Stevige Man en Vrouw en of stel gezocht...MET EEN ENORM DIEREN HART! in dit geval 100%HONDENLIEFHEBBERS..mischien zijn jullie wel een man en vrouw die door omstandigheden jullie baan verloren zijn..?en heel graag per maand iets willen bij verdienen? wat is er dan leuker dan samen s,morgens naar jullie werk te gaan?
Geinteresseerd? reageer dan direct per mail aub, voor een snelle afspraak
maar lees eerst goed of dit iets voor jullie is!
Met SPOED en PER DIRECT zoeken wij voor onze villa in Rijswijk(zh) een stevige huishoudster voor alle voorkomende huishoudelijke taken, wij zoeken iemand die echt weet wat het woord huishoudster betekent
s,morgens vanaf 08.30 tm 12.30 ..bedden opmaken,ramen openen,kinderkamers netjes maken,wassen strijken, ramen,vloeren,afstoffen badkamers ect ect alle voorkomende werkzaamheden..afwasmachine keuken ect ect naar je eigen inzicht in te plannen...die zelfstandigheid moet je ook echt aan kunnen!! en het werk zelf zien liggen!!
in die tijd dat jij in het huis bezig bent ..kan je partner zich bezig houden met het eten geven van de honden,(geen zorgen leg ik je helemaal uit)de tuin even aanvegen,kleine hegjes knippen ect..of jou even helpen! of de honden uitlaten..? ook naar eigen inzicht in te plannen!
of even boodschappen voor ons doen....met lijst natuurlijk!
Tussen 12.30 en 14.00 gaan jullie even lunchen..uiteraard bij ons in huis alles is volop aanwezig..
en van 14.00 tm 18.00 kun je gaan relaxen, tv kijken, even zwemmen, mischien even wandelen met de honden, het gaat ons erom dat er overdag als mijn man en ik werken(fulltime)er iemand voor de honden moet zijn, en een huishoudster heb ik sowiezo nodig..dus mischien is het iets voor jou en je partner!
Op de dagen dat ik of mijn man of de dochters thuis zijn gaat het alleen maar (als het dan nodig mocht zijn?)OM HET OCHTEND GEDEELTE van 08.30 tm 12.30...is het niet nodig ben je gewoon vrij!
Het maakt niet uit of er dagen tussen zitten dat wij thuis zijn !! voor jullie maandelijkse verdiensten van 500,-Euro vast per maand..blijft dat hetzelfde..het zal wel voornamelijk hele dagen zijn..maar als mijn man vanuit huis werkt is het dus niet nodig!
Dat heeft dus geen effect voor de 500,- Euro per maand dat blijft vast en het zelfde!!!
Uiteraard mag dit ook een stevige allround huishoudster alleen zijn...Maar dan moet je het ook echt allemaal aankunnen!!!
Maar goed onze voorkeur gaat uit naar een leuk stel die heel graag dit samen wil doen!
Reageer per direct met mail en met telefoon nummer zodat wij je direct kunnen bellen..
ook mag je ons bellen op 070-2121933
Graag wel per direct beschikbaar..ik ga dan uit vanaf Maandag 21 September AS!
Graag zien wij jullie reactie zo snel mogelijk tegemoet!
Vriendelijke groet uit Rijswijk