borduurmachinequote:Op zondag 13 september 2009 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe heb je dat gedaan eigenlijk, ET?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef AncientSound het volgende:
Supercool Moussy![]()
Ik heb na breien en naaien de overtreffende trap van truttigheid gevonden: bordurenben bezig aan deze groeimeter voor het zoontje van een vriendin:
[ afbeelding ]
het is *iets* meer werk dan ik ingeschat had
quote:Op maandag 14 september 2009 10:16 schreef Tan het volgende:
Spuug, die teckel![]()
.... Maak je ook in opdracht?
![]()
Maar ik maak nooit 2x dezelfde, dat is ten eerste saai voor mezelf en ten tweede niet meer uniek.quote:
Geen probleem joh.quote:Op maandag 14 september 2009 11:29 schreef Tan het volgende:
@ingrid, ik heb één keer iets in opdracht gemaakt, maar om heel eerlijk te zijn beleef ik er veel minder plezier aan![]()
(omdat het dan 'moet') dus ik maak wel eens cadeautjes voor anderen, maar verder eigenlijk niet
kolere idd, loeiduurquote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef Poppejans het volgende:
Ooh Spuug, die teckel!![]()
![]()
![]()
Die heb je vast voor een leuker prijsje verkocht dan die teckels die Anne Claire Petit maakt!
*PM verstuurd
Hier staat een eenvoudig werkje in stappen afgebeeld, en Hier staat een iets moeilijker project, maar ook erg duidelijk afgebeeld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:57 schreef Lenaatje het volgende:
(gaat ook zoeken hoe dat vilten werkt!)
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef Incantrix het volgende:
Kleurdoos, OMG, wat issie lief!!!![]()
![]()
Veel veel véél dank, ik doe even blij stuiteren op z'n virtueels, ok?
Blij mee!!
(Kun je geloven dat ik over 2 a 2,5 maand een zóón in dan mutsje heb zitten??
) Oooww, nu ben ik nóg benieuwder naar de rest
(Beebje van vriendin 3 is trouwens nog niet geboren, sjucht.. Ik ben zo benieuwd!!)
Tan, ik zag je kabouter met de paddestoel voorbij komen en wat is 'ie lief! Wat maak jij mooie dingen zeg, echt wáuw
En Stieme, heb je die slofjes echt zelf gemaakt? Met de hánd ook? Jemig zeg, wat mooi
Oh hey, maar ik heb nog geen haast hoor, teek it iesie zeg maarquote:Op woensdag 16 september 2009 17:55 schreef Kleurdoos het volgende:
hij is nog niet af hoor, die stippen worden er nog opgezet (nu even vaag gestikt) aan de andere mutsies ben ik nog niet begonnen (veel andere mutsenwerk)
ahw te cutequote:Op donderdag 17 september 2009 15:56 schreef Tan het volgende:
Hier nog de wederhelft en offspring van de kabouter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |