ben inderdaad behoorlijk fan van het fenomeen twitteren, ik weet niet precies wat het is, maar een van de betere uitvindingen, voor mij is het leuker en interactiever dan bloggen, beter dan fora.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, óóit had je een mening maar je Tweet liever hè?
Wel of geen publiek bezit heb je niet in eigen hand, denk ik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben inderdaad behoorlijk fan van het fenomeen twitteren, ik weet niet precies wat het is, maar een van de betere uitvindingen, voor mij is het leuker en interactiever dan bloggen, beter dan fora.
Ik heb nog steeds een mening, maar je hoeft hem niet altijd (ongevraagd) te spuien, zeker als het over zaken gaat over mensen uit je persoonlijke kring.
Maar de bitterheid in je post is opmerkelijk, begint het bij sommige van jullie door te dringen dat ik al lang geen publiek bezit meer ben?
Misschien wel, door niets van mensen te vragen in de vorm van stemmen, het volgen van programma's, in bladen te verschijnen etc.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel of geen publiek bezit heb je niet in eigen hand, denk ik.
huubje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben inderdaad behoorlijk fan van het fenomeen twitteren, ik weet niet precies wat het is, maar een van de betere uitvindingen, voor mij is het leuker en interactiever dan bloggen, beter dan fora.
Ik heb nog steeds een mening, maar je hoeft hem niet altijd (ongevraagd) te spuien, zeker als het over zaken gaat over mensen uit je persoonlijke kring.
Maar de bitterheid in je post is opmerkelijk, begint het bij sommige van jullie door te dringen dat ik al lang geen publiek bezit meer ben?
het schijnt dat Claire haar hyves gehackt is.... maar je kan wel gelijk lezen hoe sommige gelijk een oordeel klaar hebben en van Huub weinig wordt heel gelaten... maar waarom verwijderd Claire dat bericht dan niet trouwens????????????????quote:
nou ik heb ook gelijk haar wachtword veranderdquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Elske6 het volgende:
[..]
het schijnt dat Claire haar hyves gehackt is.... maar je kan wel gelijk lezen hoe sommige gelijk een oordeel klaar hebben en van Huub weinig wordt heel gelaten... maar waarom verwijderd Claire dat bericht dan niet trouwens????????????????![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:55 schreef Estherdv het volgende:
[..]
huubje?
is het waar dat het uit is met clair?
Omdat iemand misschien het wachtwoord heeft aangepast?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Elske6 het volgende:
[..]
het schijnt dat Claire haar hyves gehackt is.... maar je kan wel gelijk lezen hoe sommige gelijk een oordeel klaar hebben en van Huub weinig wordt heel gelaten... maar waarom verwijderd Claire dat bericht dan niet trouwens????????????????![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Laysa het volgende:
The price you have to pay for being '' Famous"'
Haar hyves is toch gehacket?, dan kan je geen beichten verwijderen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Elske6 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef Jian het volgende:
zucht al gepost door Peet (die zit er ook bovenop hoor )![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Laysa het volgende:
The price you have to pay for being '' Famous"'
Met een foto als troostprijs?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Het donkere haar staat Lieke wel goed![]()
Is dit tijdens een bingo op de camping?
bingoquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Het donkere haar staat Lieke wel goed![]()
Is dit tijdens een bingo op de camping?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |