Dus eigenlijk is half FOK! beter geschikt als DJ bij 3FMquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
Volgens mij heeft half FOK! inmiddels een PM van die Timur gehad, zelf te lui voor enige inspriatie
Ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
Volgens mij heeft half FOK! inmiddels een PM van die Timur gehad, zelf te lui voor enige inspriatie
truequote:Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
Ik ook alquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
Nee want dan kan hij niet afsluiten met eenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:19 schreef justmattie het volgende:
Zou tong80 al eens op 3fm geweest zijn dan?
Moeten we nu lachen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want dan kan hij niet afsluiten met een
Hebben die een radio zenderquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had eerder Omroep Max verwacht.
quote:
Ik heet geen annaquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef Paul het volgende:
Volgens mij hoor ik dr nu giechelen op de radio
oh werkelijk wat voor slet ben je dan...quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef Paul het volgende:
Volgens mij hoor ik dr nu giechelen op de radio
lekker boeiendquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:55 schreef Paul het volgende:
Ik ga me opgeven om te flirten met Anouk Hoogendijk
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:07 schreef murp het volgende:
[..]
lekker boeienddit topic gaat over hupelmuts
Ik kreeg er laatst twee achter elkaar. Voor het topic over wetlook leggings en meisjes die met hun voeten naar elkaar op de foto staan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
Ja, anders was dit topic er nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kreeg er laatst twee achter elkaar. Voor het topic over wetlook leggings en meisjes die met hun voeten naar elkaar op de foto staan.
Maar, ga je het doen Huppelmuts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |