ow...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah nee dus .. maar ik had al uren een betonne maag en net was het BLEUHHH !!!! dus verlost. Maar voel me niet echt top
Thanks dat helptquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...JE MOET OOK BETER ETEN !!!!!!
''opoe modus''
die hemaworsten, tosti's en kroketten is allemaal rotzooi man...
ja wat ik net zei dus...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:07 schreef Soury het volgende:
Maar jij als griep deskundige " Wat denkt u ervan? "
Denk iid dat er iets qua eten niet goed viel.. Pfff ben nu wel opgelucht. Verder geen klachten ..quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja wat ik net zei dus...![]()
miijn zwager heeft het gehad maar is al weer beter... was niet veel anders dan een normale griep
zus had nergens last vandus dat soooooooooooooo erg besmettelijk vat ik ook niet
of wij zijn gewoon een erg sterk geslachtze heeft geen kuchje gehad en ze wonen
toch écht onder één dak...
wat had je gegeten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk iid dat er iets qua eten niet goed viel.. Pfff ben nu wel opgelucht. Verder geen klachten ..
Bami met spareribs en satesausquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
wat had je gegeten?
zei moeders streng...
Er zaten stukjes groenten in die bamiquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ja hé hé vindt je het gek
![]()
dat is een pak vet in één keer kenonne...
o ja tuurlijk zeker zo''n kant en klaar maaltijd ook nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zaten stukjes groenten in die bami
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja tuurlijk zeker zo''n kant en klaar maaltijd ook nog![]()
of had je een verse bami gemaakt...
denk het niet hé?
quote:
Kweet het maar ik eet vaak kant en klaar gedoe met mijn eigen stijl qua vlees en saus.. Ging de verkeerde kant op blijkbaar. Nogmaals ik ben opgelucht ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee man harstikke makkelijk zo'n pak bamigroente, bami en vlees of kip als je dat wilt...
zelf eet ik zo goed als geen vlees, soms nog wel eens..
mooi dan kan het volgende topic over iets ander gaan...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet het maar ik eet vaak kant en klaar gedoe met mijn eigen stijl qua vlees en saus.. Ging de verkeerde kant op blijkbaar. Nogmaals ik ben opgelucht ....
Ik ben pleite dus iig niet de lapoquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:33 schreef FANN het volgende:
het volgende topic gaat nou natuurlijk over koken
Let wel op de spellingquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:33 schreef FANN het volgende:
het volgende topic gaat nou natuurlijk over koken
ssssssssssssssssssssssssslaapze..........quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben pleite dus iig niet de lapoSloapen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi dan kan het volgende topic over iets ander gaan...
vuige sex ofzo
Tis kokkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
koken??
was toch goed gespeld of mis ik iets ?
Doe ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..........zo wakker ben ik dus ook nog niet
![]()
ga nou maar pitten muts..........
| Forum Opties | |
|---|---|