abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72757751
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 03:27 schreef StefanP het volgende:

En dat is het dashboard van je Twingo?
Ja, jij hebt duidelijk verstand van auto's...
quote:
Waar is de auto eromheen?
Naast het huis. Hoezo?
quote:
Waar zijn de foto's van je zogenaamde swap en andere modificaties?
Komt het niet in je op dat die modificaties voor mij niets anders zijn dan verbeteringen waar ik op het circuit wat aan heb en ik er dus helemaal geen fotootjes van wil maken?
quote:
Waar blijven die dyno uitdraaien? Of heb je het over Mickey Mouse PK's?
Komt het niet in je op dat ik helemaal niet ben geïnteresseerd in het meten op een rollenbank en dat ik mijzelf richt op hoe de auto rijdt?

Voor iemand die claimt verstand van auto's te hebben laat je overigens zien dat je er geen donder van begrijpt. De turbo loopt standaard 305 km/u. Mijn auto 320 km/u. Als je dan niet door hebt dat er een klap meer vermogen in is gekomen houdt iedere discussie met jou daarover op en heb je dus echt GEEN verstand van auto's en kun je alleen maar napraten wat je op de Supra-sites leest. En dat past ook, want je gebruikt keer op keer de Engelse terminologie ipv gewoon Nederlands.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_72757814
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 03:29 schreef StefanP het volgende:

Het gaat erom dat hij bij hoog en laag overal beweert dat hij een Porsche heeft, dat hij daar tig dingen aan heeft laten doen, zonder dat hij ooit ergens een foto heeft geplaatst.
Het moet niet gekker worden. Ik tel er maar liefst 3 in dit draadje...

Maarre, jij beweert bij hoog en laag dat je een enorm salaris hebt, zonder dat je daar ooit ergens een foto van hebt geplaatst... Komt die nog? Of heeft Draaijer met zijn voorstel jou een beetje in verlegenheid gebracht?
quote:
En dat hij met PKs smijt waarvan -al heeft hij de auto- ik vrijwel zeker weet dat hij ze uit z'n duim zuigt.
Ja, want 320 km/u stelt helemaal niets voor. Dat red je al met een andere luchtfilter.
  dinsdag 15 september 2009 @ 09:39:28 #153
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72757863
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het moet niet gekker worden. Ik tel er maar liefst 3 in dit draadje...

Maarre, jij beweert bij hoog en laag dat je een enorm salaris hebt, zonder dat je daar ooit ergens een foto van hebt geplaatst... Komt die nog? Of heeft Draaijer met zijn voorstel jou een beetje in verlegenheid gebracht?
[..]

Ja, want 320 km/u stelt helemaal niets voor. Dat red je al met een andere luchtfilter.
Als je een Supra had gehad wel...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72757929
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:39 schreef fathank het volgende:

[..]

P.Auper bak.. Daarom gaat StefanP de petten competitie winnen
pi_72757994
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 07:49 schreef draaijer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik moest lachen
pi_72758104
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:27 schreef k_man het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat we de auto van DS4 niet mogen zien?
Niet mogen, niet mogen... Ik ben niet van plan om naar de pijpen van stefke te dansen (die overigens vooral om een uitdraai van de rollenbank vraagt, die ik gewoon niet heb, zo als de meeste mensen zo'n uitdraai niet hebben). En de foto's die ik heb geplaatst zijn overduidelijk van een 996. Ik heb vooral voor deze foto gekozen omdat stefke in het draadje "kiekje van je snelheidsmeter" kennelijk zo opgewonden werd van mijn foto van de naviciever die overduidelijk 320 km/u met GPS heeft gemeten, dat hij dit draadje diende te openen.

Nou vond ik het al wat bizar om te denken dat het wel een Astra of Twingo geweest zal zijn die 320 km/u heeft gelopen (maar als je zo weinig verstand van auto's hebt als stefke is dat kennelijk een gedachte die door je hoofd kan schieten), maar toch: omdat ik nu wel eens een kopie van de loonstrookjes van stefke wil zien (prima idee van Draaijer) heb ik gemeend toch maar een foto te plaatsen waaruit overduidelijk blijkt dat de unit in een 996 bivakkeert.

Kortom: kom stefke, plaats die loonstrookjes eens!
pi_72758133
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:39 schreef fathank het volgende:
Klopt. En bij een Porsche kost iedere PK extra 10.000 euro. Kun je nagaan hoe duur de ombouw wel niet was.
pi_72758138
Ik wil je niet bashen hoor maar waarom post je niet gewoon een foto van je auto? Ben je in 1 keer van het gezeik af toch?
pi_72758217
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik wil je niet bashen hoor maar waarom post je niet gewoon een foto van je auto? Ben je in 1 keer van het gezeik af toch?
Staat er toch al
Zie mijn post. Daar heb ik 2 foto's van DS4 herplaatst
pi_72758231
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
waarom post je niet gewoon een foto van je auto? Ben je in 1 keer van het gezeik af toch?
Ik heb dus geen zin om dat te doen omdat stefke dat eist.

Maar ik weet het goed gemaakt: als stefke hier kopietjes van zijn loonstrookjes uit 2009, waar duidelijk ook zijn naam op vermeld is (die is immers toch genoegzaam bekend), dus niet een halve die van iedereen kan zijn, dan zal ik een foto van mijn auto in zijn geheel hier plaatsen.

Dus: kom op stefke!
pi_72758278
Prima!
pi_72758287
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:54 schreef draaijer het volgende:

[..]

Staat er toch al
Zie mijn post. Daar heb ik 2 foto's van DS4 herplaatst
.

Ik bedoel toch de buitenkant van de auto slimmerik.
  dinsdag 15 september 2009 @ 09:58:24 #163
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72758303
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Klopt. En bij een Porsche kost iedere PK extra 10.000 euro. Kun je nagaan hoe duur de ombouw wel niet was.
Maar 1 pk is geen 1 pk. Dus welke pk's neem je als maatstaf?

.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72758327
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar 1 pk is geen 1 pk. Dus welke pk's neem je als maatstaf?

.
Ja ... ik vroeg me ook al af. Heeft 'ie nou de zwakke of de sterke pk's gekocht voor z'n auto?
Calm down, please!
pi_72758361
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:57 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

.

Ik bedoel toch de buitenkant van de auto slimmerik.
Herken je geen Porsche ofzo?
pi_72758388
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:58 schreef fathank het volgende:

Dus welke pk's neem je als maatstaf?

Deutsche Industrie Norm, uiteraard.
pi_72758545
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:01 schreef draaijer het volgende:

[..]

Herken je geen Porsche ofzo?
Omg je bent echt stom he. Daar gaat het toch niet om. Elke Porsche is mooi om te zien en elke heeft een andere kleur, andere velgen, ander uiterlijk. Dus ik had zoiets van: stap even over je principes en plaats een foto klaaar...maar snap hem ook wel.
pi_72758603
De tering, net toen je dacht dat StefanP niet veel sneuer kon worden, komt hij met dit topic aanzetten.
pi_72758723
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Deutsche Industrie Norm, uiteraard.
Even opletten..DIN PK is aan het wiel gemeten en opgegeven PK`s is dan toch weer wat anders (krukas pk`s, ook wel STD PK genoemd). Aangezien je geen rollenbank test hebt gedaan vermoed ik dat je niet over DIN PK`s spreekt.

Zit ongeveer 5% aan verlies tussen en bij een motorfiets kan dat zelfs 12% zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door jpjedi op 15-09-2009 10:22:02 ]
pi_72758767
Ik heb geen foto can StefanP gezien dat hij voorbij de 320km grens is gereden. Dus eigenlijk weet ik niet waarover we praten..
pi_72758796
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:16 schreef jpjedi het volgende:

Even opletten..DIN PK is aan het wiel gemeten en opgegeven PK`s is dan toch weer wat anders (krukas pk`s). Aangezien je geen rollenbank test hebt gedaan vermoed ik dat je niet over DIN PK`s spreekt.
DIN PK is aan het vliegwiel, niet het gewone wiel...
pi_72758856
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 09:50 schreef DS4 het volgende:
Niet mogen, niet mogen... Ik ben niet van plan om naar de pijpen van stefke te dansen (die overigens vooral om een uitdraai van de rollenbank vraagt, die ik gewoon niet heb, zo als de meeste mensen zo'n uitdraai niet hebben). En de foto's die ik heb geplaatst zijn overduidelijk van een 996. Ik heb vooral voor deze foto gekozen omdat stefke in het draadje "kiekje van je snelheidsmeter" kennelijk zo opgewonden werd van mijn foto van de naviciever die overduidelijk 320 km/u met GPS heeft gemeten, dat hij dit draadje diende te openen.
Zo'n uitdraai interesseert me geen bal en ik twijfel er niet aan dat je echt de auto hebt die je zegt te hebben. Toch zou ik graag wat fotootjes zien, en dan niet alleen van het interieur. Gewoon uit belangstelling naar wat voor racemonster je hebt aangeschaft en algemene interesse in bijzondere auto's.

Dat je geen foto's van het exterieur zou plaatsen, omdat je daarmee naar Stefans pijpen danst... mja, dan vraag ik me af waarom je je er überhaupt iets van zou aantrekken wat Stefan vindt of wil. Ik zou totaal geen waarde aan zijn gezuer hechten en gewoon wat fotootjes plaatsen als je wilt, of niet, als je daar andere goede redenen voor hebt.
pi_72758865
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

DIN PK is aan het vliegwiel, niet het gewone wiel...
Theoretisch inderdaad zoals het op wikipedia staat bijvoorbeeld. Daar hebben we het wel over een motor zonder dat er iets aan hangt dus onafhankelijk wat de motor aandrijft. dan is DIN-PK gelijk aan STD-PK. Ine en auto zit er dus een aandrijflijn met verliezen tussen. Echter voor commerciele redenen is het aantal opgegeven pk`s dan weer interessanter.
pi_72758906
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef k_man het volgende:

mja, dan vraag ik me af waarom je je er überhaupt iets van zou aantrekken wat Stefan vindt of wil.
De reden dat ik foto's geplaatst heb komt vanuit het voorstel van Draaijer, dat Stefke zijn loonstrookjes ook even post.

Kortom: ik zorg even voor een backfire. Voorlopig is stefke degene die niets aan toont van zijn grote waffel.
pi_72758986
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

De reden dat ik foto's geplaatst heb komt vanuit het voorstel van Draaijer, dat Stefke zijn loonstrookjes ook even post.

Kortom: ik zorg even voor een backfire. Voorlopig is stefke degene die niets aan toont van zijn grote waffel.
Klopt, maar de vraagt blijft: waarom trek je je überhaupt iets van hem aan? Doe wat je wilt, zonder je te bekommeren om wwat hij wel of niet wil, vindt, gelooft, etc. Waarom bepaalt Stefan of er wel of geen foto's van jouw auto gepost worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')