quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Hij wil niet toegeven dat hij hem heeft laten vallen?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:00 schreef Tuvai.net het volgende:
Daarom laat ik anderen nooit aan mijn apparatuur zitten, of in mijn auto rijden, of iets dergelijks. Ik ben altijd kei voorzichtig met mijn spullen en ik doe er ook altijd heel lang mee. Kijken doen ze maar met de ogen, ze hoeven d'r niet meteen mee te gaan klooien.
quote:
+1 voor de paintquote:
Zeg je dat ook tegen je vriendin?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:00 schreef Tuvai.net het volgende:
Daarom laat ik anderen nooit aan mijn apparatuur zitten, of in mijn auto rijden, of iets dergelijks. Ik ben altijd kei voorzichtig met mijn spullen en ik doe er ook altijd heel lang mee. Kijken doen ze maar met de ogen, ze hoeven d'r niet meteen mee te gaan klooien.
In geval van mijn vriendin ben ik dan weer vrij selectief en maak ik nog wel eens een uitzondering.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:03 schreef deepart het volgende:
Laat je je vriendin wel overal aanzitten?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
In geval van mijn vriendin ben ik dan weer vrij selectief en maak ik nog wel eens een uitzondering.
Huh? Heb je de klacht wel gelezen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:08 schreef Acinonyx het volgende:
Wat maakt het uit, die mobiel was toch niet van hem ?
Wat zielig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
In geval van mijn vriendin ben ik dan weer vrij selectief en maak ik nog wel eens een uitzondering.
Maar zelfs mijn vriendin laat ik niet graag in mijn auto rijden of met m'n laptop klooien.![]()
Iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Huh? Heb je de klacht wel gelezen?
Jah, het hele verhaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Huh? Heb je de klacht wel gelezen?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:14 schreef Apebeer het volgende:
[..]
OW WACHT......
nog even....
Ik snap hem al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |