jack/rachel mailen??quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef tokko1 het volgende:
Waarom wil je ij TaoBao registreren?
Nergends voor nodig toch.. gewoon jack/rachel mailen!
En merken zijn váák nep, niet opgeplakt maar wel na-maak...
hm toffe batterijtjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Gister zijn 4 pakjes geshipt bij dx
1) Lockpick setje ()
2) Ultra-Mini USB Power Adapter/Charger
3) X2000 Flood-to-Throw Zooming Glass Optics Cree P4-WC LED Flashlight
4) 18650 batterijen + Oplader
Tadaaa! ¤ 0,61quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hm toffe batterijtjes
maar die lader.. past toch niet zo 123 in onze NL stopcontactjes?
Update: Refill is succesvol.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Granaatappel het volgende:
Ben nu bezig met die refill kit van DX voor m'n HP inkjet cartridge.
Lekker, het lekt als een gek na dat refillen, alles drupt nu in een plastic bekertje.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:30 schreef Japppo het volgende:
Heb trouwens donderdag zo'n sjuffel besteld op dp. Is nu al verstuurd. Ben benieuwd. Kan iig weinig anders zijn qua interface: zit toch geen scherm op.
Ik heb zo'n replica iFoon van DX besteld. Morgen even ophalen op het postkantoor. Ben benieuwd.quote:Op zondag 13 september 2009 04:03 schreef nachtdier3 het volgende:
Iemand ervaring met de gsm'tjes van DP of DE? Wat is de kwaliteit ervan? Beetje degelijk spul?
Mjah had alleen speler + oordopjes, dus was zo ingepakt denk ik.quote:Op zondag 13 september 2009 12:01 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
ik had woensdag al een Shuttle besteld en die is nog niet verstuurd volgens de status...... Maar goed, zal wel aan de rest van de producten liggen. Ik had een zilvere 2 gig besteld. Laat je ff weten wanneer je m hebt en hoe die bevalt?
Nee, bij mijn bestelling van vrijdag niks aan de hand, is niet open geweest.quote:Op zondag 13 september 2009 09:10 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft niemand nu meer last van die douane controles?
Bij mij ook niet.quote:Op zondag 13 september 2009 16:02 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Nee, bij mijn bestelling van vrijdag niks aan de hand, is niet open geweest.
Dat heb ik ook een aantal jaar gedaan met mijn inkjet printer. Plakbandjes op alle gaten van de cardridge, en dan met een injectiespuit er in spuiten. Werkt perfect! Nooit problemen gehad met lekkende inkt rommel.quote:Op zondag 13 september 2009 10:35 schreef Granaatappel het volgende:
In het vervolg koop ik gewoon een flesje + injectienaald.
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.syringe
Ah, dat is een ploertendoder, illegaal ja.quote:Op zondag 13 september 2009 16:37 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zoek op dealperfect maar op de term ''Security''
Precies zoals je al aangaf. Het is wachten op de leverancier, dan moeten ze het inpakken, verzenden, enzovoort. Het zal wel komen, maar kan soms een maand duren voordat je het in huis hebt.quote:Op zondag 13 september 2009 18:13 schreef vinylhits het volgende:
ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste bestelling gedaan. (4x sku6783)
Maar nu staat hij nog steeds op waiting for supplier.
Wat houd dit eigelijk precies in? Hebben ze het dan gewoon niet meer op voorraad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |