Het is toch gebruikelijk om je in te schrijven in de gemeente waar je woont? Duur van verblijf doet daar niets aan af denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:59 schreef Twinky het volgende:
-kan ik voor zo kort of lang als het duurt mij inschrijven bij die persoon in Uithoorn. (het gaat vooral om de in- en uitschrijving bij de gemeente ivm uitkering enzo).
Dat weet de gemeente vast wel.quote:-wat is daarvoor nodig? (als ik verhuisde moest ik altijd een huurcontract overleggen bij de gemeente)
Ik denk niet dat je woonplaats iets uitmaakt ivm je uitkering, behalve de uit- of inwonende beurs van de IBG.quote:-hoe gaat het met mijn uitkering als ik niet meer in Utrecht woon, maakt dat iets uit?
Dat ligt dan aan de gemeente denk ik, want ik heb me altijd gewoon in kunnen schrijven op een nieuw adres, zonder aan te tonen dat ik het daadwerkelijk huurde of bezat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:59 schreef Twinky het volgende:
-wat is daarvoor nodig? (als ik verhuisde moest ik altijd een huurcontract overleggen bij de gemeente)
Later hebben ze er nog een mailing uitgegooid of alsjeblieft nog meer mensen wilden komen kijken. M.a.w. ziet er goed uit voor je.quote:Voor de 272 éénkamerwoningen op de etages 11-22 nodigen we de 400 hoogst geëindigde kandidaten uit. Voor de 96 tweekamerwoningen de 150 hoogst geëindigde kandidaten.
WAjong, staat dat er niet in?quote:
ja ze hebben nu twee keer zoveel mensen als kamers uitgenodigd... Ik hoop het echt zo erg he, zou zo tof zijn!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:59 schreef hermanf het volgende:
Geen antwoord op je vraag maar voor de 1e ronde Max zijn iig hele hordes afgehaakt.
[..]
Later hebben ze er nog een mailing uitgegooid of alsjeblieft nog meer mensen wilden komen kijken. M.a.w. ziet er goed uit voor je.
Ja, dat is zelfs belangrijk. Voor een uitkering moet je volgens mij ingeschreven staan waar je woont.quote:-kan ik voor zo kort of lang als het duurt mij inschrijven bij die persoon in Uithoorn. (het gaat vooral om de in- en uitschrijving bij de gemeente ivm uitkering enzo).
Naar de gemeente gaan en je inschrijven op dat adres. Uitschrijven gaat dan vanzelf.quote:-wat is daarvoor nodig? (als ik verhuisde moest ik altijd een huurcontract overleggen bij de gemeente)
UItkeringen (of de hoogte er van) zijn niet gekoppeld aan een plaats. Zeker een UWV-uitkering niet. Je moet alleen wel wonen waar je ingeschreven staat.quote:-hoe gaat het met mijn uitkering als ik niet meer in Utrecht woon, maakt dat iets uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |