Hoe was de beurs?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
NouVoelt wel een beetje als een anti-climax
Gezelligquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:39 schreef k_i_m het volgende:
Jeutje hee. Ik kon net aan de dikke laag stof op mijn makeup tasje zijn hoe lang ik al niet meer weg ben geweest.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef m@x het volgende:
[..]
GezelligZoals TF al zei, we hebben weer een hoop kastvulling gekocht. Kijken of deze spullen over twee jaar ook nog steeds ongebruikt liggen te wezen, net als de spullen die we vorige keer hebben gekocht.
jij hoopte op de Tattoo convention zeker?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:31 schreef RockabeIIa het volgende:
LB: Doet me wel denken aan iemand's kind maar ik zeg niks
oooohcreabeurs... ook leuk, maar anders
![]()
dat weet ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, maar die is er wel dit weekend: In Assen
Toch nog iets leuks in Assen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, maar die is er wel dit weekend: In Assen
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik leidde uit m@x' der tekst af dat ze idd naar een erotiekbeurs was geweest![]()
![]()
[..]
Nou inderdaad.... Krijg er een beetje de kriebels van..quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
die advertentieik blijf gefascineerd naar die foto kijken maar eigk vind ik em eng
ooooh k2/k3 gebeuren. Wat een type apart zeg die Noa
ja, de kleine piemelstilte...quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:52 schreef Vicky het volgende:
Lishe
Wat isset stil op het bankie zeg...
allemaal met stomheid geslagen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ja, de kleine piemelstilte...
ws. haal je niet eens diepgang met zo'n klein pikkie..quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Met zo`n piemel heb je niet veel diepgang nodig
En het drama achteraf!quote:
Goh, wat een leuke nickname. Zelf bedacht?quote:Op zondag 13 september 2009 06:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik ben geen ouder ofzo maar jullie zijn wel wakker
hallo
Vooral de 3 kleinste, die zijn het drukste, kletsen de oren van je kopquote:Op zondag 13 september 2009 06:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Goh, wat een leuke nickname. Zelf bedacht?
Heb je wel zin om met ons zessen te babbelen?
ghihi, naar he? Owja, tuurlijkquote:Op zondag 13 september 2009 06:48 schreef Linda2205 het volgende:
He trix, spelbreekster! Lekker slapen
en waar blijft mn boterham met hagelslag?![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 06:50 schreef Linda2205 het volgende:
Zal ik 'm doen? Ok, komtie:
*nomnom*
hihi
quote:Op zondag 13 september 2009 06:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Sorry, kon het niet laten)
Heuj! Verstopt knopjequote:Op zondag 13 september 2009 06:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ben boterhammetje aan het roosteren en daar komt zo krabsalade op.
Je posthistorie? Klik es op de naam boven de avatar
Dat ben ik alquote:Op zondag 13 september 2009 07:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee joh, die zouden al wel aan je deur hebben gestaan. Maak je nog maar niet dik.
En dan als jij het doet hah...man, dan is het huis te kleinquote:Op zondag 13 september 2009 07:10 schreef Sugar het volgende:
Nee, meestal schaamt hij zich ook niet, hoor. Want ja, vergelijkbare nachten komen regelmatig voor.![]()
Maar die keer vond hij het wel echt genant.
Ja, blokje om met je ziekenhuistasje!!!!quote:Op zondag 13 september 2009 07:10 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kan ook een blokje om gaan...kijken hoe erg hij stresst alssie thuis komt en ik ben er niet. Of met vervormde stem hem opbellen met de mededeling dattie vannacht vader geworden is en dat het zo jammer was dat we 'm niet konden bereiken...
Blegh...wie gaat er iets leuks vertellen?
quote:Op zondag 13 september 2009 07:13 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, blokje om met je ziekenhuistasje!!!!
Dan weet je de code nu, hoeveel je erbij moet optellen.quote:Op zondag 13 september 2009 07:14 schreef Linda2205 het volgende:
@ Rocka, nee...dat deed ik vorige keer. Toen werd er gezegd: over 5 minuten ga ik weg. 6u later wassie thuisDus het heeft zo weinig zin
Superleuke plannenquote:Op zondag 13 september 2009 07:35 schreef Stout het volgende:
Wat een lief filmpje !!
Goede morgen trouwens...heerlijk geslapen hier, als een blok !
Wat een gedoe Linda, die van mij gaan wel eens naar een concert maar die laat altijd weten hoelaat ie terug is (ongeveer dan) gelukkig. Lijkt me echt vreselijk
Iemand nog leuke plannen voor vandaag ? Las al iets over artis of apenheul
Sorry, maar ik vind het een onverantwoordelijke slappe zak als ik dit lees.quote:Op zondag 13 september 2009 06:33 schreef Linda2205 het volgende:
@ Rocka, hij heeft er een beetje een handje van...in Mei ging het ook al zo... Hij mocht ook alleen weg nu (naja, mocht klinkt ook weer zo boze stiefmoeder-achtig) alsie zn tel. bij zich zou hebben en bereikbaar zou zijn, plus niet te veel zou drinken voor als we eventueel nog naar het ziekenhuis moesten. Ik heb mevrouw-baby al verteld dat ik het erg zou waarderen als ze vandaag zou komen om papa te pesten
Ik wil gewoon cocoonen thuis en niks doen en gewoon dat hij daar is...maar hij zegt al 9 maanden: vanaf nu is mn leven voorbij (heel fijn...volgens mij kozen we samen voor een baby). Hij wil alleen maar cocoonen als de andere optie werken is...
Ben benieuwd hoe laat dattie thuis komt
Edit: Boos worden is trouwens niet echt een optie... Altijd als hij gaat stappen eindigt dat in ruzie. Meestal omdattie zegt dattie er om 12u is bijv en dan om half 6 aan komt kakken...of dronken is en dan ruzie met mij zoekt...of een combi van die 2. Dus in zijn ogen is stappen=ruzie en daar krijg ik de schuld van
Hij is leuk hoorZolang dattie niet uitgaat
![]()
Ik post deze maar ->quote:Op zondag 13 september 2009 08:14 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ook hoor Swets...af en toe denk ik dat hij 21 is en ik 30En nu zei die, dat was echt de grap van de ochtend: dus nou mag ik dit ook al niet meer? Ik: Wat? Thuis komen om half 8? Jawel hoor, maar vanaf volgende week wacht er dan al 2u een klein meiske op je dat eten wil en een luiertje en wil spelen. Dan kan je gaan slapen tegen de tijd dat zij beslist dat je mag slapen..
quote:Op zondag 13 september 2009 08:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik post deze maar ->Want het alternatief om te posten is nogal lullig.
Neh, ga maar gewoon ff je baby nog een uurtje of 8 binnenhouden en dan lekker bevallen zonder stress. Lijkt me een beter plan.quote:
Nee, ik heb tussen mijn 12e en 21ste echt elke wilde haar eruit gepartied met een opleving op mijn 30ste toen ik een jaartje vrijgezel was. Tussen mijn 16e en 19e heb ik zo'n beetje permanent in een alcohol dan wel drugs gerelateerde roes geleefd. Ik ging stappen drinken op dinsdag (soos), woensdag (filmavond soos), donderdag (soos), vrijdag (soos), zaterdag (ergens in Nederland), zondag (Amicitia aka The Shop, wereld beroemd in heel de krimpernerwaard) en maandag ontbrakken.quote:Op zondag 13 september 2009 08:22 schreef RockabeIIa het volgende:
maar effe he, swets, heb jij nooit gekke fratsen uitgehaald vlak voor ET weer es moest bevallen? Bijv. 'Ik moet er nog 1x effe goed uit want straks kan het niet meer' oid.
Praat ik het een klein beetje goed voor 'm als ik zeg dat het voor de verjaardag van een vriend was en dus niet "zomaar" ?quote:Op zondag 13 september 2009 08:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sowieso begrijp ik dat 'straks kan het niet meer' niet zo goed. Dat wist je al ruim voor de bevalling toch? Als je dat kind wil neem je je verantwoordelijkheid en ga je als je vrouw op knappen staat niet een nacht aan de rol.
Nou nee, als je godverdomme voor een verjaardag de hele nacht weg gaat terwijl je vrouw op knappen staat is die vriend ook nog een slappe zak.quote:Op zondag 13 september 2009 08:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Praat ik het een klein beetje goed voor 'm als ik zeg dat het voor de verjaardag van een vriend was en dus niet "zomaar" ?
quote:Op zondag 13 september 2009 08:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben gewoon al bijna 7 uur weer wakker
Je lichaam gaat zich alvast voorbereiden op de korte nachten die je straks krijgtquote:Op zondag 13 september 2009 08:49 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
heb je je bed nog wel gezien vanacht?
Hoe functioneer jij daaronder?
Ik was tot 30wkn geleden altijd overtuigd dat ik 11 uur slaap per nacht nodig had (zeker in de vrije weekenden of op vrije dagen) maar nu als ik soms maar 6 u slaap per nacht heb met 2 a 3 plaspauzes dan functioneer ik nog redelijk, how bizar
Ja met mijn slaapritme uit mijn verleden is dat ook wel nodig om zich daar vanaf een week of 10 al op voor te bereiden haha.quote:Op zondag 13 september 2009 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je lichaam gaat zich alvast voorbereiden op de korte nachten die je straks krijgt
Je doet iig wat nuttigs met je nachtenquote:Op zondag 13 september 2009 08:53 schreef RockabeIIa het volgende:
kleurdoos, je gelooft het nooitHet kaartje is op papier nu bijna klaar om ingescand en getraced te worden
lees maar een p[aar bankjes terugquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 08:53 schreef RockabeIIa het volgende:
kleurdoos, je gelooft het nooitHet kaartje is op papier nu bijna klaar om ingescand en getraced te worden
Ik heb al met tegenzin dit bankje terug gelezen...quote:Op zondag 13 september 2009 09:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
lees maar een p[aar bankjes terug
ik zit in dubio.. wat gaan we doen vandaag... Rondje Avifauna, Dierenpark Amersfoort of De Apenheul......
Wij willen ook wat doenquote:Op zondag 13 september 2009 09:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb al met tegenzin dit bankje terug gelezen...
Ik ga al sinds m'n 18/19e niet meer stappen. Wel eens een bedrijfsuitje of 'even ergens wat drinken'. Maar dat is op 1, misschien net 2 handen te tellen.
Wij hadden trouwens idee om naar apenheul tegaan. Maar gaat em niet worden.
quote:Op zondag 13 september 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
Oip Loïs
Hier net vreemd gesprek
Freecell: Maak jij die banaan even open voor Leander?
TARA: hoe moest dat ook alweer?
Freecell:
quote:Op zondag 13 september 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
Oip Loïs
Hier net vreemd gesprek
Freecell:
ik zag net al ergens dat de ontwikkeling van een man stopt bij zindelijkheidstrainingquote:Op zondag 13 september 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
Oip Loïs
Hier net vreemd gesprek
Freecell:
quote:Op zondag 13 september 2009 09:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nouhou![]()
Er is een truckje om de banaan makkelijker open te maken. Maarja, ik heb het 28 jaar lang anders geleerd
Dus moest even bedenken hoe die nieuwe manier ook alweer ging
Probeer maar uit, werkt absoluutquote:Op zondag 13 september 2009 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
zou dat echt werken?
t is vast een truukje
Werkt welquote:Op zondag 13 september 2009 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
zou dat echt werken?
t is vast een truukje
Ik denk dat het inderdaad daar van komt... maar die is niet met beertjes, dat maakt het toch minder schattigquote:Op zondag 13 september 2009 09:59 schreef Vicky het volgende:
Linda, door dat filmpje van jou moest ik meteen hieraan denken:
Whehehe, Zweden hebben humorquote:
quote:
Noren ookquote:
Wast geen Zweeds? Of komt die taal echt zo super-overeen? Ik spreek niet veel Zweeds, maar een paar woorden herkende ik toch welquote:
Ik geloof het wel ja. Even kort, omdat alle gegevens erop staan. En ik dacht dat ik nu iets heel anders ging bedenken, maar het gaat er echt heel erg bij passen tochquote:Op zondag 13 september 2009 12:38 schreef Lishe het volgende:
Guus , heb je het kaartje van stella al s gepost? Ben ik benieuwd naar! En fijn, zulke hulp!
Lekkerste lunch ooit in de oven staan: nacho's met veul tomaat, pepers, creme fraich en ouwe kaas....
Ik ga er een foto van maken en je pm-en oké? Als me dat lukt met fotoquote:Op zondag 13 september 2009 12:46 schreef Lishe het volgende:
Ik noem die tortilla chips nacho's, maar het kan ook zijn dat het gerechtje eigenlijk zo heet. Bengeenmexicaan
guuz, wat voor iets was het? Van Stella?
snoep gooien in sombrero is een prima idee!quote:Op zondag 13 september 2009 13:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik kom niet verder dan een piñata (waar dat golfje ook moge horen)
is dat wat?
of gooi snoep in een sombrero
of trakteer tamiflu
oeeee als je dat weet, hou ik me aanbevolen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
snoep gooien in sombrero is een prima idee!
Ik zie churros op internet, 1 of ander deegding....Even kijken waar ik dat kan kopen.
Ja precies, daarna dusquote:Op zondag 13 september 2009 13:17 schreef Lishe het volgende:
In mijn hoofd is het rond 19.00 u. Of beter 18.30. Na het eten, en voor je op de bank ploft. Zoiets.
Dus iets later als de namiddag. (dat is 16.00 bij mij ongeveer)
gaan we nog een keer doen rocka, lijkt me een leuk planquote:Op zondag 13 september 2009 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
oh ik wil ook lunchen met belana!!!Gezellie!
Doe ik, thnxquote:Op zondag 13 september 2009 16:32 schreef Belana het volgende:
[..]
@Linda... ik wordt echt bezorgd als ik jou over je vriend hoor. zoals je het beschrijft is het geen gezonde relatie...doe voorzichtig...
Kom Tara, een beetje vent doet het anders:quote:Op zondag 13 september 2009 09:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nouhou![]()
Er is een truckje om de banaan makkelijker open te maken. Maarja, ik heb het 28 jaar lang anders geleerd
Dus moest even bedenken hoe die nieuwe manier ook alweer ging
ik heb vandaag een beetje een dipdag. wat meer pijn, veel jeuk en moee. en het idee dat ik nog 4 weken bijna niks mag. brrrr, ik heb het gevoel dat ik al 3 weken zo zitquote:
Hm, ik lees dit nu pas! En ik heb je nog wel om 20:53 een pm gestuurd.quote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeuk betekent genezing Pinq! Da's juist goed!
Ik denk dat ik zo maar es ga douchen en het bed in duik...
nee, die is voor mijn baby.quote:Op zondag 13 september 2009 21:57 schreef Pvoesss het volgende:
Die past goed bij onze poes!!
Gezien, dank je! , ik denk er even over na of en wat ik wil gaan schrijvenquote:Op zondag 13 september 2009 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Die oortjes <3
pssst sjak, zie hoe gaat het met de moederstopic als je wilt
quote:Op zondag 13 september 2009 22:14 schreef Lois het volgende:
Was dit het megaproject waar je de laatste weken zo druk mee was Spuug? Ik vind het echt supermooi!
Wow!!!!quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou hier komt ie dan!Ter info: hij is bijna 40 cm van neus tot uiteinde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
what did you do?quote:
Een heel asiel volquote:
Beamix?quote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef k_i_m het volgende:
De makeup zat er vanochtend echter nog net zo strak op als gisteravond.
Onze kerk had een startzondag. Dat is elke September: eigen kerk dicht en met z'n allen naar de startzondag. Best tof, maar wel helemaal in Voorthuizen. En dan zo'n hummel mee en dergelijke. Is nog best een organisatiequote:Op maandag 14 september 2009 08:16 schreef aeque het volgende:
Hier wel goed, alleen weer aan het werk he..
Freecell, hoezo hectisch weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |