quote:Op zondag 13 september 2009 01:29 schreef mgerben het volgende:
Ik ken iemand die mobiel internet voor de laptop heeft, maar het is geen wonderproduct.
Ik geloof niet dat er een datalimiet op zit, maar het gaat hem ook niet lukken om enige limiet te bereiken.
Alles waarmee je echt download (p2p dus) zit volledig dichtgetimmerd.
Hij kan dus overal in Nederland browsen, dat wel.
De eerste paar kilobytes komen vlot binnen, daarna wordt het meteen geknepen. Hij kan dus niet heel comfortabel youtube kijken ofzo, en de laptop gebruiken als internetradio is er niet bij.
Het is meer dat je overal en altijd internet-informatie bij de hand hebt. Multimedia zijn de Telfords en de KPNs niet blij mee; kost veel te veel bandbreedte.
Na 400MB word je teruggezet op 128Kb/squote:Op zondag 13 september 2009 00:21 schreef nachtdier3 het volgende:
Vodafone is er ook: 20 euro per maand en geen datalimiet volgens mij.
Als ik er ff vanuit ga dat al die providers heel goed naar elkaar kijken: Er staat in dat mooie staatje niet dat de verbinding niet geknepen wordt na de eerste paar honderd kilobytes.quote:Op zondag 13 september 2009 09:45 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vriend heeft dus duidelijk voor dit, het verkeerde, abonnement gekozenal is het wel goedkoper
Ik gebruik T-mobile business (het middelste abonnement zeg maar) en ik heb echt nergens last van.quote:Op zondag 13 september 2009 10:20 schreef ThijsKoot het volgende:
Ik zou geen t-mobile nemen, dat schijnt verschrikkelijk te zijn als je bv. in de trein zit, en de dekking is zeker niet perfect.
Je ziet het volgens mij wel heel somber inquote:Op zondag 13 september 2009 10:27 schreef mgerben het volgende:
[..]
Als ik er ff vanuit ga dat al die providers heel goed naar elkaar kijken: Er staat in dat mooie staatje niet dat de verbinding niet geknepen wordt na de eerste paar honderd kilobytes.
Die verbinding van mijn vriend werkt dus perfect voor browsen: Alle pagina's komen op volle snelheid binnen omdat ze allemaal niet groter zijn dan enkele kilobytes.
Maar als je een bestand gaat downloaden duikelt de snelheid ineens omlaag.
Youtube werkt, maar niet volledig soepel - ook weer vanwege de grootte.
Volgens mij heeft hij Limewire aan de praat, en emule en bittorrent niet.
Er staat 'internetten en emailen' en als je ze er op aanspreekt is dat iets anders dan p2p en multimedia streaming.
Ik ben blij voor je als het echt werkt, maar volgens mij beschermen die providers hun draadloze bandbreedte als de Nederlandsche Bank haar goud.
Want als jij met 2MB/s gaat streamen blijft er voor de 999 andere abonnees in jouw cel niets over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |