duckfacequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ik weet niet of ze al langs is gweest, http://itsmichabitch.hyves.nl/
[ afbeelding ]
Naar foundation.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:25 schreef weerstandje het volgende:
[..]
duckface![]()
ben benieuwd waarnaar haar wangentje proeft
AHAHAHA ik kom niet meer bij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:56 schreef honkhonk het volgende:
Topic kan op slot, de enige éckte baas is gevonden.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en photoshopquote:
Jij bent sowieso knapper.quote:
hehe.....quote:
Al het geld binnen de familie + een lening van de bank is verzameld voor die foto.quote:
Ik heb medelijden met je, wat een goor wijf...quote:Op zondag 31 juli 2011 00:52 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
Ik heb die Micha al meerdere keren rond zien lopen...
Haar hele leven is fakequote:ik heb geen twitter, facebook, badoo, myspace, of netlog enz.
Dus is daar een profiel met mijn foto's dan is die fake !
Serieus.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:52 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
Ik heb die Micha al meerdere keren rond zien lopen...
In het echt doet ze denk ik 3 x meer make up, om het tekort aan photoshop te compenseren.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:32 schreef Omdatappel het volgende:
Helaas kan ze zichzelf in het echt niet photoshoppen.
Noh, echt die wimpers ook. Volgens mij vallen ze er gewoon bijna af, door dat teveel aan mascara.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In het echt doet ze denk ik 3 x meer make up, om het tekort aan photoshop te compenseren.
Spinnenpoten in het kwadraat idd.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Noh, echt die wimpers ook. Volgens mij vallen ze er gewoon bijna af, door dat teveel aan mascara.
Zou ze ook een non-stop duckface hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |