Domme rukkers is waarschijnlijk in mijn taal mensen met passie om perfectie na te streven.. Maar goed, verschil moet er zijn.. Anders zou het de prijs van een Porsche alleen nog maar hoger sturenquote:Op zondag 13 september 2009 10:04 schreef bwgrainer het volgende:
Ik denk dat DS4 zo'n bak best kan betalen, maar er niet een heeft. Alleen domme rukkers kopen een Porsche of een andere sportwagen. Daar acht ik hem veel te slim voor. Hij zegt dit alleen maar om StefanP te jennen, hetgeen natuurlijk altijd leuk is.
StefanP is links geworden?quote:Op zondag 13 september 2009 10:00 schreef draaijer het volgende:
Ik denk dat veel mensen niet onder ogen willen zien dat iemand wel zo'n bak kan hebben. Het is altijd wat met dat linkse gezeik..
Tja, en dan nog koopt hij de verkeerde merken.. Zucht.. Some boys will continue to failquote:Op zondag 13 september 2009 10:54 schreef bluuf het volgende:
StefanP, de persoon die altijd maar stoer loopt te praten over zijn "auto's".
Meneer vergeet ook voor het gemak even het prijsverschil tussen autos in NL en de US
Kijk, als je dan toch zo gek bent om zo'n ding te kopen, dan koop je natuurlijk een Porsche, of in elk geval een ander Europees merk. Tot zover ben ik het wel met je eens.quote:Op zondag 13 september 2009 10:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
Domme rukkers is waarschijnlijk in mijn taal mensen met passie om perfectie na te streven.. Maar goed, verschil moet er zijn.. Anders zou het de prijs van een Porsche alleen nog maar hoger sturen
StefkeP is natuurlijk altijd welkom om eens de degens te kruisen op de Ring. Al was het maar omdat de persoon achter het stuur daar belangrijker is dan de auto onder je reet (en het dus gewoon op kunde aan komt, wat een leukere maatstaf is dan wie de meeste pk's uit zijn blok wil laten toveren).quote:Op zondag 13 september 2009 09:36 schreef MaGNeT het volgende:
Als DS4 slim is, daagt hij StefanP uit op de Nurburgring.
Die Porsche maakt gehakt van zo'n Amerikaan op een circuit met bochten, al heeft dat ding 1200pk.
quote:Op zondag 13 september 2009 20:38 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, de base price voor een C5 was volgens wikipedia 46,535 dollar in de duurste uitvoering. In Euros is dat 31886 euro. Daar haal je hier nu net een leuke uitvoering van een Golf van.
Leuk. Maaaarrrr...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:56 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
690 PK en 935 NM. Aan de wielen.
Nu jij.
Dus eigenlijk heeft dat prutsding volgens jouw eigen woorden gewoon 80pk ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
Maar de base price is niet de prijs van de uitvoering die StefanP heeft, da's niet eerlijk vergelijken. Maar net alsof het belangrijk is hoe duur een auto is? Het gaat toch om de prestaties en het gebruiksgemak?quote:Op zondag 13 september 2009 20:38 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, de base price voor een C5 was volgens wikipedia 46,535 dollar in de duurste uitvoering. In Euros is dat 31886 euro. Daar haal je hier nu net een leuke uitvoering van een Golf van.
Nee het gaat er ook niet om hoe duur de auto is, maar het gaat erom dat hij aan het patsen is met een auto die daar geen ene drol kost, en hier wel. Voor het geld waar je daar een Corvette voor haalt, haal je hier een Golf.quote:Op zondag 13 september 2009 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar de base price is niet de prijs van de uitvoering die StefanP heeft, da's niet eerlijk vergelijken. Maar net alsof het belangrijk is hoe duur een auto is? Het gaat toch om de prestaties en het gebruiksgemak?
Leg het maar eens tegen de nieuwe Camaro......lach je je helemaal te pletterquote:Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het gaat er ook niet om hoe duur de auto is, maar het gaat erom dat hij aan het patsen is met een auto die daar geen ene drol kost, en hier wel. Voor het geld waar je daar een Corvette voor haalt, haal je hier een Golf.
Dus hij moet niet zo stoer zitten doen, want als auto's hier evenveel zouden kosten als in de VS dan reed iedereen hier in een auto zoals de Corvette.
En welke uitvoering heeft hij dan? Want het lijkt mij een standaard Corvette. En die kosten nieuw niet meer dan 50k dollar.
Een vergelijking:
NL, 2008, 10000 km, 70.000 Euro
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=201681993&p_type_lijst=RL&o_id=6360546
US, 2008, 7000 mijl, 37.000 Dollar , dat is 25350 Euro!!!
http://consumerguide.cars.com/go/search/detail.jsp?tracktype=usedcc&csDlId=&csDgId=&listingId=29281029&listingRecNum=548&criteria=sf1Dir%3DDESC%26mkId%3D20053%26stkTyp%3DU%26mdId%3D20884%26rd%3D10000%26mlgId%3D28868%26crSrtFlds%3DstkTypId-feedSegId-mkId-mdId-mlgId%26rn%3D500%26PMmt%3D1-1-0%26stkTypId%3D28881%26sf2Dir%3DASC%26sf1Nm%3Dprice%26sf2Nm%3Dmiles%26rpp%3D50%26feedSegId%3D28705&aff=cg
Voor dat geld haal je hier dit:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=201681993&p_type_lijst=RL&o_id=6301197
'nuff saidquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:43 schreef StefanP het volgende:
Jochie, alles van enig belang is in de VS uitgevonden
Zoals ik ook al in dat draadje opmerkte: b.v. de auto niet.quote:
Nee, maar dat is in NL dan ook wel heel uitzonderlijk, een Porsche leasen. Bijtelling is ook niet zo grappig...quote:
Nee die taco-vreters uit Mexico zijn jullie vast ook heel blij meequote:Op zondag 13 september 2009 00:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel plezier nog in Nederlandistan. Laat me nog weten hoe over tien jaar tijd die omgekeerde bevolkingspiramide, je torenhoge belastingen en je nieuwe medelanders je bevallen!
This is a 996quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef DS4 het volgende:
Aangezien Draaijer in een ander draadje met een goed idee kwam...
Hierbij een foto van de naviciever waar het mee begon op zo'n manier dat duidelijk is dat deze in een moderne Porsche is gemonteerd (het blijft mij een raadsel waarom je zou denken dat het een 964 is als duidelijk is dat er 320 km/u met GPS gemeten is geklokt, maar goed, alles voor de humor zeg ik maar...).
[ afbeelding ]
Stefke, we zien de kopie van jouw loonstrookjes tegemoet!
Waar was ik niet tevreden over?quote:Op maandag 14 september 2009 12:37 schreef draaijer het volgende:
Alleen was je er volgens mij niet erg tevreden over
Nee, die heb ik er in laten zetten omdat ik niet tevreden was over PCM, de standaard navi dus. Niet dat ik helemaal geen klachten heb over de Kenwood (bluetooth werkt niet goed), maar in zijn algemeenheid is het een prima apparaat.quote:
Top tent die Bredase autoshop. Heb er in mijn auto ook alles laten inbouwen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er in laten zetten omdat ik niet tevreden was over PCM, de standaard navi dus. Niet dat ik helemaal geen klachten heb over de Kenwood (bluetooth werkt niet goed), maar in zijn algemeenheid is het een prima apparaat.
ZO : Citroen sjaak heeft gesprokenquote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Afgezien van zijn irritante, arrogante wijze waarop hij alles formuleert komt er af en toe nog best een aantal redelijke argumenten van StefanP's kant om voor zijn autokeuzes te zijn. Dat kun je over de meeste (jaloerse?) mannetjes die op hem reageren over het algemeen niet zeggen (die enkel aankomen met het standaard "Amerikanen krijg je de bocht niet om"-gezever, zonder ook maar uit persoonlijke ervaring te kúnnen putten).
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes hebben schijnbaar alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Sowieso, dat tegen elkaar opbieden op een forum als dit... Zolang je niets te bewijzen hebt hoef je er toch helemaal niet op in te gaan? Maar blijkbaar raakt het alle partijen stiekem wel.
Ik heb dan nog verder niets gepost maar heb ruime ervaring met auto`s van en in Amerika en Europa. Daarnaast werk ik in een sector verwant aan de auto techniek. Dus ik acht mezelf geschikt een mening te kunnen vormen. Beetje vreemd dat jij weet wat de ervaring is van alle posters in dit topic.quote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Afgezien van zijn irritante, arrogante wijze waarop hij alles formuleert komt er af en toe nog best een aantal redelijke argumenten van StefanP's kant om voor zijn autokeuzes te zijn. Dat kun je over de meeste (jaloerse?) mannetjes die op hem reageren over het algemeen niet zeggen (die enkel aankomen met het standaard "Amerikanen krijg je de bocht niet om"-gezever, zonder ook maar uit persoonlijke ervaring te kúnnen putten).
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes heeft schijnbaar geen van alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Sowieso, dat tegen elkaar opbieden op een forum als dit... Zolang je niets te bewijzen hebt hoef je er toch helemaal niet op in te gaan? Maar blijkbaar raakt het alle partijen stiekem wel.
Ik vind dat je een vreemde conclusie trekt eerlijk gezegd. Je zal mij niet horen roepen dat Porsche de beste auto is. Voor mij is de 911 dat, maar iha heb ik het nooit beweerd en zal ik het nooit beweren.quote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes hebben schijnbaar alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Heb je na dagen zoeken eindelijk een plaatje gevonden jongen?quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef DS4 het volgende:
Aangezien Draaijer in een ander draadje met een goed idee kwam...
Hierbij een foto van de naviciever waar het mee begon op zo'n manier dat duidelijk is dat deze in een moderne Porsche is gemonteerd (het blijft mij een raadsel waarom je zou denken dat het een 964 is als duidelijk is dat er 320 km/u met GPS gemeten is geklokt, maar goed, alles voor de humor zeg ik maar...).
[ afbeelding ]
Stefke, we zien de kopie van jouw loonstrookjes tegemoet!
Of je kijkt even naar deze post waar dit draadje uit voort kwam...quote:Op maandag 14 september 2009 17:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Heb je na dagen zoeken eindelijk een plaatje gevonden jongen?_!
quote:Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar deze post waar dit draadje uit voort kwam...
quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
Heb ik toch nog een plaatje gevonden wat van toepassing is...
[ afbeelding ]
Photoshop.quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
Heb ik toch nog een plaatje gevonden wat van toepassing is...
[ afbeelding ]
Dan heeft DS4 (wordt een prachtige Citroën trouwens, maar dat even terzijde) wel ultieme Sjopskills.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |