Mn naaihoek danquote:Op donderdag 24 september 2009 13:19 schreef Lishe het volgende:
Laat dan je hele 'atelier' (![]()
) zien! Daar worden alle creatieve (en niet zo creatieve) moeders jaloers van. Heul.
![]()
Die onderste.... Ooo! En dan een klein zomermeisje erin... (Ik stem voor!)
Woah DeLiedje super! Ik ben jaloersquote:Op donderdag 24 september 2009 13:38 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Mn naaihoek dande rest van de zolder is iet-wat-rommelig-maar-tegenwoordig-toch-zeer-goed-werkzaam
Mijn plekkie:
[ afbeelding ]
Zoom! (mn nette stapeltjes stof, ik heb ook nog wat tassen en dozen vol...)
[ afbeelding ]
-van lappenland, -van markten, -van markplaats, -van oma, -van ikea, -van internet, -van kringloop, -van vakantie, -van alles wat en overal vandaan....
Ik ben eigenlijk ook te hebberig hoor voor al die stofjes. Ik vind het ook zó zonde om iets op te maken...
Ik bewaar tegenwoordig van alles wat ik koop/krijg een lapje ter grote van een A4tje voor mezelf, en minimaal één stukje om ooit een coole stoffen slinger van te maken...
En nu zal ik verder ontopic blijven, en gauw foto's posten als ik weer iets áf heb...![]()
wat een lief stofje! Heb je die van die beurs of van Etsy?quote:
Kun je eventueel nergens anders terecht? Ik zit nu samen met een vriendin, bij een vrouwtje (iets ouder) die nu als hobby naailes geeft. Kost echt bijna niks en ze legt het heel duidelijk uitquote:Op donderdag 24 september 2009 14:14 schreef Lishe het volgende:
O bix, die is heel cool! Ik heb alleen geen foto bij de hand, zit op mijn werk. Het is met Leesplankjesstof (Zus, Jet, Kees) en staat haar heel stoer!
Gaaf Fuente, naailes. Ik had me opgegeven maar ze zitten vol.
25% korting? Ik moet er ook nog 3 en voor 25% korting kan ik wel ff wachtenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:20 schreef Spuuglokje het volgende:
DeLiedje, wat een mooi stofje.Bedankt dat je een duidelijker foto plaatste! En wat een heerlijke naaihoek! Ik zit ook volop plannen te maken voor de inrichting van wat mijn naaihoek wordt, en overweeg ook Billy-kasten. Ik denk dat ik ze ga aanschaffen.
En dan wacht ik tot 19 oktober, want dan krijg ik 25% korting!
![]()
Oeke wat een lieve schildpadjesstof!
Oh wat lief, ik PM je evenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:45 schreef oeke het volgende:
Twinkly, die heb ik hier op de Albert Cuyp markt gekocht. Moet ik een stukje voor je halen?
Haha, nee, dankje voor het compliment, maar ik heb geen ambities die kant op.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:03 schreef huuphuup het volgende:
ooooh Tan! wat maak je een mooie dingen joh!
Je moet etaleur worden! of ben je dat al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |