Op het moment dat ik tijdens uitgaan wat drinken wilde bestellen, zei een meisje tegen mij 'hoi'. Van het één kwam het ander en we spraken leuk met elkaar; tijdens het praten voelde ik een stukje spanning door mijn buik gaan - soort verliefdheid? Grappig was dat ik niet de player wilde uithangen (ben ik niet overigens), maar dit keer erg serieus wilde praten en haar probeerde voor een date te vragen.
Het praten ging erg goed, maar in de discotheek zelf was het saai. Vrienden zeiden dat we ergens anders heengingen, hetgeen ik prima vond. Zij vroeg mijn MSN, ik zei dat ik liever die van haar wilde zodat ik zeker weet dat ik nog met haar contact krijg (van mijn kant dan...). Prima, ik sla hem op in mijn concepten (haar MSN + Hyves en haar 06 (waarom ik haar 06 nummer niet meteen had opgeslagen in mijn telefoonboek, is mij een raadsel)).
Nu kom ik thuis, wat blijkt, heb ik de concepten NIET opgeslagen! AAAAAAAAAA. Dus weg alles.
NU LOOP IK WAARSCHIJNLIJK DE LIEFDE VAN MIJN LEVEN MIS!
Ze vertelde dat ze trouwens nooit naar die discotheek ging waar wij zaten, maar voor deze keer was het een uitzondering.
Klacht: concepten met essentiële informatie niet opgeslagen!
Sterk Topic ||
Lekker nummertje"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff