Nee, ik hoorde inderdaad dat het tweede concert nog ruimte hadquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja en het stomme is dat Coldplay nooit helemaal uitverkocht was
Ja das wel kut...quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde inderdaad dat het tweede concert nog ruimte had
Te laat, I might add
ieuwquote:
dag Tha_Erik, zullen we ons gaan bezatten in een duistere kroeg?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond mijn lievelingen.
Misschien een andere keer. Vanavond is geen goede avond.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dag Tha_Erik, zullen we ons gaan bezatten in een duistere kroeg?
Nee, slechts 11 personen. 142 personen zijn via andere sites daar terecht gekomen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dan 170 personen via jouw link onder je post naar die site zijn gegaan?
Haha oke...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, slechts 11 personen. 142 personen zijn via andere sites daar terecht gekomen..
alle avonden zijn goed om je te bedrinken, maar goed...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een andere keer. Vanavond is geen goede avond.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha oke...
en nu fanatiek bijhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |