Nek, duh.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:45 schreef Djahani het volgende:
Heb je nou een stijve pik of een stijve nek?
Dat jouw soort de evolutie heeft overleefd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:45 schreef Djahani het volgende:
Heb je nou een stijve pik of een stijve nek?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat jouw soort de evolutie heeft overleefd.
belden*quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:46 schreef Jordy-B het volgende:
1986 belde...
Ze willen hun grap terug.
Tis heul geen garp!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:46 schreef Jordy-B het volgende:
1986 belde...
quote:
Jullie snappen er niets van, natuurlijk gaat het over TS' geslachtsdeel, 'nek' is slechts een eufemisme.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat jouw soort de evolutie heeft overleefd.
Hahahaha, eufemisme.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:49 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen er niets van, natuurlijk gaat het over TS' geslachtsdeel, 'nek' is slechts een eufemisme.
Hahaha, niemand op Fok weet wat dat betekend!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:49 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen er niets van, natuurlijk gaat het over TS' geslachtsdeel, 'nek' is slechts een eufemisme.
nope.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:47 schreef opgebaarde het volgende:
goed topic, ga hem zeker nog vaak lezen
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:46 schreef BoemKlatsch het volgende:
Hahaha, jou moeten ze vragen voor oudejaarsconferences in de toekomst!!!11!
Boem Klatsch op je ogen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:46 schreef BoemKlatsch het volgende:
Hahaha, jou moeten ze vragen voor oudejaarsconferences in de toekomst!!!11!
Eensch, ook goed te gebruiken als stressballenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:05 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Prima nekwarmers, die kan ik nu goed gebruiken!
Weet niet hoe maar je hebt het zelf al gedaanquote:
Die is iig iets netter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:18 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Weet niet hoe maar je hebt het zelf al gedaan
Ow wacht, verwijderd.
Nah deze is ook leuk:
[ afbeelding ]
![]()
Ja vind hem trouwens ook leuker. TS je had beter deze kunnen nemen hoorquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:18 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Weet niet hoe maar je hebt het zelf al gedaan
Ow wacht, verwijderd.
Nah deze is ook leuk:
[ afbeelding ]
![]()
Deze foto laat meer aan de fantasie over en is misschien nog wel lekkerdur als die ander!quote:
Jij faaltquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:27 schreef kthxbye het volgende:
een man met kanker is nog grappiger dan deze topic [ afbeelding ]
Maakt hij jou blij door de hele dag met een stijve rond te lopen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:35 schreef DjinN het volgende:
TS maakt mensen blij met een dooie mus
Mooi, gedeelde smart is halve smart!quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik voel met je mee, TS. Ik weet hoe het is.
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:17 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Zou ze mijn skills kunnen waarderen?![]()
[ afbeelding ]
Waarom? Het is een oprechte klacht!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat dit topic nog niet dicht is....
Ik heb heulemaal geen nieuwe tietjes nodig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:25 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Ben je niet blij met je nieuwe tietjes dan?
Nou het staat je anders bestquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb heulemaal geen nieuwe tietjes nodig.
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR MOET EEN PIEMEL IN !!!!! DAAR MOET EEN PIEMEL IN!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:17 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Zou ze mijn skills kunnen waarderen?![]()
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zondag 13 september 2009 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij die andere gast was.
Alsof ik de ava van iedereen onthoud.quote:Op zondag 13 september 2009 16:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoax, zijn ava lijkt er niet eens op
Datquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:49 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
En ik vind je ook leuk!quote:Op zondag 13 september 2009 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof ik de ava van iedereen onthoud.
De namen lijken wel.
Maakt niet uit, ik vergis me ook af en toequote:Op zondag 13 september 2009 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof ik de ava van iedereen onthoud.
De namen lijken wel.
Stijve nippels?quote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef atroeska123 het volgende:
ow het is je nek maar.... als het wat anders was geweest had ik het wel willen masseren hoor![]()
meestal helpt dat wel bij mannen binnen 1 minuut als i khet doe
Die krijgen ook spontaan een slappe van 12 jarige meisjes?quote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef atroeska123 het volgende:
ow het is je nek maar.... als het wat anders was geweest had ik het wel willen masseren hoor![]()
ben ik 12 dan?quote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Die krijgen ook spontaan een slappe van 12 jarige meisjes?
ja doe maar zo ik wil je helpen en dan ga je stoer doen.quote:
pics or GTFO!quote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef atroeska123 het volgende:
[..]
ja doe maar zo ik wil je helpen en dan ga je stoer doen.
ik ben nog steeds 18 hoor internet held
Ik pm je mijn gegevens welquote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef atroeska123 het volgende:
niet als je zo dom doet en internet-held gedrag vertoond. je kan ook lief voor vrouwen zijn sukkel.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef atroeska123 het volgende:
[..]
niet als je zo dom doet en internet-held gedrag vertoond. je kan ook lief voor vrouwen zijn sukkel.
post jij maar eens een foto met je internet-helde lichaam
Ben je echt zo lekker dan?quote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef atroeska123 het volgende:
morge krijg je een echte. alleen als je belooft neit te gaan fappen viespeuk.
Ik beloof het!quote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef atroeska123 het volgende:
en post een echte foto nerd. as je al zown kansloze pic stuurt hoe zie je er dan wel niet int egt uit.
ok ik geef je hint ik lijk op Stefani Joanne Angelina Germanotta
truste internet-fapper
Dan doe ik het welquote:Op zondag 13 september 2009 23:15 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Ik beloof het!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef atroeska123 het volgende:
en post een echte foto nerd. as je al zown kansloze pic stuurt hoe zie je er dan wel niet int egt uit.
ok ik geef je hint ik lijk op Stefani Joanne Angelina Germanotta
truste internet-fapper
Ik heb een goed innerlijk moet je maar denken!quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Gatverdamme, nu post ze al helemaal geen foto
De grap is al veel ouder, ik zag rooksignalen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:46 schreef Jordy-B het volgende:
1986 belde...
ow?quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb een goed innerlijk moet je maar denken!
Ik heb via PM haar foto's al gekregen
Leuke foto maar ik val niet op negerinnen met een blonde pruikquote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef atroeska123 het volgende:
nou voor die vieze fappers dan maar..
[ afbeelding ]
sterf kut hoertje, ik ben geen negerin dat is de schaduw en das mijn echte haar.quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Leuke foto maar ik val niet op negerinnen met een blonde pruik
Jij bent gewoon Lamon! Lamon = gagahoertje!quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef atroeska123 het volgende:
[..]
sterf kut hoertje, ik ben geen negerin dat is de schaduw en das mijn echte haar.
en nu wil ik een echte foto van jou zien
jij bent echt zo zielig dat je je eigen foto niet laat zien tsssquote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent gewoon Lamon! Lamon = gagahoertje!
Jij ook nietquote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef atroeska123 het volgende:
[..]
jij bent echt zo zielig dat je je eigen foto niet laat zien tsss
quote:
Dat ben je niet, stuur anders je Hyves naar me via PMquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:58 schreef atroeska123 het volgende:
[..]
ik ook? ik liet mijn foto zien hoor knoop
Vraag haar nummer?quote:Op zondag 20 september 2009 10:05 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Die foto's van Myraela.. Mooi meisje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |