abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:28:08 #26
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72888993
ik vind je manier van schrijven wel leuk

succes man
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 20 september 2009 @ 10:03:54 #27
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72925529
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:42 schreef robuust89 het volgende:
zomg, ben ik net lekker bezig met negeren enzo, komt zij heee:D zeggen alsof er niks aan de hand is!
kutwijf
*alhoewel, de drang is groot om iets terug te typen, maar in plaats daarvan typ ik op fok jullie zijn fantastisch!

morgen gaat ze ook naar een feest waar ik ook heen ga(vrij grote kans), dus dan ga ik het negeren in de praktijk brengen wist me luck!
Hoe ging het negeren ?
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_72928800
Je vertelt het leuk inderdaad! Ben benieuwd hoe 't is gegaan
pi_72931879
allereerst, bedankt voor de complimenteuze complimenten! ik ga nu dus nu weer verder

ik had een maat van me uitgenodigd om ook mee te gaan, je weet, hoe meer zielen, hoe meer vreugd ik sta op het punt om in de auto te stappen, krijg ik opeens een smsje van dr.
ga je nog naar tropenkolder? xx (zo heet dat feest)
ik denk zo: wa, boeiend, dus ik stuur heel nonchalant terug van, ja, zie je straks x
stuurt zij zo van:
hihi ik ga niet (A) al me vrienden enzo gingen ook niet! en geen kaarten(A) misschien zie ik je nog als je afterpartyt hier xD

KRENG! wat moet je nou? ze zit me gewoon constant te pesten ofzo! ik negeer dr een keer, en gelijk gaat ze moeilijk doen. dutank had gelijk (het negeren lukt niet echt he )

dr was geen afterparty, want die gozer waar we dat normaal doen sliep bij zn chick (de grote zus van miep) en daar mocht het niet, want we hadden baggerpoten (ja duh, een schuurfeest! onvermijdelijk! saaie drol...)

tip: plan geen hele scenario's in je hoofd wat te doen als dat en dat gebeurt, want je weet echt niet van tevoren dat een roodharige nymfo de halve avond tegen je aan loopt te schuren
ach, iemand moet het doen

had ook nog kunnen sturen dat het hier vet gruwelijk is enzo met roodharige nymfo chicks, haha. heb nu wel het gevoel dat zij moet en zal "winnen", me loopt te stangen enzo.

edit: kortom: ik volg t ff niet meer wat is haar doel hiermee? is het de bedoeling dat is steeds aan haar moet denken ofzo? ik wordt warmgehouden als een goedkope magnetronmaaltijd
blijkbaar heeft ze nog steeds niet door dat ik klaar met haar ben, maar ik ben gewoon weer eens te aardig

edit #2: ja hoor, nou opeens een repect op me blog op hyves. aandachtshoer . had gewoon terug moeten sturen "ik denk t wel" maarja, als ik alles wist van tevoren... dan was t ook saai

[ Bericht 9% gewijzigd door robuust89 op 21-09-2009 15:24:52 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_72934817
't Is meer een kwestie of je haar laat winnen ja of nee. En je had haar gewoon een berichtje moeten sturen over de roodharige nymfo
pi_73063336
ik vind kimochi niet zo aardig.. of ben je gewoon heel direct? mag hoor, maar het komt wat minder over zeg maar
pi_73063824
PUB was dicht?
  donderdag 24 september 2009 @ 11:44:59 #33
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_73064707
asperger? is dat niet gewoon een modern label voor een persoon die vroeger gewoon 'wat minder sociaal is'. maw: leef je leven niet naar dat label
pi_73065790
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef henkzijlstra het volgende:
asperger? is dat niet gewoon een modern label voor een persoon die vroeger gewoon 'wat minder sociaal is'. maw: leef je leven niet naar dat label
uhm, jij denkt dat ik een modeziekte heb? en bedankt. by the by, PDD lijkt op asperger ja, goed opgemerkt
ik leef me leven niet naar dat label, ik doe gewoon me ding, en af en toe loop ik ergens tegenaan gaat 9 van 10 goed, ik ben ook niet zielig aan het doen, ik dacht dat het wel handig was om te vermelden, omdat ik ook een heus stempeltje heb
pi_73066751
Dat je haar uberhaupt nog aandacht geeft
16 jr. huppelkut blabla je kent het. next.
pi_73067003
Je schrijft in ieder geval zeer vermakelijk en hebt een gezonde dosis zelfspot
Whaaaat???? No money?
  donderdag 24 september 2009 @ 14:57:19 #37
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_73070358
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef robuust89 het volgende:

[..]

uhm, jij denkt dat ik een modeziekte heb? en bedankt. by the by, PDD lijkt op asperger ja, goed opgemerkt
ik leef me leven niet naar dat label, ik doe gewoon me ding, en af en toe loop ik ergens tegenaan gaat 9 van 10 goed, ik ben ook niet zielig aan het doen, ik dacht dat het wel handig was om te vermelden, omdat ik ook een heus stempeltje heb
misschien een trekje van asperger, maar dit was dus sarcastisch bedoeld! wat ik eigenlijk bedoel is: als ze niet tegen je gezegd hadden dat je PDD hebt zou je je dan anders gedragen hebben, had je dan misschien wel deze chick gebatst?
pi_73070790
Dat gebeurt. Gewoon zelf normaal doen en wel groeten, maar verder niks. Ow, en op zoek naar een nieuwe chick
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_73071301
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:57 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

misschien een trekje van asperger, maar dit was dus sarcastisch bedoeld! wat ik eigenlijk bedoel is: als ze niet tegen je gezegd hadden dat je PDD hebt zou je je dan anders gedragen hebben, had je dan misschien wel deze chick gebatst?
ow haha mijn excuses ik snapte hem niet oké, leuke vraag!
hmm, niet zozeer, misschien wel. kijk, ik doe wat mij het meest logisch lijkt, en ben ook vrij eerlijk over dingen en ben sowieso een open persoon. je weet natuurlijk nooit hoe het dan gegaan zou kunnen hebben, maar mijn natte vinger antwoord is: ik denk het niet.
of stel je voor, ik had het niet verteld, en deed me best om dan normaal te doen, dan zou ik misschien wel kunnen ketsen, maar vroeg of laat val ik dan toch door de mand, wat minder is.

o, en ik kwam er ook sinds kort achter dat haar broertje ADD heeft. weird. kijk, het lijkt me sterk dat ik alleen door te zeggen dat ik PDD heb, dat ik dan helemaal af ben (oppervlakkigheid roeleert!) maar volgens mij helpt het broertje wel mee over het beeld over autisme, magoed, ik ben nu heerlijk aan het overanalyseren

wel normaal doen is jou suggestie dus? ik was van plan om dr straal te negeren, haha. is misschien wat cru over het gedeelte: " zoek een andere chick"; ik heb al een potentieel slachtoffer gevonden kijken wat dat wordt

[ Bericht 4% gewijzigd door robuust89 op 24-09-2009 16:28:09 ]
  donderdag 24 september 2009 @ 23:03:54 #40
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_73087098
Dat pdd maakt echt niks uit, een vriend van mij heeft het ook terweil de meeste hem JUIST sociaal vinden
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
pi_73088002
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:10 schreef F04 het volgende:
Pdd-nos?

tong80

Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld.
  donderdag 24 september 2009 @ 23:32:43 #42
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_73088115
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ze wil aandacht
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_73090363
yup, je wordt inderdaad warm gehouden...
Je bent vast een hele leuke jongen en voor meisjes van 16 (en van 25 ook nog ) is t altijd vleiend als een leuke jongen je leuk vindt. Maar je bent ook een 'rare'... misschien vindt ze je wel oprecht leuk, maar is ze bang voor reacties van vriendinnetjes, maar ik denk dat ze gewoon niet weet wat ze met je stoornis (kutwoord zeg) aanmoet, daarom vaag doet, maar ondertussen wel gewend is geraakt aan de aandacht die je geeft. Lijkt wel of ze jou niet wil, maar je ook niet de kans wil geven gek op ander te worden.
pi_73090941
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:28 schreef robuust89 het volgende:

[..]

hmm, niet zozeer, misschien wel. kijk, ik doe wat mij het meest logisch lijkt, en ben ook vrij eerlijk over dingen en ben sowieso een open persoon. je weet natuurlijk nooit hoe het dan gegaan zou kunnen hebben, maar mijn natte vinger antwoord is: ik denk het niet.
of stel je voor, ik had het niet verteld, en deed me best om dan normaal te doen, dan zou ik misschien wel kunnen ketsen, maar vroeg of laat val ik dan toch door de mand, wat minder is.

o, en ik kwam er ook sinds kort achter dat haar broertje ADD heeft. weird. kijk, het lijkt me sterk dat ik alleen door te zeggen dat ik PDD heb, dat ik dan helemaal af ben (oppervlakkigheid roeleert!) maar volgens mij helpt het broertje wel mee over het beeld over autisme, magoed, ik ben nu heerlijk aan het overanalyseren

wel normaal doen is jou suggestie dus? ik was van plan om dr straal te negeren, haha. is misschien wat cru over het gedeelte: " zoek een andere chick"; ik heb al een potentieel slachtoffer gevonden kijken wat dat wordt
PDD-NOS is overigens wel erg breed, aangezien de NOS staat voor Not Otherwise Specified.
Ik wil je geen dingen aan gaan praten en jou als persoon ook niet in twijfel trekken, je zult vast van bepaalde dingen last hebben, maar realiseer je alsjeblieft ook heel goed dat er vaak genoeg gemisdiagnosticeerd wordt. Dat wil dus niet zeggen dat je niet PDD-NOS hebt, misschien wel! Maar hou de optie open dat het niet zo is, en probeer je in elk geval niet neer te leggen bij je problemen. Labels kunnen dat effect op mensen hebben. Op elk mens, niet alleen op jou.

Ik denk inderdaad dat PDD-NOS in deze kwestie ook niet zo zeer van belang is geweest. Eerder een soort naiviteit van jouw kant ofzo, omdat je iets te open was in het begin. Je hebt er iets van geleerd en je weet nu dat vrouwen liever mysterie zien, vooral in het begin. Je kunt er dan natuurlijk kritisch op reageren en de manier van doen van (veel, niet alle) vrouwen afdoen als oppervlakkig, maar daar win je niets mee. Aanpassen is de key toch wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2009 07:42:03 ]
pi_73092225
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:28 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Gewoon normaal doen en haar de ogen uitsteken met die andere meid.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_73093709
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 02:22 schreef LaDiosa het volgende:
yup, je wordt inderdaad warm gehouden...
Je bent vast een hele leuke jongen en voor meisjes van 16 (en van 25 ook nog ) is t altijd vleiend als een leuke jongen je leuk vindt. Maar je bent ook een 'rare'... misschien vindt ze je wel oprecht leuk, maar is ze bang voor reacties van vriendinnetjes, maar ik denk dat ze gewoon niet weet wat ze met je stoornis (kutwoord zeg) aanmoet, daarom vaag doet, maar ondertussen wel gewend is geraakt aan de aandacht die je geeft. Lijkt wel of ze jou niet wil, maar je ook niet de kans wil geven gek op ander te worden.
mag ik deze post uitprinten en aan de muur hangen?
dit is wel een goede samenvatting wat er aan de hand is, denk ik
quote:
PDD-NOS is overigens wel erg breed, aangezien de NOS staat voor Not Otherwise Specified.
Ik wil je geen dingen aan gaan praten en jou als persoon ook niet in twijfel trekken, je zult vast van bepaalde dingen last hebben, maar realiseer je alsjeblieft ook heel goed dat er vaak genoeg gemisdiagnosticeerd wordt. Dat wil dus niet zeggen dat je niet PDD-NOS hebt, misschien wel! Maar hou de optie open dat het niet zo is, en probeer je in elk geval niet neer te leggen bij je problemen. Labels kunnen dat effect op mensen hebben. Op elk mens, niet alleen op jou.

Ik denk inderdaad dat PDD-NOS in deze kwestie ook niet zo zeer van belang is geweest. Eerder een soort naïviteit van jouw kant ofzo, omdat je iets te open was in het begin. Je hebt er iets van geleerd en je weet nu dat vrouwen liever mysterie zien, vooral in het begin. Je kunt er dan natuurlijk kritisch op reageren en de manier van doen van (veel, niet alle) vrouwen afdoen als oppervlakkig, maar daar win je niets mee. Aanpassen is de key toch wel.
daar ben ik mij bewust van; ik neem ook geen slachtofferrol aan, zo van, kijk mij, ik ben zielig... bv, een vriendin van me is blond, en als ze dat iets doms zegt, dan verschuilt ze zich achter haar blonde haren kan ik ook doen, maar doe ik niet, ik stel me proactief op, zoals dat heet dankjewel

hm, zo zou je het wel kunnen noemen ja, ik probeer ook zo veel mogelijk te leren, en dat dan weer toe te passen. een langdurig proces, maar als ik alles meteen kon, zou er niks aan zijn
aanpassen is inderdaad de sleutel, het heeft gewoon oefening (en tijd) nodig

en dr ogen uitsteken klinkt vrij pijnlijk voor haar (haha, ik neem het letterlijk ) maar wel een leuke oplossing

nogmaals bedankt voor de inzichten allen (ik hou van dit forum )
  zondag 27 september 2009 @ 01:52:05 #47
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_73140293
Wijven van 16 zijn allemaal neurotisch. Dat is namelijk normaal voor hun leeftijd.

De afvalbak in dus.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_73140376
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:42 schreef robuust89 het volgende:
zomg, ben ik net lekker bezig met negeren enzo, komt zij heee:D zeggen alsof er niks aan de hand is!
kutwijf
*alhoewel, de drang is groot om iets terug te typen, maar in plaats daarvan typ ik op fok jullie zijn fantastisch!

morgen gaat ze ook naar een feest waar ik ook heen ga(vrij grote kans), dus dan ga ik het negeren in de praktijk brengen wist me luck!
Ik zou het negeren niet te letterlijk opvatten. Vrouwen (ik weet het, het zijn vreemde wezens) blijven het toch leuk vinden als je ze aandacht schenkt. Negeren komt NOOIT goed over. Wel moet je niet overkomen alsof je te graag wil, daarmee schrik je haar misschien af. Ohja, en blijf vooral jezelf, neem geen houding aan ofzo. En bedenk goed wat je zelf wil! Als je haar niet heel leuk vind dan is het misschien niet de moeite waard...
good luck
pi_73157406
ze zijn neurotisch? als in: grillig? kun je dat misschien uitleggen?
quote:
Op zondag 27 september 2009 02:04 schreef Droomoord het volgende:

[..]

Ik zou het negeren niet te letterlijk opvatten. Vrouwen (ik weet het, het zijn vreemde wezens) blijven het toch leuk vinden als je ze aandacht schenkt. Negeren komt NOOIT goed over. Wel moet je niet overkomen alsof je te graag wil, daarmee schrik je haar misschien af. Ohja, en blijf vooral jezelf, neem geen houding aan ofzo. En bedenk goed wat je zelf wil! Als je haar niet heel leuk vind dan is het misschien niet de moeite waard...
good luck
hmm, niet perse, want als ik iets zeg, in de trant van, oke ik wil wel ff met je praten, ik toon interesse, dan krijg ik alleen maar korte antwoorden terug. alsof ze een soort kinderachtig spelletje speelt, om te checken of die magnetronmaaltijd nog warm is praten doe ik liever in het echt, dan

nee, dat graag willen, daar ben ik al vanaf heb al gemerkt dat als je overkomt dat je niets van ze moet, dat vrouwen je dan niet zo eng aankijken
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
ja, goeie... ik vond dr best wel leuk, maar dat gevoel is gezakt tot het vriespunt je kan er veel over nadenken, maar eigenlijk moet ik gewoon kijken hoe het loopt.
naja, wat wil ik?: als ze weer normaal kan doen, dan wil ik nog een poging wagen ja. ik schijn wel een leuke gozer te zijn, dus ik ga niet wedden op 1 paard, sorry

wat wel leuk is, is dat ik van deze ervaring een heleboel geleerd heb! kan beter relativeren en ja, ik sta gewoon wat vrolijker in het leven
pi_73229828
quote:
Op zondag 27 september 2009 02:04 schreef Droomoord het volgende:

[..]

Ik zou het negeren niet te letterlijk opvatten. Vrouwen (ik weet het, het zijn vreemde wezens) blijven het toch leuk vinden als je ze aandacht schenkt. Negeren komt NOOIT goed over.
Gedeeltelijk negeren lijkt me wel handig in dit geval. Als ze weer met zo'n smsje komt gewoon niet antwoorden. Dan is zij degene die gaat malen 'waarom antwoord ie niet?' en boos wordt en nog een smsje stuurt. En daar antwoord je dan enigszins kortaf op. En ondertussen weet je meteen zeker dat ze wel degelijk aandacht van je wil. En uiteraard tijdens het uitgaan een beetje aandacht besteden aan andere meiden. Haar melden dat dat ene blondje toch echt leuk is! Dan is er kansje dat ze ineens bang wordt om je kwijt te raken en wat actiever wordt
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')