quote:Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
En met wie heeft Bart dan al die vermeend interessante inhoudelijke gesprekken gehad over filosofie en zo? Met Sabine?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:49 schreef Noek het volgende:
Het blijven wel steeds dezelfde boekjeswijsheden hè. Filosofie, my ass.
Hey Manuelquote:
Huub is still alive!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
mijzelf geheel buiten deze discussie houdende vind ik het tijdstip van Sunny's post echt pure ironie!
16:20 oftewel Four: Twenty!
http://en.wikipedia.org/wiki/420_(cannabis_culture)
The term originated from a group of teenagers at San Rafael High School in San Rafael, California, United States in 1971.[1][2] The teens would meet after school at 4:20 p.m. to smoke marijuana at the Louis Pasteur statue.
Heel apartquote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
mijzelf geheel buiten deze discussie houdende vind ik het tijdstip van Sunny's post echt pure ironie!
The term originated from a group of teenagers at San Rafael High School in San Rafael, California, United States in 1971.[1][2] The teens would meet after school at 4:20 p.m. to smoke marijuana at the Louis Pasteur statue.
I know noooothing...just like Huub and Bart.quote:
Tsja, óóit had je een mening maar je Tweet liever hè?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
mijzelf geheel buiten deze discussie houdende
pffffffffffff ik dacht net dat je eindelijk verstandig was geworden..quote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:03 schreef sunny16947 het volgende:
Ja wat denk je. Ik heb 5 minuten met mijn muisknopje boven "invoeren" gehangen om op het juiste tijdstip te kunnen klikken.
Huub weet waarschijnlijk enorm veel over zichzelf en zijn directe omgeving, maar op de een of andere manier wil het maar niet tot hem doordringen dat hij hier op afroep in moet gaan op elk gerucht.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know noooothing...just like Huub and Bart.
Stom hoor, van Huubquote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub weet waarschijnlijk enorm veel over zichzelf en zijn directe omgeving, maar op de een of andere manier wil het maar niet tot hem doordringen dat hij hier op afroep in moet gaan op elk gerucht.![]()
En Bart, tja.. hij is van mening dat de naar BB kijkende debielen en mongolen beter bediend zouden zijn geweest met zijn visie op Immanuel Kant's rationalistisch godsbewijs. Nou nee hoor Bart, daarvoor lezen we wel een boek. Wij wilden jou gewoon de Matras van Tilburg zien pompen.
Ouder :quote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
Doet mij een beetje denken aan mensen die alles wat er verkeerd gaat in hun leven afschuiven op hun slechte jeugd en de mensen uit die jeugd.
Neem nog een joint Bart.
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Heel apartVorm van onbewuste intelligentie ? (geestelijke onderstroom)
![]()
Nee, toeval bestaat niet
Neheeej, dat zou op bewuste intelligentie duiden, .... nou moet je niet doorslaanquote:Op donderdag 17 september 2009 18:03 schreef sunny16947 het volgende:
Ja wat denk je. Ik heb 5 minuten met mijn muisknopje boven "invoeren" gehangen om op het juiste tijdstip te kunnen klikken.
Ouder:quote:Op donderdag 17 september 2009 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ouder :
'Hij had de verkeerde vrienden.'
Doodzonde dat hij overleden isquote:
huub leest hier altijd mee, maar zie gert zijn post,quote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Huub is still alive!![]()
Huub, nu je toch kijkt, weet jij of Brian is gevraagd voor het interview met Bart?
En hoe het verder met Jaap zn show gaat, hij zou in Augustus wat laten horen?
En of het huis ergens op een site te koop staat, makelaars of Jaap? En voor hoeveel staat ie te koop?
dank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |