Sounds about rightquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij was toch de ex-Spunker die journalistiek is gaan studeren die probeert af te vallen? En Eustace was de verwende puberende puber die tips voor anale seks wilde, die een dure camera heeft maar niet weet hoe hij er goede foto's mee moet maken?
Blauwe zegelkaart? Euh ik heb een blauwe kaart met luchtkilometers.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, maar ook met zegeltjes!Je kunt kíezen!
Als je een blauwe zegelkaart hebt dan heb je echt een fucking ass groot probleem, want die zijn al sinds januari niet meer geldig weet je!
Voor verschillende organisaties jahquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, dat zei je gisteren.
Doe je vrijwillgerswekr?
Oke ja nee dan is het goed, want het is óf, óf!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Blauwe zegelkaart? Euh ik heb een blauwe kaart met luchtkilometers.
Mij zijn nooit zegelts aangeboden
het zit je echt zo hoog ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een Fok-user. Ja, het is heel wat anders dan bijvoorbeeld een SuperWormJim of Remlof, een Powerkiwi, maar hij las wel mee vanmiddag en heeft ook nog iets gepost. Dus er zijn nog wel meer van die users die denken, goh, eens lezen wat daar allemaal gebeurt, dus moet je hier wel cryptisch zijn. Voor je het weet heb je Sitethief in je tuin staan of maakt een ander weer foto's van je huis en zet ze hier in het topic en vraagt er dan bij of ik daar inderdaad woon. Of dat diegene dan, een paar jaar later, gaat opzoeken waar ik in de binnenstad woon, destijds, en dat ik hem dan per ongeluk voorbij loop en "wtf" denk. Dat is namelijk ook al echt gebeurd. Ja, en dán houdt Waxxer zijn grote mond wel.
*zet thee en koffie klaar voor een ieder.
Pff, nou, pff, Des verzorgen lijkt me al een fulltime baan!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Voor verschillende organisaties jah(naast part-time baan en studie en Des
)
#1 - Gebruik nooit je eigen naam;quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een Fok-user. Ja, het is heel wat anders dan bijvoorbeeld een SuperWormJim of Remlof, een Powerkiwi, maar hij las wel mee vanmiddag en heeft ook nog iets gepost. Dus er zijn nog wel meer van die users die denken, goh, eens lezen wat daar allemaal gebeurt, dus moet je hier wel cryptisch zijn. Voor je het weet heb je Sitethief in je tuin staan of maakt een ander weer foto's van je huis en zet ze hier in het topic en vraagt er dan bij of ik daar inderdaad woon. Of dat diegene dan, een paar jaar later, gaat opzoeken waar ik in de binnenstad woon, destijds, en dat ik hem dan per ongeluk voorbij loop en "wtf" denk. Dat is namelijk ook al echt gebeurd. Ja, en dán houdt Waxxer zijn grote mond wel.
*zet thee en koffie klaar voor een ieder.
Maar ik moet zelf altijd smeken voor mijn luchtkilometersquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke ja nee dan is het goed, want het is óf, óf!Allebei mag niet!
Maar ik heb trouwens nog een veel bredere, meer intelligente kennis van een boel andere zaken hoor.Straks denkt iedereen nog dat mijn leven in het teken van dat bedrijf staat!
Maar ja, met die kredietcrisis mag ik blij zijn dát ik werk heb.
En waarom hoort de naam Basje bij heel klein en lief en zoet en een beetje bangig?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze dat zelf gedaan, een beetje.
Als je ze bezig ziet dan zie je gewoon wat hun naam moet zijn.
Basje is heel klein en lief en zoet en een beetje bangig en Robbie is groter en stoerder.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
#1 - Gebruik nooit je eigen naam;
#2 - Post nooit een foto van je gezicht;
#3 - Schrijf nooit je woonplaats voluit;
#4 - Blijf vaag en cryptisch blijven over je werk;
#5 - Blijf vaag en cryptisch blijven over waar je op korte termijn bent;
#6 - Post geen links naar eigen site of foto's posten die je op je site host (ivm http://whois.domaintools.com/)
#7 - Post geen links posten naar je twitter, hyves, facebook, gay.nl profiel (tenzij dit een speciaal anoniem account is)
#8 - Post nooit je linkedin profiel
#9 - Vermijd IRL verwijzingen naar Fok!, twitter, facebook of hyves.
Maar als ik Henge type dan is het ook wel duidelijk toch? En Emm, Amster ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
#3 - Schrijf nooit je woonplaats voluit;.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar joh!
Maar dat is zéker 6 of 7 jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik houd me hier al een tijdje aan!Met dat linken van foto's heb ik ook al e.e.a. ervaren.
![]()
Plannen, en Des is hier alleen in de weekenden.. ik zie um doordeweeks niet... Misschien staat ie bijv. vanavond ook voor de deur, zo'n verassingstypje issie welquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pff, nou, pff, Des verzorgen lijkt me al een fulltime baan!Waar haal je de tijd vandaan joh?! Petre86?
Het gaat daarbij om de vindbaarheid via Google.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar als ik Henge type dan is het ook wel duidelijk toch? En Emm, Amster ook wel eigenlijk.
gemaaitquote:
Gewoon.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En waarom hoort de naam Basje bij heel klein en lief en zoet en een beetje bangig?
Ben je alle computers op je werk afgegaan om vanaf daar je site te bezoeken?quote:
Owquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het gaat daarbij om de vindbaarheid via Google..
Ja ik studeer ehh... iets met kranten, tijdschriften... alleen wat vertraging... ivm andere bijbaan bij iets met een krant... te veel voor gewerkt... nu ondervind ik daarvan de gevolgen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar ik moet zelf altijd smeken voor mijn luchtkilometers
Van welke zaken heb jij nog een boel kennis dan?
En trouwens voor een bijbaan is toch allang goed? En als je er plezier in hebt dan is dat alleen maar mooi!
Haha okequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik studeer ehh... iets met kranten, tijdschriften... alleen wat vertraging... ivm andere bijbaan bij iets met een krant... te veel voor gewerkt... nu ondervind ik daarvan de gevolgen...
Hopelijk snap je het nog, maar ik heb nog een voorstellijstje ingevuld bij die fokhomo-hyves, alleen ben ik daar weer weggegaan omdat ik Fok en privé wil scheiden (zie lijstje G_E), want ik denk ook dat de leek raar opkijkt als hij de term fokhomo's ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |