Nee wij willen betalen. Of ik tenminste ik, wat m'n eega wil weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
Zoeken jullie het lekker uit met je rijst en Minstrels, Elies en Loveless!
Wat een ráre reacties staan er hier en daar toch weer op FPLaten we maar niet de moeite nemen om er op te reageren, want dat heeft toch geen zin.
Ik probeerde er iets van mee te pikken maar het werd gelijk naar de auto gebrachtquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:16 schreef bigbird het volgende:
Ik gaat naar bedje toe want de verkoudheid zet lekker doorNok nogmaals thx voor de "troost" tekening
quote:Juicyhil (Redactie Frontpage) 12-09-2009 @ 23:08
Goed gedaan! Hulde aan Harajuku en de rest van de users die het hebben georganiseerd!
Zal kijken of ik een deze dagen onze scanner werkend krijg, dan laat ik je hem alsnog zienquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik probeerde er iets van mee te pikken maar het werd gelijk naar de auto gebracht
Jah, hij was wel errug groen hequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten BB...met je groene broek![]()
En meneer BB ook trusten
Ik sluit mij heel graag bij je aanquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
Nee wij willen betalen. Of ik tenminste ik, wat m'n eega wil weet ik eigenlijk niet
Ja!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef bigbird het volgende:
[..]
Jah, hij was wel errug groen he
Nee, jij was al wegquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef Loontjah het volgende:
Volgens mij is iemand mijn boek vergeten mee te nemen.
Ik zoek eventjes op wie
Tofquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:17 schreef bigbird het volgende:
[..]
Zal kijken of ik een deze dagen onze scanner werkend krijg, dan laat ik je hem alsnog zien
Greys had er nog 2 voor je, maar had niet meegekregen dat je weggingquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef Loontjah het volgende:
Ik zoek eventjes op wie
Mensen hebben je nog gezocht, maar je was opeens weg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef Loontjah het volgende:
Ik zoek eventjes op wie
We liepen op een gegeven moment naar de auto's en zowel JJH als ik stonden met boeken voor jou klaar. Maar toen konden we je nergens meer vinden en was je al weg!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:18 schreef Loontjah het volgende:
Ik zoek eventjes op wie
Niet opeens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mensen hebben je nog gezocht, maar je was opeens weg.
Nog een leuk wist je datjequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat was het leuk he?
Ik verrek nu wel van de honger, want ik mocht niet meer naar de Mac
Ik had het wel gemeld aan de rest van de orgaaanisaaaasie, maar doordat het nogal euhm...rumoerig was is het niet doorgekomen denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Niet opeens.
Had het aan Ingetjuh doorgegeven.
Ik wist niet dat de tour zo lang duurde want ik moest nog werken ( had al half vrij gekregen met moeite ).
Had veel langer willen blijven.
Ik ben wel naar de Mek geweest, maar ik verrek ook van de hongerquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat was het leuk he?
Ik verrek nu wel van de honger, want ik mocht niet meer naar de Mac
Had me even geroepen dan, want dan had ik je de boeken gegeven!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Niet opeens.
Ik wist niet dat de tour zo lang duurde want ik moest nog werken ( had al half vrij gekregen met moeite ).
Oohh, dat is jammerquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:26 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Niet opeens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |