Heb je daar geld voor betaald?quote:Op maandag 14 september 2009 17:00 schreef revpolen het volgende:
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En naast ze broertje van 2 maanden geleden
Edit...
zal zo eens opnieuw uploaden is error ofzo op me server :S
Volgens mij werkt rumble alleen op een DSLquote:Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef veda het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23509
Past dit ding ook in een gewone NDS? Of kan je hem dan niet aansturen?
quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef revpolen het volgende:
Nog een xtje dan maar maar nu wel met werkende server
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
mm post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open gemaakt
[ afbeelding ]
nog wat verder open
[ afbeelding ]
Made in chinamaat klopt
[ afbeelding ]
Ziet er wel netjes uit.quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef revpolen het volgende:
Nog een xtje dan maar maar nu wel met werkende server
vandaag pakketje binnen
[ afbeelding ]
mm post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
open gemaakt
[ afbeelding ]
nog wat verder open
[ afbeelding ]
Made in chinamaat klopt
[ afbeelding ]
Ja maar dies tie is ook veel duurderquote:Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef Skiet het volgende:
Ik hoop dat Jack snel de site weer gaat uitbreiden met het verdwenen assortiment. Die andere site heeft wel echt een mooi assortiment brillen. Kijken of Jack dat ook wilt gaan doen..
zet een streepje tussen deal en perfect en je hebt mquote:Op maandag 14 september 2009 18:18 schreef Robin-e30 het volgende:
Balen van die brillen en die zonnebrillen... maare jack wil de site clean houden ivm paypal.. ik las net iets over een andere site van jack waar het dan wel weer te krijgen is ? ! ik vin het zeker jammer !
Idd smaken verschillenquote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit.
Waar heb je ze gekocht, en hoeveel heb je ervoor moeten betalen? (Volgens mij ben ik de 10e die het vraagt.)
En dan weet je 100% zeker dat ze ondershept worden. Ik zach ze trouwens niet staan alleen die elektro smoker dingen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ja ze zijn alleen achterlijk duur als je er geen 10 sloffen van besteld![]()
Weet iemand nog een plek waar ze wel cheap te bestellen zijn:D?
dat gaat jack niet fixen jopiede. blijft zoals het is, winkelwagen =mailenquote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef jopiede het volgende:
op die streepje variant staat de md52 weer welAlleen kan ik nog niet adden to card. Eff wachten tot dat dat is gefixed
Hoe staat het met je heli? En al de batterijen moeten vervangen van de controller?quote:Op maandag 14 september 2009 20:37 schreef mcwops het volgende:
[..]
dat gaat jack niet fixen jopiede. blijft zoals het is, winkelwagen =mailen
Beterquote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn R/C Helicopter is trouwens verkocht aan een nieuwe eigenaar, was me veels te moeilijk vooral met de wind en had gewoon te weinig tijd. Van de rest wel leuk om hem gehad te hebben
Ondanks de problemen
zonnebrillen en horloges kan ik toch nog niet vinden, zal Jack nog wel mee bezig zijnquote:Op maandag 14 september 2009 18:38 schreef mcwops het volgende:
[..]
zet een streepje tussen deal en perfect en je hebt m
Heel wat slagen groten, 80 cm breed..quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Beter![]()
Jouw heli is ook wat slagen groter dan die van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |