Als je het aquarium opnieuw vult met Easy Balance en het water waarin de vissen vervoert zijn erbij doet is er geen probleem.quote:Op zondag 13 september 2009 11:57 schreef kyller81 het volgende:
Incl vissen? hoe moet je dat water dan meenemen? je kan ze niet zomaar even op lijding water zetten
Njah voor 75euro heb je alsnog een laptop, stuk compacter dan een aquarium en dan kun je alsnog besissen de laptop weg te doen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:33 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Als we een maand geleden waren geweest hadden we een deal gehad, heb helaas net een nieuwe laptop gekocht.
[..]
Precies, ik doe meestal 1x om de dag. Als ze honger hebben eten ze ook wel wat algen.
Gaat prima hoor... Althans, hierzo.quote:Op zondag 13 september 2009 11:57 schreef kyller81 het volgende:
Incl vissen? hoe moet je dat water dan meenemen? je kan ze niet zomaar even op leiding water zetten
Ik wil die laptop voor 75 wel overkopen van jequote:Op zondag 13 september 2009 13:53 schreef mschippers het volgende:
[..]
Njah voor 75euro heb je alsnog een laptop, stuk compacter dan een aquarium en dan kun je alsnog besissen de laptop weg te doen.
Als jij het aquarium ophaalt bij meneer en bij mij thuis komt brengen hebben we een deal!quote:Op zondag 13 september 2009 14:02 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Ik wil die laptop voor 75 wel overkopen van jeKun jij voor die 75 euro het aquarium van hem overkopen.
Sorry, bezorgen is echt geen optie.quote:Op zondag 13 september 2009 16:02 schreef synnath het volgende:
Ik wil er wel 90.- voor neer leggen..als je kan regelen dat hij wordt bezorgd..
Ik heb geen auto helaas, dus dat gaat m niet worden. Wel 5 aquaria in huis. Dat dan weer wel...quote:Op zondag 13 september 2009 14:10 schreef mschippers het volgende:
[..]
Als jij het aquarium ophaalt bij meneer en bij mij thuis komt brengen hebben we een deal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |