Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met mannen. Vraag me altijd af of ze uberhaubt zelf al een auto bezitten en wat voor eentje
Nee.quote:
2 zelfsquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met mannen. Vraag me altijd af of ze uberhaubt zelf al een auto bezitten en wat voor eentje
Die rommel moet je sowieso niet drinken..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ook geen tequila meer, bedoelt hij.
Dat is luxe in mijn ogenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb gelukkig mijn rijbewijs gekregen als verjaardagscadeau..
Mijn ouders vonden dat bij de opvoeding horen/iets wat je echt nodig hebt voor je toekomst. Zelfde als dat ze mijn schoolgeld betalen..quote:
Dat kwam uit een zelf meegebrachte flesquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ook geen tequila meer, bedoelt hij.
Ben gewoon lichamelijk niet in staat er voorquote:
Lucky...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb gelukkig mijn rijbewijs gekregen als verjaardagscadeau..
Oh mijn god. Mag ik jouw ouders?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden dat bij de opvoeding horen/iets wat je echt nodig hebt voor je toekomst. Zelfde als dat ze mijn schoolgeld betalen..
Ja nu wel ja, met je slotjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef GlowMouse het volgende:
In die andere zitten meer posts.
Hoe dat zo dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kwam uit een zelf meegebrachte fles![]()
[..]
Ben gewoon lichamelijk niet in staat er voor
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden dat bij de opvoeding horen/iets wat je echt nodig hebt voor je toekomst. Zelfde als dat ze mijn schoolgeld betalen..
Je kunt ze leasen?quote:
Ik zeg: PROTEST!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja nu wel ja, met je slotjes
Machtswellusteling!
De mijne ook, maar dan hebben ze nog steeds het geld niet voor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
WEET JE OOK WAT DAT EENS!quote:
Dat zegt me vrij weinig. Dat houdt in dat...?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een chronisch vitamine B12 tekort.
Tsja.. Niet dat mijn ouders zo rijk zijn ofzo, die hebben er ook voor moeten sparen. Ik besef ook wel dat ik geluk heb dat ze dat voor me doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef L.no het volgende:
[..]
De mijne ook, maar dan hebben ze nog steeds het geld niet voor.
Ja, die slet had ook op zijn minst hier even de spelfout aan kunnen passen toen hij toch het nummer veranderde.quote:
http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zegt me vrij weinig. Dat houdt in dat...?
Dat snap ik, maar je moet wel iets hebben om uberhaupt te kunnen sparen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja.. Niet dat mijn ouders zo rijk zijn ofzo, die hebben er ook voor moeten sparen. Ik besef ook wel dat ik geluk heb dat ze dat voor me doen
Dan zal die zelf niet zo goed zijn in de Nederlandsche taal en het niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die slet had ook op zijn minst hier even de spelfout aan kunnen passen toen hij toch het nummer veranderde.
Freakyquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |