bespaar je de rit, Rachel kwam ook al voor een vaste deur vanmiddag......... ze zijn een blokkie om.......quote:Op zondag 13 september 2009 16:01 schreef Diamonds het volgende:
Of nog eenvoudiger. Ik zou zeggen, rij er heen en ga checken. Da's beter dan afgaan op 'n bericht van een persoon en wat gelul hier en daar op fora. Mocht je er behoefte aan hebben overigens.
Vaste deur? Dichte bedoel je? Ennuhh....'t is zondag vandaag. Misschien is dat de reden dat de deur dicht is? Zeg maar wat hoor. Zou toch kunnen?quote:Op zondag 13 september 2009 16:03 schreef Elske6 het volgende:
[..]
bespaar je de rit, Rachel kwam ook al voor een vaste deur vanmiddag......... ze zijn een blokkie om.......
Ja, het is zondag he, dan zijn de meeste winkels dicht. Vooral kapsalons schijntquote:Op zondag 13 september 2009 16:03 schreef Elske6 het volgende:
[..]
bespaar je de rit, Rachel kwam ook al voor een vaste deur vanmiddag......... ze zijn een blokkie om.......
Dat het überhaupt al gecontroleerd wordt!!!quote:Op zondag 13 september 2009 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
Mensen die op zondag gaan controleren of de kapsalon van Claire nog wel 'in business' is
Hij?quote:Op zondag 13 september 2009 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
Rachel kwam een presentje brengen. Maar er was niemand thuis. Ik neem aan dat hij voor de privédeur stond. En op zondagmiddag niet thuis is toch niet zo vreemd. Had hij zijn bezoek maar aan moeten kondigen. Ik neem aan dat hij wel een 06 nummer heeft.
Misschien dat Ricardo daarom als Rachel ging, viel hij niet zo opquote:Op zondag 13 september 2009 16:25 schreef Diamonds het volgende:
Tja, dat had ik ook niet door. Zijn ook zoveel Rachels op de wereld. Blijkt maar weer dat ook Rachel in de gaten gehouden wordt.... Het wordt nu toch echt eng...
quote:Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien dat Ricardo daarom als Rachel ging, viel hij niet zo op
Een kabouter-envelop zeker, voor Huub!quote:Op zondag 13 september 2009 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
Rachel kwam een presentje brengen.
Denk 't niet. Die had gewoon door de brievenbus gekunnen...quote:Op zondag 13 september 2009 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Een kabouter-envelop zeker, voor Huub!
Afgesloten waarschijnlijkquote:Op zondag 13 september 2009 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
. Had hij zijn bezoek maar aan moeten kondigen. Ik neem aan dat hij wel een 06 nummer heeft.
Dit zal toch voor je deur staan zeg. Ik deed ook niet open.quote:Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien dat Ricardo daarom als Rachel ging, viel hij niet zo op
Dus geen anti-soppers die Huub in elkaar wilde beuken? Valt alweer mee.quote:Op zondag 13 september 2009 17:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ben even die kant opgegaan,maar kon de straat niet in.Te druk met mensen "voornl vrouwen" met camera's
.Niemand wilde met me praten
..Ik heb wel af kunnen luisteren maar ga niet vertellen wat ik allemaal heb gehoord.
![]()
De meesten waren wel anti-soppers,Vandaar dat ze niet met me wilde pratenquote:Op zondag 13 september 2009 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus geen anti-soppers die Huub in elkaar wilde beuken? Valt alweer mee.
Hoe weet jij dat nou weer sunny.....oh wacht, het is een geintje. Er liep een laaf rond.![]()
Ik ook niet. Best eng zo ...rilquote:Op zondag 13 september 2009 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit zal toch voor je deur staan zeg. Ik deed ook niet open.![]()
[ afbeelding ]
Het verbaast me dat dat nog niet gebeurd isquote:Op zondag 13 september 2009 14:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit zijn de betere tips![]()
We kunnen ook kassa/radar/opgelicht en de rijdende rechter inschakelen![]()
En als dat niet helpt hebben we opsporing verzocht en vermist nog
Had ik indd verwacht van de anti / pro Lieke soppersquote:Op zondag 13 september 2009 17:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het verbaast me dat dat nog niet gebeurd is
Die zetten wel een reporter voor het huis van Huub en Claire, net als toen bij de scheiding van Jan en Jolanthe, krijgen we 24/7 nieuwsquote:Op zondag 13 september 2009 18:27 schreef Marrije het volgende:
Ik heb Boulevard al even een mailtje gestuurd.
Die hebben toch al gebeld?quote:Op zondag 13 september 2009 18:27 schreef Marrije het volgende:
Ik heb Boulevard al even een mailtje gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |