Kledingartikelen worden juist vaker eruit gepikt vanwege de grote bedrijven die steen en been klagen over schending van copyright.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
Naaiend van Jack dat hij er shoes op zet? Volgens mij zit dat er ook gewoon in, als je niet vraagt om iets anders zal hij ook niet altijd maar iets anders erop zetten. En wie zegt dat Jack de gegevens zelf heeft ingevuld? Groot pakketje is groter risico op controle. Als er dan electronics op staat zullen ze het helemaal tegen houden.. nu zullen ze misschien nog denken ach 1 paar schoenen boeiend hup doorsturen
Ach, zie het maar als het risico van het importeren dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kledingartikelen worden juist vaker eruit gepikt vanwege de grote bedrijven die steen en been klagen over schending van copyright.
Deze lijkt me beter, 16 kleuren en een wissel modusquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:00 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Thx, maar kan je dit ook in het engels krijgen?
Babelfish heeft me geholpen.
@ Monkeybrain, dat is ook wel een mooie oplossing inderdaad, bedankt !
Wat ik ook vind is dat het lang duurt voor de tracking numbers die DP verstrekt echt een status krijgen... dan krijg je:quote:The item (RB*********HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 10-Sep-2009.
Bij DX kan je meestal de dag na het ontvangen van het tracking number de status al opvragen.quote:To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number...
Dat ziet er tof uit inderdaad!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze lijkt me beter, 16 kleuren en een wissel modus![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2710
Eens even op de wishlist zetten, lijkt me wel iets.
![]()
Ik had ooit een "maanlamp" met hetzelfde effect, alleen was het een pauper plastic ding op batterijenquote:
Kijk eens bij Blokker voor de aardigheid, was van de zomer ergens op een braderie en daar stond een kraampie van Blokker waar diverse van die LED lampen voor een tientje in de opruiming warenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Jimbo het volgende:
is dr nou geen nederlande site met dit soort dingentjes ?
kijk is in het 'Nederlandse webshops-topic #45 - waar de priijzen hollands zijn'quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Jimbo het volgende:
Je kunt met dat nr dus wel gewoon TNT bellen en (normaal gesproken) kunnen ze daar ook iets over zeggen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef jopiede het volgende:
Beetje raar, pakketje op laten sturen door jack met tracking:
The item (RB**********HK) left Hong Kong for its destination on 12-Sep-2009, nu bel ik naar TNT en die verteld mij dat hij nog niet binnen is. Vind ik toch raar 3 dagen rond vliegen. Maarjah, who knows. Bel over 3/4 dagen nog weer eens.
Goh 3 dagen, dat is inderdaad uitzonderlijk lang.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef jopiede het volgende:
Jah, had dus gebeld. En die vermeldde mij dat ze dus nog niet binnen waren in in nederland
Jawel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Jimbo het volgende:
quote:- Koop direct in bij de leverancier en bespaar zo de kosten!
- Per bestelling betaalt u alleen bemiddelingskosten, dus geen kosten voor verzending:
> 5,95 euro (incl. BTW) bij een bestelling tot 20 euro
> 30% van het totale orderbedrag bij bestellingen boven 20 euro
- Vindt u hetzelfde product elders goedkoper, dan betalen wij het verschil terug (zie onze 'laagste prijs garantie')
Wij hanteren een langere levertijd dan gebruikelijk, namelijk gemiddeld 12 tot 14 dagen. Daar tegenover staat dat u via ons veel voordeliger uit bent dan bij anderen. Uw geduld wordt dus zeker beloond! Op alle producten rust de door de leverancier gehanteerde garantievoorwaarden, vrijwel altijd een half jaar of langer.
Foto's?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef DjimmyR het volgende:
Vandaag pakketje van dp binnen gekregen, Nederland shirt, Ray ben zonnebril en Ermani parfum.
720Pquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef DjimmyR het volgende:
Vandaag pakketje van dp binnen gekregen, Nederland shirt, Ray ben zonnebril en Ermani parfum.
Net deze medaplayer besteld;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22081
Alles is van de site gehaald? Mag die geen 'nep' producten meer verkopen ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef blizzardo het volgende:
@DjimmyR
Linkjes en prijzen alsjeblieft?
ja dat is pure onzin...maar ik vind het gewoon al leuk om voor 15 euro een complete gsm opgestuurd te krijgen :-) ...gewoon leuk om eens te kijken hoe het werktquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:54 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Lijkt me dat je er mensen mee af kunt luisteren.... Alleen die decorative solar panel snap ik niet helemaalIs fake, maar zit er op om het geheel op te leuken?
Maar goed. Je kan er dus de boel mee afluisteren zolang er een telefoonverbinding is of zoiets......
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef GladdeGerard het volgende:
Ik herinner me ooit in deze topics iets te hebben gelezen over muziekoordopjes die van goede kwaliteit zouden zijn. Weet iemand welke dat waren?
Oh, oh wat zijn we stoer zeg. Ik heb deze reeks een tijdje niet meer gevolgd, en ik ga dan echt niet hele topics doorlezen in de hoop het antwoord tegen te komen. Als je geen zin hebt hem te beantwoorden doe je het lekker niet, hopelijk is een ander wel zo vriendelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Semmm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lees is de laatste topics door, deze vraag is namelijk nog nooit gesteld
Dat is de Kanen MD-52. Je moet jack even mailen voor die doppies!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef GladdeGerard het volgende:
Ik herinner me ooit in deze topics iets te hebben gelezen over muziekoordopjes die van goede kwaliteit zouden zijn. Weet iemand welke dat waren?
Wat kosten die MD-52?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is de Kanen MD-52. Je moet jack even mailen voor die doppies!
Ik heb de MD-61 besteld, maar helaas nog niet binnen
(Ik kon de MD-52 niet vinden meer op dealperfect, wist niet dat je voor die MD-52 moest mailen naar Jack)
Bedankt, gelukkig doet niet iedereen mee aan het gezeur van mensen als Semmm.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is de Kanen md-52. Je moet jack even mailen voor die doppies!
Ik heb de MD-61 besteld, maar helaas nog niet binnen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Bedankt, gelukkig doet niet iedereen mee aan het gezeur van mensen als Semmm.
Waarom heb jij eigenlijk die MD-61 besteld? Is die hetzelfde, op het design na?
Ja, dat heeft hij er in de tussentijd bij geninja-edit. Kan gebeuren he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:19 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hij zegt toch waarom hij die niet heeft besteld. Je moet natuurlijk wel lezen. Ik heb de MD-52 voor iets van 5 dollar en zijn best goede dingen. Alleen in de trein hoor ik wel alles en iedereen om me heen. Misschien ff andere maat erop zetten
Dat is om incognito te lijken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij er in de tussentijd bij geninja-edit. Kan gebeuren he?
Wat een nare mensen zonder avatars in dit topic.
nee geen nare mensen, jij vat alles gewoon verkeerd opquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij er in de tussentijd bij geninja-edit. Kan gebeuren he?
Wat een nare mensen zonder avatars in dit topic.
waarom, 61 zit vlakbij de 52. En hij ziet er hetzelfde uit. Daarom heb ik hem gekochtquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Bedankt, gelukkig doet niet iedereen mee aan het gezeur van mensen als Semmm.
Waarom heb jij eigenlijk die MD-61 besteld? Is die hetzelfde, op het design na?
Hahaha ok dan. Ik vroeg het omdat ik er een heleboel zie staat op dp en ik me afvroeg of die misschien dezelfde drivers gebruiken. Maar anders bestel ik die md52's gewoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
waarom, 61 zit vlakbij de 52. En hij ziet er hetzelfde uit. Daarom heb ik hem gekocht
Die staat ook op DPquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef mstr het volgende:
Geniaal, ik mail Jack met MD-51
Een soort combinatie van beide.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef mstr het volgende:
Geniaal, ik mail Jack met MD-51
Een soort combinatie van beide.
geen probleem!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Hahaha ok dan. Ik vroeg het omdat ik er een heleboel zie staat op dp en ik me afvroeg of die misschien dezelfde drivers gebruiken. Maar anders bestel ik die md52's gewoon.
Bedankt in ieder geval!
Nieuwe DP site?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Semmm het volgende:
Het valt me wel op dat op de nieuwe DP site veel betere product omschrijvingen staan en niet meer bij elk product "design for better live"![]()
Ik denk dat deze site een stuk beter wordt als die buggy site van eerst
ja, dealperfect met streepje er tussen www.deal-perfect.comquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
ja, dealperfect met streepje er tussen www.deal-perfect.com
site werkt nog niet echt maar ziet er opzich niet slecht uit.
Ja ik vond het ook al een beetje raarquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
In plaats dat hij dan een nieuwe naam neemt, neeeee, we zetten er een streepje tussen.
*zucht*
Wat zullen Rachel en Tiffany zich genaaid voelen, eerst van DX naar DP overstappen, en dan gaat DP 'failliet'.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook al een beetje raaren hij heeft op die site ook legale en echte spullen staan maar op z'n forum zei hij dat ie daar de fake spullen enzo opzet dus ik snap t ook nog niet helemaal, maarja
.
t is en blijft een gekke chinees
Ach, ze kunnen altijd nog naar Focalprice overstappen of voor zichzelf beginnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat zullen Rachel en Tiffany zich genaaid voelen, eerst van DX naar DP overstappen, en dan gaat DP 'failliet'.
Want zo kan je het eigenlijk wel zien.
quote:Quoted From Jack-Peng Posted 2009/9/15 23:55:46
This is jack
We applied a new domain name:www.deal-perfect.com
moved all the items which paypal do not like to deal-perfect
So our customer still have a website can see these interesting items.
Maar toch hebben ze er zelf voor gezorgd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:59 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen altijd nog naar Focalprice overstappen of voor zichzelf beginnen.
En ergens zie ik DP ook nog niet echt failliet gaan, alleen hebben ze het op dit moment niet meezitten.
quote:DP are back
Hi, guys:
DP are back after some adjustments.
Enjoy your shopping here.
If you need much more items, please
i.dealperfect.com
for help. There, you will have much more surprises.
Zijn ze het wel echt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat zullen Rachel en Tiffany zich genaaid voelen, eerst van DX naar DP overstappen, en dan gaat DP 'failliet'.
Want zo kan je het eigenlijk wel zien.
Me moeder vond hem echt geweldig trouwens. Beter dan me sea monkeys, bijna allemaal dood en nog steeds fakking klein.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:48 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik binnen, kleur rood en hij is erg leuk! Alleen volgens mij las ik een paar topics terug dat er een "prijsoorlog" omtrent dit item was. Waar kunnen we deze nu voor de beste prijs halen?
Bij mij waren ze ook geen succesquote:Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
...... Beter dan me sea monkeys, bijna allemaal dood en nog steeds fakking klein.
Prijs is niet zo belangrijk, de kleur wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:48 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik binnen, kleur rood en hij is erg leuk! Alleen volgens mij las ik een paar topics terug dat er een "prijsoorlog" omtrent dit item was. Waar kunnen we deze nu voor de beste prijs halen?
Waarom zou je blowen om vervolgens op een chinese gadget-site te kijken? Of is dat weer een excuus om maar te kunnen blowen?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Prijs is niet zo belangrijk, de kleur wel.
Bij DX kun je een soort beige pot ontvangenof met een groene pot dat niet mooi staat met de groene plant
![]()
De rode en blauwe pot is de leukste.
Beetje duf dat je niet tussen kleuren kunt kiezen, ik wil ook geen roze bloem
Wie van jullie rookt er ook wat groene vegetatie om vervolgens op deze sites te surfen?![]()
Met alle maffe spullen en maffe teksten, heerlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 11:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Waarom zou je blowen om vervolgens op een chinese gadget-site te kijken? Of is dat weer een excuus om maar te kunnen blowen?
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:14 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand even een top 5je neerplaatsen van meest relaxte chinese pauperstores?
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef Onnoman het volgende:
IK WIL WOOWIE LOL
[ afbeelding ]
die rijdende webcam
Kost datquote:Op woensdag 16 september 2009 11:18 schreef Onnoman het volgende:
IK WIL WOOWIE LOL
[ afbeelding ]
die rijdende webcam
WOOWIEE MIJN VRIENDJEquote:Op woensdag 16 september 2009 13:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kost dat![]()
[Mag ook in Yuan
]
link is ook welkom
Reken maar dat er ong 10 dollar bij op komt totaal als je iets bij taobao besteld!quote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Onnoman het volgende:
weet iemand wat de gemiddelde verzend kosten zijn wanneer je iets besteld??
welke chinese organisatie doet dat?
Kan je niks zinnigs over zeggen. Hangt af van het gewicht onder andere. Via DP en DealExtreme betaal je altijd minimaal 25 dollar verzendkosten..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Onnoman het volgende:
http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=16&TopicID=329quote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Onnoman het volgende:
quote:4th:The shipping cost from DP to you.
Shipping via airmail without tracking number:13.71$ every 1000g
Shipping via registered airmail with tracking number:17.48$ every 1000g
Tracking number:2$ for each package
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Kan je niks zinnigs over zeggen. Hangt af van het gewicht onder andere. Via DP en DealExtreme betaal je altijd minimaal 25 dollar verzendkosten..
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef monkeybrain het volgende:
Sukkeltjes, jullie hebben mij aanwijzingen niet gevolg![]()
Gezien het koude weer van de laatste weken hebben jullie het niet goed warm en verlicht gehouden.
De meeste van mij zijn ook doodgegaan maar ik heb 2 hele dikke in de kom zitten (ook een gore blubber) na een week of 5![]()
Nog een paar hele kleintjes, dat zal wel nageslacht zijn???
SKU van draadloze camera?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je kan trouwens ook een cheapass bestuurbaar autotje kopen en die draadloze camera van DX erop pleuren.
Antwoord dan ook niet...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, leuk man. Maar dit is gewoon bullshit. Dat is toch geen vraag!?
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:11 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
![]()
2e generatie.![]()
[..]
SKU van draadloze camera?
Ik denk dat die inkoper gewoon Jack is.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:59 schreef Semmm het volgende:
ik denk dat ik deze ga kopen:
[ link | afbeelding ]
Serieus, die inkopers..
Sommigen hier hebben hem gekocht, en daar heb ik geen problemen van gelezen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Dankje, had er toch meer van verwacht.
[ afbeelding ]
Haha, Jack zijn kalender geeft aan dat het bijna halloween is... dat gaat de komende week lachen worden met new arrivals.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:59 schreef Semmm het volgende:
ik denk dat ik deze ga kopen:
[ link | afbeelding ]
Serieus, die inkopers..
Die pipo's bestellen gewoon dropshipped bij DX en vragen een bemiddelingsvergoedingquote:Op woensdag 16 september 2009 17:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
lol, Jack verkoopt nu NDS games op www.dealperfect.com![]()
[ afbeelding ]
er staan er nog wel wat meer op (je kan ook gewoon een DSTT/R4/etc.. halen, maar ok)
Edit: hier trouwens ook zo'n lamp http://www.xgadget.nl/de-(...)tiple-effects-2.html lijkt me dezelfde als op DX
Die is heel mooi!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, Jack zijn kalender geeft aan dat het bijna halloween is... dat gaat de komende week lachen worden met new arrivals.
Na 26 dagen eindelijk een pakje van een Ebay Chinees mogen ontvangen![]()
Wel een mooi product voor je dslr![]()
[ afbeelding ]
Mijn ebay pakketje is onderhand al bijna een maand onderwegquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, Jack zijn kalender geeft aan dat het bijna halloween is... dat gaat de komende week lachen worden met new arrivals.
Na 26 dagen eindelijk een pakje van een Ebay Chinees mogen ontvangen![]()
Wel een mooi product voor je dslr![]()
[ afbeelding ]
12 dollar, voor een Nikon d700quote:Op woensdag 16 september 2009 17:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Die is heel mooi!
Wat kostte hij en voor welke dSLR is hij?
Hmm.. ik heb hem ook en mijn kwaliteit is een stuk beter. Je kan natuurlijk ook niet veel zeggen van de prijsquote:Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Dankje, had er toch meer van verwacht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |