quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Hier is hij altijd gewoon normaal bezig
quote:Op maandag 14 september 2009 23:04 schreef NJ het volgende:
Dionysiou kan kennelijk niet normaal met andere mensen omgaan. Hoeft niet meer terug te komen.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef kloink het volgende:
tochhhhh denk ik dat we ons af en toe beetje blind staren
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9472
als voorbeeld..geinig stukje electronica..kost op ze goedkoopst 45 dollar..bijna gekocht want het is natuurlijk geen geld! Toen even op ebay ingetikt en gevonden (exact dezelfde) voor 21 dollar inclusief shipping
staar je dus niet blind en kijk ook eens op ebay voordat je wat koopt..want ook de dealperfects en dealextremes weten van hun populairiteit af
Me too, die van mij was dan de 1ste geshipt. Kut zooi, hoop wel dat ie over de douane komtquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef blizzardo het volgende:
Heeft 1 van jullie ook een pakketje dat op de 30e is verscheept, maar nog niet is aangekomen? :S
Begin me toch een beetje zorgen te maken
Als hij aangehouden word door de douane, dan krijg je er wel een brief van ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef blizzardo het volgende:
Heeft 1 van jullie ook een pakketje dat op de 30e is verscheept, maar nog niet is aangekomen? :S
Begin me toch een beetje zorgen te maken
Niemand?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef DjimmyR het volgende:
Weet iemand mischien ook een goede mediaplayer waar ik een harddisk in kan doen?
PL filters zorgen voor minder reflectie van de zon (bijv bij foto's van auto's en water die je beter door het glas/water, maar in de lucht zitten ook allemaal kleine deeltjes (vocht or stof of w/e) en die reflecteren ook allemaal het zonlicht, met een PL filter haal je die reflectie deels uit de lucht waardoor de lucht donkerder blauw wordt*. Ook wordt groen (bomen, gras) dieper groenomdat ze minder zonlicht reflecteren enzo...quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanmorgen een mail gehad van ene chinees die zijn website aanprijst
www.popomp.com
![]()
even googelen en ja hoor OPLICHTERS SCAM PAS OP NIET KOPEN DUS
Nu vraag ik me af hoe komen ze aan mijn mail adres![]()
En ja ik heb wel eens besteld bij DX en FC en DP
maar die geven hun mailbestand toch niet door![]()
WAARSCHUWING NOGMAALS POPOMP.COM ZIJN OPLICHTERS
Gebeurd vaker hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef jopiede het volgende:
.................. Vind ik toch raar 3 dagen rond vliegen. Maarjah, who knows. Bel over 3/4 dagen nog weer eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Search Results:quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef ForumGek het volgende:
Hallo mensen, zo nu en dan snuffel ik door DX.com heen maar kan nooit echt iets vinden wat ik echt wil (op een adapter een keer na) hebben. Maar ik ben nu ergens naar opzoek, namelijk een Philips Living Colors clone, of iig een lamp die een hoek van mijn kamer kan verlichten (dmv LED) met verschillende kleuren.
Zo'n apparaat dan (alleen kost deze 150 e).
[ afbeelding ]
Ik heb me heel DX doorgezocht, maar niks kunnen vinden. Weten jullie of DX een soortgelijk product aanbied?
Ze hebben wel multi color led lampen met afstandbediening bij DX en FP, dus alleen een peertje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:31 schreef ForumGek het volgende:
Hallo mensen, zo nu en dan snuffel ik door DX.com heen maar kan nooit echt iets vinden wat ik echt wil (op een adapter een keer na) hebben. Maar ik ben nu ergens naar opzoek, namelijk een Philips Living Colors clone, of iig een lamp die een hoek van mijn kamer kan verlichten (dmv LED) met verschillende kleuren.
Zo'n apparaat dan (alleen kost deze 150 e).
[ afbeelding ]
Ik heb me heel DX doorgezocht, maar niks kunnen vinden. Weten jullie of DX een soortgelijk product aanbied?
Mischien foute vraag, had al gezocht maar ik heb er nou niet veel verstand van?quote:
Waarschijnlijk niet, omdat niemand er een heeft.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Mischien foute vraag, had al gezocht maar ik heb er nou niet veel verstand van?
Kwam op deze drie die interessant leken, iemand die me kan vertellen welke het beste is?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13542
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8822
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15127
leg is uit wat dat ding eigenlijk doetquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef kloink het volgende:
tochhhhh denk ik dat we ons af en toe beetje blind staren
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9472
als voorbeeld..geinig stukje electronica..kost op ze goedkoopst 45 dollar..bijna gekocht want het is natuurlijk geen geld! Toen even op ebay ingetikt en gevonden (exact dezelfde) voor 21 dollar inclusief shipping
staar je dus niet blind en kijk ook eens op ebay voordat je wat koopt..want ook de dealperfects en dealextremes weten van hun populairiteit af
Lijkt me dat je er mensen mee af kunt luisteren.... Alleen die decorative solar panel snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef mcwops het volgende:
[..]
leg is uit wat dat ding eigenlijk doet![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |