Dit is officieel een jongerenforum, zulke dingen kun je dan verwachtenquote:Op zaterdag 12 september 2009 04:11 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
haha, domme kutpeuter van 15/16 die het stoer vindt om kanker te roepen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:49 schreef remlof het volgende:
Waarom heb je haar dan ook niet mee naar huis genomen?
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:49 schreef remlof het volgende:
Waarom heb je haar dan ook niet mee naar huis genomen gegeven?
Dit, en zo dronken zou je wel niet zijn geweest want je kon nog makkelijk Fok!en en typen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja kom op man je kan toch wel een naam onthouden??
Wahahhahaha ja dat ken ik ook Damnnnquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:41 schreef cYbErTiM het volgende:
Ja, inderdaad zo'n telefoon met draaischijf, stond bij ons midden in de woonkamer.
Niks prive bellen, tijdens je gesprek beukte je broertje of zusje of maffe vader/moeder gewoon binnen met een hoop herrie.
En het aller ergste was als je klaar was met je gesprek dat je na het ophangen nog een klik hoorde, en dat aan de eettafel je broertje keihard ging gillen dat je verliefd was. Had ie het hele gesprek even mee zitten luisteren op de 'studeerkamer'.
Of als je bezig bent met je gesprek iemand ineens extra opneemt en meteen een nummer in gaat toetsen:P
"HALLO MAM? IK BEN AAN HET BELLEN! LEG NEER!"
Jezus wat een fails hieroquote:
Wat een slap aftreksel van het origineel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jezus wat een fails hiero![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:54 schreef Perico het volgende:
Dit is echt op 17 punten misgegaan. Episch gefaald.
Wees blij, dat behoed haar voor een grote fout..quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Übermens.![]()
Ik vind het vervelend voor dat meiske dat zich nu waarschijnlijk aan het afvragen is of het aan haar lag.
Huh? Dan faal ik toch juist niet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 06:10 schreef Multivitamine het volgende:
Wees blij, ze was toch lelijk.
TS faalt.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja kom op man je kan toch wel een naam onthouden??
Wacht ik bel Peter ff, dan maken we een reconstructie van de avond
Ik zat op de laptop toen ik dat schreef!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jezus wat een fails hiero![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:07 schreef ernstigezaak het volgende:
Later die avond word ze geplayed door Joery de kampsjaak, inclusief gouden ketting en gestyled haar waar 1/3 van de vrouwen, inclusief jouw 'liefde, op valt door haar maagdelijk op brute en schaamteloze manier te ontnemen in zijn getrickte champagne gekleurde BWM M3 op een donkere en vochtige parkeerplaats acher de McDonalds.
zij faalt niet in haar levenquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef di0r1 het volgende:
En nu komt het leukste: ik kom checkte net mijn Hyves, heeft zij al een bericht achtergelaten en zij had mij op MSN toegevoegd. Ben erg benieuwd hoe zij het heeft gedaan.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Huh? Dan faal ik toch juist niet?
[..]
[..]
Ik zat op de laptop toen ik dat schreef!
Maar even over haar naam: Ik weet haar achternaam (haar voornaam niet); haar woonplaats en haar leeftijd. Nadeel is wel dat haar naam echt op 1000 manieren gespeld kan worden
.
En nu komt het leukste: ik kom checkte net mijn Hyves, heeft zij al een bericht achtergelaten en zij had mij op MSN toegevoegd. Ben erg benieuwd hoe zij het heeft gedaan.
Nog meer fail, TS snapt mijn paint nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Huh? Dan faal ik toch juist niet?
[..]
[..]
Maar even over haar naam: Ik weet haar achternaam (haar voornaam niet); haar woonplaats en haar leeftijd. Nadeel is wel dat haar naam echt op 1000 manieren gespeld kan worden
.
Herkenbaar inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef cYbErTiM het volgende:
Ohja en dan moest je altijd nog aan de ouders-des-huisches die je dan aan de telefoon kreeg vragen of hun dochter thuis was
De nostalgie alleen al
Ideetje hoor maaare misschien heeft ze jouw naam opgezocht?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef di0r1 het volgende:
[..]
.
Zijn jullie blind?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef di0r1 het volgende:
Single White Female 3.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ts heeft een stalker aan de haak geslagen..
ze heeft iig een beter geheugenquote:Op zondag 13 september 2009 05:52 schreef Perico het volgende:
[..]
Single White Female 3.
Zij is wel een stuk doortastender en slimmer dan de TS...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |