Haha, elke keer als ik kijk hoeveel ik wel niet bij DP uitgegeven heb schrik ik me rot.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:44 schreef lezut het volgende:
Er mocht toch niet meer over kleding geouwehoerd worden in dit topic?
Ik geef de laatste tijd gelukkig niet meer heel mn vermogen uit aan China. De leukste dingen heb ik nu wel
Daarom moet je daar ook nooit naar kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:49 schreef Lolque het volgende:
[..]
Haha, elke keer als ik kijk hoeveel ik wel niet bij DP uitgegeven heb schrik ik me rot.
Stoor je je er dan aan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:44 schreef lezut het volgende:
Er mocht toch niet meer over kleding geouwehoerd worden in dit topic?
Ik geef de laatste tijd gelukkig niet meer heel mn vermogen uit aan China. De leukste dingen heb ik nu wel
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Gister zijn 4 pakjes geshipt bij dx
1) Lockpick setje ()
2) Ultra-Mini USB Power Adapter/Charger
3) X2000 Flood-to-Throw Zooming Glass Optics Cree P4-WC LED Flashlight
4) 18650 batterijen + Oplader
Heb ik alquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:18 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel zo'n verloopstekkertje bij gekocht?
Goh, jij ook al. Geen idee hoe mensen dat fatsoenlijk uitvoeren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Granaatappel het volgende:
Ben nu bezig met die refill kit van DX voor m'n HP inkjet cartridge.
Lekker, het lekt als een gek na dat refillen, alles drupt nu in een plastic bekertje.
Ja, echt raar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goh, jij ook al. Geen idee hoe mensen dat fatsoenlijk uitvoeren.
Gewoon een printer kopen waar je goedkope clone cartridges voor kunt krijgen of een laserprinter aanschaffen met clone refills.
De mijne print zwart iets van 5000 pagina's voor 20 euro inkt
Gewoon proberen tochquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Even terug naar de scheermesjes. Paar topics terug alleen maar negatieve reacties bij de scheermesjes van DP ofniet?
Heb een poos geleden 4 mesjes (m*ch 3 turbo) via DX voor 6 euro besteld en die bevielen goed.
Nu staan deze ook op DP voor 2,50 euro ofzo. Dus iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |