Anders ik welquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zat je te wachten tot het topic vol zou zijn Borisz, jij vieze stinkerd?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zat je te wachten tot het topic vol zou zijn Borisz, jij vieze stinkerd?
Oe lekkerquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
kardemom![]()
Zo! Het huis voor me alleen, vriendlief is uit met een vriend en zijn dochter is ook de hort op
Strak plan...zo even mijn huispak aantrekken en slippertjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe lekker
Maskertje op, kloffie an, cocktail erbij en hangen op de bank jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(vorig weekend had vriendje als verrassing weekendje Limburg geboekt in een chalet wat bij aankomst een stacaravan bleek te zijn op een mega-vakantiepark vooral gericht op kinderen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een geslaagd weekend
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Wat bedoel je Krakkie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
En ik vraag me af....
Waarom kan ik liedjes van sommige artiesten niet meer luisteren? Ik wil ze niet eens dl'den.
Jij ook een vieze stinkerd, danquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Anders ik wel
Mare die cake?? dat klinkt goed zeg!
En Kardemom is een heerlijke smaak.
Oh, aha.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan geen liedjes horen van bv Van Morrison op you-tube.
Ik kan van sommige songs niet eens de lyrics vinden op internet. Vanwege de rechten.
Dan zal de platenmaatschappij wel weer lastig zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan geen liedjes horen van bv Van Morrison op you-tube.
Ik kan van sommige songs niet eens de lyrics vinden op internet. Vanwege de rechten.
Dat was het ook iddquote:
De 'oude garde' in de muziek, vooral de platenmaatschappijen, doet/doen lastig. Terwijl yousoep voor de nieuwe garde juist de kans is in de muziek.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
Omdat sommige artiesten tegen you-tube zijn dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |