quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:13 schreef Skeletor het volgende:
Duitsland is ver van mijn bed show..
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:13 schreef Skeletor het volgende:
Maar uiteraard keur ik dit gedrag af
Jezelf in de buurt in bosjes verstoppen is niet zo slim.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:27 schreef Igen het volgende:
De daders werden onmiddelijk, nog op de plaats delict, gearresteerd.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef LintuxCx het volgende:
Wat ontzettend jammer dat de doodstraf niet meer bestaat, dit soort tuig in leven houden is verspilling van het geld, voedsel en alles.
Sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef LintuxCx het volgende:Wat ontzettend jammer dat de doodstraf niet meer bestaat, dit soort tuig in leven houden is verspilling van het geld, voedsel en alles.
Leuk geprobeerd, maar je faalt.quote:Op zondag 13 september 2009 08:24 schreef bwgrainer het volgende:
Moslimallochtoontjes natuurlijk, dat spreekt voor zich.
quote:Der Sprecher der Münchner Polizei hat gestern im n-tv Interview gesagt es seien Deutsche ohne Migrationshintergrund.
Linkse leugens, dat spreek voor zich.quote:
"Linkse leugens"? In een Bundesland waar rechts al sinds 1957 ononderbroken aan de macht is? Goeie grap.quote:Op zondag 13 september 2009 11:02 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Linkse leugens, dat spreek voor zich.
Waarschijnlijk derde generatie ofzo, die ziet men tegenwoordig officieel ook al als autochtoon.
Er zijn anders wel tijden geweest dat die lui wel heel dicht bij de bedden van anderen kwamen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:13 schreef Skeletor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |