Ja op de publieke omroep en op flabber.nl volgens mij.quote:Op maandag 14 september 2009 14:56 schreef NoCigar het volgende:
Is dit wel eens eerder ergens geweest?
24 of 25 september begint het nieuwe seizoenquote:Op maandag 14 september 2009 15:24 schreef Stansfield het volgende:
Wanneer is het op comedy central dan?
Je zou je idd moeten schamen omdat je je schaamt Brababander te zijn!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
De groeten uit Brabant kut.Ik schaam me nu toch wel een beetje dat ik uit Brabant kom, aangezien ik dit soort mensen nog best vaak zie.
Is niet echt belangrijk, Comedy Central kennende gaan ze het tot in den treuren herhalen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest volg ik wel op internet lol.
Lilleke natnek! http://www.comedycentral.nl/newkidsFeel the fuzz!
quote:Op zondag 27 september 2009 02:53 schreef Tiemie het volgende:
mirror: http://tiemez.nl/new_kids_on_the_block/
Heb je daar een link van? Ik vind alleen oude filmpjes en de boyband new kids on the block filmpjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:15 schreef Pretletter het volgende:
Alle afleveringen staan gewoon op youtube. Die op het strand vond ik echt geweldig!
De SchultenBrau brouwerij zal trouwens wel blij zijn. Man wat hebben ze een zooitje van dat bocht gebruikt in die filmpjes.
je kan ze gewoon downloaden op mijn linkje hierboven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb je daar een link van? Ik vind alleen oude filmpjes en de boyband new kids on the block filmpjes.
Ik ken zelfs iemand die niet alleen hetzelfde praat... nee, hij draagt dezelfde kleding, opvallende camping-smokings in felle kleuren enzo. Hij krijgt ook altijd de mafste ongelukken. Laat van alles op de bouw kapot vallen. Ligt constant open, handen verbrand ofzo of weer een paar hechtingen ergens. Ras-hooligan eerste klas, eerst erop klappen voordat ie nadenkt, etc. etc.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
De groeten uit Brabant kut.Ik schaam me nu toch wel een beetje dat ik uit Brabant kom, aangezien ik dit soort mensen nog best vaak zie.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:05 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik ken zelfs iemand die niet alleen hetzelfde praat... nee, hij draagt dezelfde kleding, opvallende camping-smokings in felle kleuren enzo. Hij krijgt ook altijd de mafste ongelukken. Laat van alles op de bouw kapot vallen. Ligt constant open, handen verbrand ofzo of weer een paar hechtingen ergens. Ras-hooligan eerste klas, eerst erop klappen voordat ie nadenkt, etc. etc.
Laatst zit hij dus die serie te kijken, ligt helemaal dubbel van het lachen. Hij had totaal niet door dat ze types zoals hem bedoelen "zulke mensen zijn er ook!" zegt ie nogToen kwam ik helemaal niet meer bij
Hij kan zo bij New Kids, hoeven ze geeneens een script voor te schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |