nee hij zit bij paps en mams en de poezenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Keukenkast zit toch in Tilburg? Of ben ik nu in de war?.
dat was Eustance of zo iets, dacht ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Keukenkast zit toch in Tilburg? Of ben ik nu in de war?.
Geen idee, ze lijken allemaal zo op elkaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat was Eustance of zo iets, dacht ik.
Ik haal die twee nog steeds door elkaar geloof ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wreed weggerukt bij hun moeder!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor de poezen, dus ik kan niet zo heel lang bij ze zijn. Daarbij zie ik ze alleen in de weekenden, omdat ze in Limbabwe wonen en ik niet meer. Ze zijn ook heel bang voor alles en iedereen, omdat het zwerfkatbroertjes zijn.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik haal die twee nog steeds door elkaar geloof ik..
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat is een powerkiwi?
Dat is echt onzin! Helemaal als het nog kittens zijn!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wreed weggerukt bij hun moeder!
maar weet je zwerfkatjes aarden nooit
heb je meteen last van je allergie? Mijn broertje had er al last van als ie meteen een huis binnenkwam waar een kat woont.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Knorren en kopjes doen ze nog niet, ik kan ze net aaien met één vinger.
Ja, het zijn er twee en ze stoeien heel veel en het zijn heerlijke schatkatjes
Ze heten Robbie en Basje
Ik zit bij papa en mama en de poezen in Limburg, maar ik woon doordeweeks in Tilburg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
170 bezoekers in twee dagen tijd, die er gemiddeld 2 minuten doorbrengen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Je bent gewoon echt een Blog gestart
!
Nou, als je naar die ene grote met die schelp gaat, dan moeten ze dat wel aanbieden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
aaaah... maar ik krijg nooit zegeltjes
was dat die gast met dat vriendje op het strand en dat ze ook land en stad afgingen reizen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Steve het volgende:
Eustace woont toch ergens in het noorden? En KK Tilburg/Limburg.
Het maakt niet uit wat je typt, maar ik moet zo lachen om jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Waxxer het volgende:
Nog niet, maar ik denk dat als die katten hier in huis hebben rondgezworven en zo, dat het dan vanzelf wel komtquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je meteen last van je allergie? Mijn broertje had er al last van als ie meteen een huis binnenkwam waar een kat woont.
Wie heeft die namen bedacht??quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Knorren en kopjes doen ze nog niet, ik kan ze net aaien met één vinger.
Ja, het zijn er twee en ze stoeien heel veel en het zijn heerlijke schatkatjes
Ze heten Robbie en Basje
Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar joh!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
170 bezoekers in twee dagen tijd, die er gemiddeld 2 minuten doorbrengen.
En al 5 dollarcent aan advertentieinkomsten..
Die schelp is toch van de blauwe kaart?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, als je naar die ene grote met die schelp gaat, dan moeten ze dat wel aanbieden.Anders doen ze hun werk niet goed en zwaait er wat!
nope eustace woont in groningenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij was toch de ex-Spunker die journalistiek is gaan studeren die probeert af te vallen? En Eustace was de verwende puberende puber die tips voor anale seks wilde, die een dure camera heeft maar niet weet hoe hij er goede foto's mee moet maken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zit bij papa en mama en de poezen in Limburg, maar ik woon doordeweeks in Tilburg.
Eustace is die van de romantische strandverhalen met zijn vriendje
Eigenlijk hebben ze dat zelf gedaan, een beetje.quote:
o god ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik zit bij papa en mama en de poezen in Limburg, maar ik woon doordeweeks in Tilburg.
Eustace is die van de romantische strandverhalen met zijn vriendje
Ja, maar ook met zegeltjes!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die schelp is toch van de blauwe kaart?
Ja nouhou...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat je typt, maar ik moet zo lachen om jou.![]()
In positieve zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |