Ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef Keesbroekheid het volgende:
Vind je het gek dat er zo veel wordt geklapt in het OV?
Zij reden toch niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:36 schreef Kimochi het volgende:
Waarom durfde je de buschauffeur wel op zijn gedrag aan te spreken en die jochies niet? Discrimineer je soms?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:36 schreef Kimochi het volgende:
Waarom durfde je de buschauffeur wel op zijn gedrag aan te spreken en die jochies niet? Discrimineer je soms?
Natuuuuuuuuuuurlijk niet. Wat denk je wel niet van me?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Zij reden toch niet.
Maar natuuuuuurlijk zou jij het wel doen, he?![]()
Bellen doet iedereen in de bus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Eten en bellen in de bus mag nietFaalhaas.
Nee, zo sms je inderdaad niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Bellen doet iedereen in de bus.
Als je gebeld wordt in de bus, sms je toch niet van: "Bl me stx mr k zit in d bus." Of neem je het op en zeg je van: WIL JE ME LATER TERUGBELLEN?!?! IK ZIT IN DE BUS!![]()
Er werd laatst bij mij in de bus een Shaniqua vet boos omdat ze niet mocht bellenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Bellen doet iedereen in de bus.
Als je gebeld wordt in de bus, sms je toch niet van: "Bl me stx mr k zit in d bus." Of neem je het op en zeg je van: WIL JE ME LATER TERUGBELLEN?!?! IK ZIT IN DE BUS!![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze stapte uit bij een gevangenis
Keesbroekpoep?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:36 schreef Kimochi het volgende:
Ter informate: Ik had dit gister al geschreven maar toen ging ik naar buiten net voordat ik hem af had.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef Snarf het volgende:
TS gaat op zaterdag naar school? Op wat voor zwakzinnigenopleiding zit je dan?
Misschien hebben die aapjes het wel gedaan nadat ik wegging. Wie weet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:51 schreef Electro-Worm het volgende:
Ga je hem nou in elkaar slaan en op hem spugen?
Weerlegging van klacht 1: jij zat fout. Sla de huisregels van RET er eens op na.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef Keesbroekheid het volgende:
Datum van het schrijven van deze post: 11-11-09
Datum van het posten: 12-11-09
Plaats van gebeurtenis: Rotterdam.
Voordat alles slecht afliep:
TS kwam terug van zijn lange dag op de onderwijsinstelling waar hij zijn opleiding geniet en pakte de metro naar winkelcentrum/busstation Zuidplein. TS zag dat de bus pas over 15 minuten kwam en had honger. Tegenover hem zag hij een Bram Ladage staan en ging maar daar naar toe om zijn honger te stillen met een Super Bram Speciaal en een flesje Spa Rood. TS betaalde voor zijn voedsel en liep terug naar het bushokje waar enige tijd later de bus arriveerde.
Klacht 1:
MIJN VOEDSEL MOCHT DE BUS NIET IN!
In Rotterdam is dat ten strengste afgeraden op straffe van een OV-verbod.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:48 schreef Toempf het volgende:
En toen heb je de chauffeur neergestoken? Dat mag tegenwoordig.
Een beetje buschauffeur had die Shaniqua toegebeten dat ze op de volgende bus kon wachten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er werd laatst bij mij in de bus een Shaniqua vet boos omdat ze niet mocht bellen(Ze stapte uit bij een gevangenis dus dat zegt wel weer genoeg over dat volk
)
Wat ben jij een nepuser, die probeert mee te liften op een bekende(re) FOK!ker. En je naam is niet eens blauw, zal die niet worden ook met dit soort posts.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef amvrosios het volgende:
gwn je vreten in de bus naar binnen werken,en die kanker apen op hun bek slaan....
KLAAAAR
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef john_ven24 het volgende:
groepjes bondkraagjes
alles goed?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef amvrosios het volgende:
gwn je vreten in de bus naar binnen werken,en die kanker apen op hun bek slaan....
KLAAAAR
PC heldquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef Keesbroekheid het volgende:Eenmaal toen ik thuis kwam, ging ik snel achter mijn pc om dit topic te openen!![]()
Damn, ik wist niet dat time-travel al mogelijk was!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:27 schreef Keesbroekheid het volgende:
Datum van het schrijven van deze post: 11-11-09
Datum van het posten: 12-11-09
Jep, daar kwam ik laatst ook achterquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:59 schreef Buschetta het volgende:
Mag je serieus niet bellen in de Bus in Nederland ?
Aso.quote:Op zondag 13 september 2009 03:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jep, daar kwam ik laatst ook achter
quote:Op zondag 13 september 2009 10:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die chauffeurs er gewoon om vragen , om een keer een klappen te krijgen.
Ik snap die chauffeurs wel, die lui worden helemaal gek van al dat tuig. Ik zou jou weleens willen zien als je constant bedreigd en uitgescholden word. Wat eerst nog door de vingers werd gezien door ze word tegenwoordig bestraft. Dit komt natuurlijk allemaal door dat er groepen zijn die het gewoon verneuken voor de rest. Maar om nou de chauffeur (die eigenlijk alleen maar zijn werk aan het doen is, en wsl tegenwoordig ook nog met tegenzin) de schuld te gaan geven vind ik toch eigenlijk wel complete onzin.quote:Op zondag 13 september 2009 10:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die chauffeurs er gewoon om vragen , om een keer een klappen te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |