Daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:57 schreef Banzaiaap het volgende:
Zodat het in de aandacht komt en die kleine kutjochies misschien toe komt wat ze verdienen.
Opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:54 schreef Light het volgende:
Het is dumpert.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:54 schreef Neroje het volgende:
Ik dacht het over top 40 zou gaan, hoewel ik geen idee heb wat er nu bovenaan staat...
Ah, eindelijk topicpotentie. Wat een bagger.quote:
Gewoon in het algemeen... Maak er anders even een filmpje van en zet dat op dumpert.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:55 schreef Djahani het volgende:
[..]
Kan niet zoals gemeld in OP, bij dit filmpje kan je niks vragen/posten.
Ik heb weinig kans dat mijn filmpje toegelaten wordt door dumpert.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen... Maak er anders even een filmpje van en zet dat op dumpert.
Wat een waardeloos, standaard nummer.quote:
Zegt een Fokkerquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dus. Kutsite. Van kutvolk, voor kutvolk.
Het gaat ook om een nummer, namelijk: nummer 1.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat het om een nummer ging
Mja, nog voordat het zichzelf heeft bewezen staat het al op nummer 1, hoezo volksverlakkerij!?..quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat een waardeloos, standaard nummer.
Niet echt, hoor. Anouk had nog nooit op nummer 1 gestaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:32 schreef Tism het volgende:
Mja, nog voordat het zichzelf heeft bewezen staat het al op nummer 1, hoezo volksverlakkerij!?..Erg triest en waardeloos idd..
Flikker op man.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:12 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Zegt een Fokkerhier zit hetzelfde volk, word eens wakker!
haha je zei piemelquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:29 schreef venomsnake het volgende:
Geenstijl he. Het volk wat daar rondloopt krijgt van dit soort filmpjes een stijf piemeltje.
Ik heb het over het nummer, niet over Anouk, Anouk daarintegen is best oke!..quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet echt, hoor. Anouk had nog nooit op nummer 1 gestaan.
Waarom zou deze hit van Anouk dan volksverlakkerij zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:35 schreef Tism het volgende:
Ik heb het over het nummer, niet over Anouk, Anouk daarintegen is best oke!..
De manier waarop het nummer gehyped word is volksverlakkerij, het is een nieuw nummer en tegenwoordig wordt het niet meer bepaald door de consument of een nummer wel of niet terecht op 1 staat..quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zou deze hit van Anouk dan volksverlakkerij zijn?
Op die Hyves van die blonde staan al meer dan 200 pagina's aan krabbels van mensen die hem van alles toewensen en hem wel even een koppie kleiner komen maken (ja nog kleinerquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:39 schreef Jimbo het volgende:
lijkt me leuk als die gasten gevonden wordne
of nja
gastjes
Nee dat is een ander kereltje dacht ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:45 schreef Jimbo het volgende:
Dat is dat ventje ook
maar wtf die is 12 en heeft al een labaret piercing >??? Say wut!
Tering, 99 leden alweerquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:46 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Op die Hyves van die blonde staan al meer dan 200 pagina's aan krabbels van mensen die hem van alles toewensen en hem wel even een koppie kleiner komen maken (ja nog kleiner).
Ze zijn al gevonden. Er is zelfs een Hyves dat ze gestraft moeten worden: http://densgestraft.hyves.nl/
Hij is al 14quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Tering, 99 leden alweer
Op zich ook wel weer sneu om massaal een 12 jarig ettertje te intimideren.
Ze groeien zo snel op tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:53 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Hij is al 14, maar hij heeft de Jordy van Loon 'look'
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Tering, 99 leden alweer
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:06 schreef Jimbo het volgende:
schijnt een GSknokploeg heen te gaan oid
Opgroeien kan soms een pijnlijke zaak zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Tering, 99 leden alweer
hahahahahaquote:
hahahaquote:
de nieuwe harry potter film?quote:
Mooi zo en daarna achter slot en grendelquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 00:45 schreef NoFidea het volgende:
Hahaha net goed
Zo zie je maar weer wat Geenstijl teweeg brengt
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)ns%20YouTube-filmpje
Kanker jij op met je "het mag dan wel een negertje zijn"quote:Op zondag 13 september 2009 03:27 schreef Ethanolic het volgende:
geweldig voor die etter
het mag dan wel een negertje zijn, maar dit slaat alles.
kankerfeyenoorders
Dat die kankerbolle ook een paar tikken op z'n neus krijgt.quote:
Morgen maar even naar GS sturen, dan komt t vanzelf wel in de media.quote:Op zondag 13 september 2009 04:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat die kankerbolle ook een paar tikken op z'n neus krijgt.
Dat zijn echt van die mensen die je vanaf je jeugd mentaal afbreken. Kapot schieten die mensen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wehehehe SBSquote:Op zondag 13 september 2009 22:38 schreef beverton het volgende:
NET OP SBS NIEUWS DE JONGENS ZIJN OPGEPAKT
Wat een tyfusventjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:52 schreef Djahani het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wordt_geterrord.html
Dick Advocaat zou dat ook een goede wissel gevonden hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 12:18 schreef Beauregard het volgende:
Ah. Opgepakt lees ik.
Wat 'n prachtige club is dat Geenstijl toch ook. Ik ga een transfer overwegen.
Dus jij gaat FOK! (30% Hbo) verlaten voor GeenStijl (70% Hbo)? Ik wíst dat je een keer als een blad aan een boom om zou slaan en je roeping zou vinden!quote:Op maandag 14 september 2009 12:18 schreef Beauregard het volgende:
Ah. Opgepakt lees ik.
Wat 'n prachtige club is dat Geenstijl toch ook. Ik ga een transfer overwegen.
Fok! (70% universitair) GS (19% universitair)quote:Op maandag 14 september 2009 18:11 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dus jij gaat FOK! (30% Hbo) verlaten voor GeenStijl (70% Hbo)? Ik wíst dat je een keer als een blad aan een boom om zou slaan en je roeping zou vinden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |