Er zijn prima doorgroei mogelijkheden en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:35 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
Vertel daar eens wat meer over?
quote:
Maar wat doen jullie, dat bedoelde ik eerlijk gezegd?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:37 schreef beverton het volgende:
[..]
Er zijn prima doorgroei mogelijkheden en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tevens zal je bekendheid, status en IQ omhoogschieten zodra je aangemeld bent.
waarom die 9 er staat is me een raadselquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huppel gaf een uitleg die mij wel goed zindedatum achterstevoren, leuk cijfer en dan een diepere betekenis van de letters
Dat kan alleen verteld worden zodra je aangesloten bent bij de Paultje-Pils associatiequote:Op zaterdag 12 september 2009 16:43 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
Maar wat doen jullie, dat bedoelde ik eerlijk gezegd?
Dat is een leuk cijfer, lezen jochiequote:Op zaterdag 12 september 2009 16:43 schreef Rijpie het volgende:
[..]
waarom die 9 er staat is me een raadsel
je valt in herhalingquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:44 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat kan alleen verteld worden zodra je aangesloten bent bij de Paultje-Pils associatie
ik weet het lekker toch alquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een leuk cijfer, lezen jochie
Jullie zijn een soort van ECI heb ik het idee. Hoge verwachtingen wanneer je je aanmeldt, maar wanneer je dat eenmaal bent valt het vies tegen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:44 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat kan alleen verteld worden zodra je aangesloten bent bij de Paultje-Pils associatie
Geeft niets, dan herkennen ze je eindelijk bij meetings. "Da's die ene mod die elke keer hetzelfde zegt."quote:
Een beetje zelfdiscipline is je vreemd?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als mods offtopic gaan, hoef je niet meer te verwachten dat wij nog ontopic gaan
daar moet je blij mee zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:50 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Geeft niets, dan herkennen ze je eindelijk bij meetings. "Da's die ene mod die elke keer hetzelfde zegt."
wij volgen het 'goede' voorbeeldquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:51 schreef BoemKlatsch het volgende:
[..]
Een beetje zelfdiscipline is je vreemd?
mensen die mij bij een meeting zien vragen zich voornamelijk af hoeveel tanden ik sinds de laatste ben kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:50 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Geeft niets, dan herkennen ze je eindelijk bij meetings. "Da's die ene mod die elke keer hetzelfde zegt."
Goede grap, ga zo door. Livius is trots op je.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:26 schreef BoemKlatsch het volgende:
Op die manier dat ik enig inzicht krijg in de anale van fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |