ok, lang verhaal, ga dr even voor zitten
noot: ik heb PDD-NOS, vrij lichte vorm maar dat maakt me wel autistisch. top.
een tijd geleden leerde ik een meid kennen op een verjaardag, zusje van. praatje mee gemaakt, vond dr niet zo boeiend, dusja, ik ga weer verder met me leven enzo
opeens, 2 maanden daarna kwam ik op n schuurfeest waar zij ook was. KABOEM! tjonge, die was gek op me opeens, ik wist niet wat me overkwam

was gezellige avond, maar wist me god niet wat ik moest doen! dus vrij nonchalant gedaan zo, niet gezoend enzo.
je kent het wel, het gebruikelijke sms contact (ze woont niet in de buurt, zegge 15 km verder weg). thing is, begon me best wel op dr te focussen -> werd verliefd -_- 2 weken na dat bewuste feest een afspraakje mee gemaakt (de bios

) was ook weer gezellig (vond ik) maar heb dat super verneukt door veel te open te zijn en veels te graag willen. nogal een probleem van me, als ik eenmaal doorheb dat een meid me wel ziet zitten, gaat er een knop om

als klap op de vuurpijl vond ik t ook nog eens handig om te vertellen dat ik PDD-NOS heb

(spoedcursus: hoe schrik je iemand af? zo dus

)
2 dagen daarna zei ze dat ze me meer als vriend ziet dan als vriendje en dat ze me niet zo goed kent. aha.
all of a sudden kom ik dr 2 weken terug weer tegen op een feest, en man, WTF? ze ontwijkt en negeert me, doet alsof ik n hap uit dr heb genomen ofzo

ik bedoel, huh? ik heb toch niks misdaan? blijkt dat als je open ben, dat je ook openheid kan terugverwachten, dus ik weet n boel over haar, en dat maakt me "gevaarlijk"
later in de avond leek ze een beetje te ontspannen, (heb er helemala niet mee gepraat de hele avond) en toen ik gedag zei (ik ben de beroerdste niet

) zei ze tot de volgende keer. woepie. alleen, we gingen nog niet weg. dus, ik wacht op de rest bij de frietkar, miepie en dr beste vriendin zitten daar ook, en ik heb n biertje vast, maar ik ben bob, dus zet de consumptie bovenop de kraam. zegt die vriendin: pas op, straks valt ie! (gewoon grappig bedoeld). zegt miep: ja, dan valt ie hopelijk op hem!

gelukkig riepen die gasten toen dat we gingen, dus ik loop gewoon weg, hun negerend.
dus, wat wil ik?
dat je gewoon als 2 normale mensen met elkaar kan praten, dat ik me niet hoef te verdedigen ofzo. nouja, ermee praten hoefd ook nog niet eens, magoed.
om jullie even de helpen, ik heb wat opties klaargezet
optie 1: negeren die handel! (ik kom dr toch weinig tegen, is die afstand wel handig

) alhoewel, heb wel goed contact met dr zus en haar vrienden(zijn dus ook mijn vrienden) magoed, 1x per jaar een verjaardag is goed te doen:P
optie 2: plagen en pesten, beetje vervelend terug doen, wel op een speelse manier, anders krijg je vijandigheid, right? zo laat ik dan zien dat ze niet zo vervelend moet doen, tenminste dat is het idee.
ik wil graag confrontatie vermijden, maar als we gewoon over kunnen praten, zou dat wel fijn zijn.
optie 3: mooi weer spelen.
opzich zou ik het niet erg vinden als ze weer wat wil, maar dan moet zij daar flink aan werken (<-never gonna happen) mijn gevoel voor haar is practisch weg, maar volgens mij denkt ze nog steeds dat ik dr leuk vind (denk ik)
wat verdere info: ze is 16 (jaja, i know) en ik ben 19.
dank.