongens dat eigenlijk? Ze kunnen niet 4 keer achter elkaar...maar...wel 20 keer per dag rukken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:42 schreef Keesbroekheid het volgende:
Alsof jij het nooit doet terwijl je 20x per dag aan de slag bent. Jezus.
Ben je geen jongen dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:51 schreef voorvochtisbocht het volgende:
[..]
hoe doen jongens dat eigenlijk? Ze kunnen niet 4 keer achter elkaar...maar...wel 20 keer per dag rukken.
ikke nie snappe nie
En waarom moeten we dat ook nog eens hier lezen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:38 schreef NoFidea het volgende:
Waarom moeten wij dit precies allemaal horen in een voetbalprogramma?
Op een eo forum zul je dit echt niet tegenkomen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En waarom moeten we dat ook nog eens hier lezen?
Ik zie dat het je intrigeert wat ik je elders zeiquote:Op zondag 13 september 2009 02:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Op een eo forum zul je dit echt niet tegenkomen!
Bah vies masturbeertjes...ieuw goor!
Wat doe je hier eigenlijk...? Vraag ik me serieus af...nml
Ja je hebt ook geen ego oid...mag dat wel van je geloof?quote:Op zondag 13 september 2009 02:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zie dat het je intrigeert wat ik je elders zei![]()
Maar ik heb er genoeg over gezegd.
Dat dus.quote:
Homo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef nattermann het volgende:
Voetbal, daar stopte ik met lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |