Percies, wordt het Wilfred of Hans?quote:Op zondag 13 september 2009 10:47 schreef Fortitudo het volgende:
ik ben benieuwd wie johan morgen weer gaat afbranden
Afgelopen maandag: 437000 kijkers en afgelopen vrijdag: 264000 kijkers. Bron: www.kijkonderzoek.nlquote:Op zondag 13 september 2009 12:04 schreef Zipportal het volgende:
Hoe is het gesteld met de kijkcijfers?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef Veerboot het volgende:
Ik tvp met een nieuw gifje van Johan
[ afbeelding ]
Ja, maar het slaat nergens op. Van der Sar is ook niet echt een indrukwekkende verschijning.quote:Op zondag 13 september 2009 09:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een keeper mag echt wel wat uitstralen hoor; bij een spits is het misschien wel beter als ie totaal niet opvalt.
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef Keepertje8 het volgende:
Dat Wilfred ook nog even het overhemd van Gijp bekritiseerde tijdens die masturbatiesceneNiemand die em hoorde...
Dan is Hans morgen weer goed te pas.quote:
wat voor nieuwtjes zou die hebben???quote:Op zondag 13 september 2009 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dan is Hans morgen weer goed te pas.
Waarschijnlijk dat Davids zich heeft gemeld bij Vites of dat vd Gun getekend heeft bij Swansea.quote:Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat voor nieuwtjes zou die hebben???
Ronaldo naar Real Madrid denk ik.quote:Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wat voor nieuwtjes zou die hebben???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |