Veel? Neuh.. Of je moet 30 euro P/M duur vindenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:26 schreef banaantjeEE het volgende:
En je betaalt daar zoveel voor
Goed bezig
Hmm, ik heb altijd gedacht dat T-Mobile van het KPN netwerk gebruik maakt. Maar dat is dus niet zo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:34 schreef d4rkl0rd het volgende:
Ligt overigens wel aan het netwerk van t-mobile, een vriend van mij heeft een iPhone 3G met KPN en die heeft zo'n beetje overal 3G.
Dat kan ik wel eens proberen inderdaad, hoeveel korting heb je gekregen en welke voorwaardes kan ik "tegen" ze gebruiken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:34 schreef d4rkl0rd het volgende:
T-Mobile neem ik aan? Je kan ze bellen/brief sturen, dat je geen 3G hebt op je thuis locatie en proberen een korting te bedingen (is mij wel gelukt, aangezien ik EN thuis EN op mijn werk geen 3G heb...)
Ligt overigens wel aan het netwerk van t-mobile, een vriend van mij heeft een iPhone 3G met KPN en die heeft zo'n beetje overal 3G.
M.b.t. je WiFi probleem, ik heb een 3GS, en daar heb ik het probleem nog niet mee gehad moet ik zeggen...
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm, ik heb altijd gedacht dat T-Mobile van het KPN netwerk gebruik maakt. Maar dat is dus niet zo?
Mijn argument was dat aangezien hun hier exclusief die telefoons verkopen, je toch mag verwachten dat je enigszins gebruik zou moeten kunnen maken van de functionaliteit van de telefoon. Als het "af en toe" niet werkt, dat is tot daar aan toe, maar dat op de twee locaties (in grote steden n.b.) waar je het meeste bent je geen gebruik kunt maken van '3G', en dat andere providers (KPN dus) dat wel kunnen.. Zijn flink wat discussies over geweest met de servicedesk etc, uiteindelijk een brief gestuurd t.a.v. een van die knakkers daar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat kan ik wel eens proberen inderdaad, hoeveel korting heb je gekregen en welke voorwaardes kan ik "tegen" ze gebruiken?
Gebeld, wordt naar gekeken.. Werkt het niet kan ik van het contract af anders een fikse kortingquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:43 schreef d4rkl0rd het volgende:
[..]
Mijn argument was dat aangezien hun hier exclusief die telefoons verkopen, je toch mag verwachten dat je enigszins gebruik zou moeten kunnen maken van de functionaliteit van de telefoon. Als het "af en toe" niet werkt, dat is tot daar aan toe, maar dat op de twee locaties (in grote steden n.b.) waar je het meeste bent je geen gebruik kunt maken van '3G', en dat andere providers (KPN dus) dat wel kunnen.. Zijn flink wat discussies over geweest met de servicedesk etc, uiteindelijk een brief gestuurd t.a.v. een van die knakkers daar.
Vet man!quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Gebeld, wordt naar gekeken.. Werkt het niet kan ik van het contract af anders een fikse korting
Thanks manquote:
Mijn wifi is zichtbaar voor alle laptops en computers in huis, alleen mijn iphone ziet hem niet. Handmatig invoeren helpt ook niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:48 schreef Palomar het volgende:
Dat wifi-probleem heb ik niet. Kan overal gewoon de netwerken vinden. Heb je niet toevallig je access point onzichtbaar gemaakt? (heet iets van 'hide SSID' in de admin). Want dan zou je je netwerk evt. ook handmatig in kunnen vullen in je iphone.
Verder vind ik het 3G-bereik van t-mobile idd ook niet al te best. Heb in huis wel bereik (maarja, daar heb ik al wifi), maar bijv. in de trein waar ik regelmatig zit heb ik het grootste gedeelte geen bereik. Ook op het station gaat het vaak erg traag. Al kun je op stations ook weer via zo'n KPN-hotspot verbinden, maar dat heb ik nog niet geprobeerd (zou ook eigenlijk niet nodig hoeven zijn, je hebt immers 3G).
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar de nieuwe iTunes 9 is wel erg mooi.
Het zal wel niet voor niks de iPhone 3G hetenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:31 schreef Jimbo het volgende:
vind het raar. ik heb echt overal coverage behalve dan in het winkelcentrum toen ik hem nodig hadmaar verder doet ie het wel relaxed
3.5g zie ik alleen nooit of kan de iphone dat niet aan ?
Voor die 30 euro pm heb je ook een Iphone. En ik heb nog een sim-only erbij van ben voor als het niet genoeg is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:59 schreef AlligatorNL het volgende:
30 euro per maand voor wat, 150 minuten en 150 smsjes?en dan kan je in je smsjes die je schrijft niet eens een limiet zien hoe groot ze mogen zijn
En een iPhone 3G/3GS, met onbeperkt internet per maand. Zoek jij dat maar eens goedkoper opquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:59 schreef AlligatorNL het volgende:
30 euro per maand voor wat, 150 minuten en 150 smsjes?en dan kan je in je smsjes die je schrijft niet eens een limiet zien hoe groot ze mogen zijn
Ik heb een HTC Touch HD voor ¤20 per maand, 175 belminuten/350 SMSjes EN eindeloos onlinequote:Op zaterdag 12 september 2009 16:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En een iPhone 3G/3GS, met onbeperkt internet per maand. Zoek jij dat maar eens goedkoper op.
Je bedoelt dat je zo'n slide-to-unlock-dingetje krijgt? Of ben je dan ook van Windows Mobile (quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik heb een HTC Touch HD voor ¤20 per maand, 175 belminuten/350 SMSjes EN eindeloos onlineDaarnaast kan ik nog eens met software als ik wil mijn HTC ombouwen tot een iPhone, maar dat is niet nodig
Conclusie: iPhone is overrated
Een iPhone mag dan wel overrated zijn, maar Windows Mobile troep is niets waard. Een iPhone shell installeren is helemaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik heb een HTC Touch HD voor ¤20 per maand, 175 belminuten/350 SMSjes EN eindeloos onlineDaarnaast kan ik nog eens met software als ik wil mijn HTC ombouwen tot een iPhone, maar dat is niet nodig
Conclusie: iPhone is overrated
Die 'shit' moet out-of-the-box lekker werken, zeker op iets als een telefoon (en in mijn geval agenda, mail, taken, routeplanner, etc) De periode van het custom rommetjes flashen heb ik gelukkig achter me gelaten. Idem aan de vele shelletjes die de lousy Windows 3.1-interface moeten goedmaken of andere onvolkomenheden moeten opvullen, omdat het OS zo vreselijk lelijk 1991-ish is.quote:Op zondag 13 september 2009 03:05 schreef AlligatorNL het volgende:
Het enige wat ik met mijn Touch HD niet kan en de iPhone wel, is de appstore gebruiken
Je kan het zo snel mogelijk maken als je wilt, roms flashen, alles installen wat je maar wilt, zelf je shit maken enz. enz.
Ik vind de Touch HD heerlijk werken out-of-the-box. agenda, mail werken ideaal, alleen routeplanner is een googlemaps met aanwijzingen, geen optimaal navigatiesysteem. Maar dat is die van de iPhone ook nietquote:Op zondag 13 september 2009 03:12 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Die 'shit' moet out-of-the-box lekker werken, zeker op iets als een telefoon (en in mijn geval agenda, mail, taken, routeplanner, etc) De periode van het custom rommetjes flashen heb ik gelukkig achter me gelaten. Idem aan de vele shelletjes die de lousy Windows 3.1-interface moeten goedmaken of andere onvolkomenheden moeten opvullen, omdat het OS zo vreselijk lelijk 1991-ish is.
Ik heb WM langer gebruikt dan mijn iPhone. Conclusie: WM is ouderwetse rommel. Toen Windows CE in 1999 nog zwart/wit was zag het er bijna hetzelfde uit als WM 6.1quote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik vind de Touch HD heerlijk werken out-of-the-box. agenda, mail werken ideaal, alleen routeplanner is een googlemaps met aanwijzingen, geen optimaal navigatiesysteem. Maar dat is die van de iPhone ook niet. Kortom, de mensen die WM afkraken zijn gewoon verwijfde apple-fan-b0ys
Haha zo makkelijk he, mensen met kritiek op WM afserveren als fanboys. Lekker met de rest meeschreeuwen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik vind de Touch HD heerlijk werken out-of-the-box. agenda, mail werken ideaal, alleen routeplanner is een googlemaps met aanwijzingen, geen optimaal navigatiesysteem. Maar dat is die van de iPhone ook niet. Kortom, de mensen die WM afkraken zijn gewoon verwijfde apple-fan-b0ys
Ik vind een iPhone veuls te duur in de losse verkoop en heb geen trek in t-mobile. Ik doe al een poosje met mijn Nokia N82 en ik wacht op een fatsoenlijk apparaat met Android, Sym.Foundation, Maemo of WebOS. Windhoos Mobile komt er bij mij al zo'n 4 jaar niet meer in, sinds MS er nog steeds niet in is geslaagd dezelfde ergenissen weg te werkenquote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
WOW DAARVOOR HEB JE EEN IPHONE MENSEN!!!! EEN IPHONE ZONDER ENIGE MOGELIJKHEID VAN NETWERK!!! WOOOOOOOWW!!!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Voor die 30 euro pm heb je ook een Iphone. En ik heb nog een sim-only erbij van ben voor als het niet genoeg is.
Ik had inderdaad ook gewoon een Nokia 1650 kunnen kopen en daarnaast een ben sim-only.. tsss sukkel
Loop niet zo te zeiken man, waar maak jij je druk om.. Het is toch niet jou telefoon
quote:Op zondag 13 september 2009 04:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WOW DAARVOOR HEB JE EEN IPHONE MENSEN!!!! EEN IPHONE ZONDER ENIGE MOGELIJKHEID VAN NETWERK!!! WOOOOOOOWW!!!!!
Ik neem aan dat deze plaatjes nep zijn? Of is WM écht nog steeds zo'n treurig OSquote:Op zondag 13 september 2009 04:21 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik vind een iPhone veuls te duur in de losse verkoop en heb geen trek in t-mobile. Ik doe al een poosje met mijn Nokia N82 en ik wacht op een fatsoenlijk apparaat met Android, Sym.Foundation, Maemo of WebOS. Windhoos Mobile komt er bij mij al zo'n 4 jaar niet meer in, sinds MS er nog steeds niet in is geslaagd dezelfde ergenissen weg te werken![]()
Zo, genoeg Windows Mobile lelijkheid voor vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WM is nog steeds zo treurig. Als je er als developer mee aan de gang moet is het helemaal om te janken. Die hele WM Marketplace gaat een flop worden, niet omdat mensen geen apps willen kopen maar omdat apps maken veel te irritant is.quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze plaatjes nep zijn? Of is WM écht nog steeds zo'n treurig OS?
Fan-b0ys?quote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Echt een faal inderdaad het gaat niet om de functionaliteit maar om de eyecandy inderdaadquote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze plaatjes nep zijn? Of is WM écht nog steeds zo'n treurig OS?
Nee, het gaat om de user-experience, en dir sucked bij WM.quote:Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef First het volgende:
[..]
Echt een faal inderdaad het gaat niet om de functionaliteit maar om de eyecandy inderdaad
quote:Op zondag 13 september 2009 17:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de user-experience, en dir sucked bij WM.
Goed argumentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |