De aanduiding Ras is een productnaam van Rixona, een onderdeel van Aviko.quote:Op zaterdag 12 september 2009 04:55 schreef Schenkstroop het volgende:
wordt er nog niet wijzer van. Wat is er zo ras aan de frituur, het vet?
Lekker tochquote:Op zaterdag 12 september 2009 05:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Gatver zie je wel. Zij maken van rest-aardappel, aardappel-poeier. En daar maken ze weer puree van die ze persen tot patat. En dat extra duur verkopen
dus het is gewoon aardappel puree geperst tot patat m.a.w. gewoon patat dus...quote:Op zaterdag 12 september 2009 05:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Gatver zie je wel. Zij maken van rest-aardappel, aardappel-poeier. En daar maken ze weer puree van die ze persen tot patat. En dat extra duur verkopen
Nee het is niet gewoon aardappelpuree want dat wordt niet gemaakt van poeder.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dus het is gewoon aardappel puree geperst tot patat m.a.w. gewoon patat dus...
extra duur verkopen? dan heb je een stel oplichters waar je komt
wat vervolgens weer van aardappel komt.. dus maakt het uit? niet bepaald... het is aardappel...quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee het is niet gewoon aardappelpuree want dat wordt niet gemaakt van poeder.
Voor mensen zonder smaak maakt dat niet uit nee, voor de rest van de wereld is poederaardappel niet te vreten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
wat vervolgens weer van aardappel komt.. dus maakt het uit? niet bepaald... het is aardappel...
ja en sinaasappelsap uit pak is gemaakt van concentraat (ingedikt gedhedrydateerde jus en later weer water aan toegevoegd) en is net zoals sinaasappelsap dat vers geperst isquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
wat vervolgens weer van aardappel komt.. dus maakt het uit? niet bepaald... het is aardappel...
Dat is niet van rest-aardappel hoor, gewoon van aardappel. En zover ik weet zijn bijna alle diepvriesfrieten gespoten frieten. Niet alleen raspatat.Het onderscheidende van raspatat was toch dat het minder vet was?quote:Op zaterdag 12 september 2009 05:09 schreef Schenkstroop het volgende:
het is inderdaad minder vet maar het ook is bruiner en krokanter en luchtigerquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:54 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dat is niet van rest-aardappel hoor, gewoon van aardappel. En zover ik weet zijn bijna alle diepvriesfrieten gespoten frieten. Niet alleen raspatat.Het onderscheidende van raspatat was toch dat het minder vet was?
Nou ja, ik vind snackbarfriet al jaaaaaren niet meer lekker. Dus ook die raspatat niet.
Friet van aviko iig niet, ken veel mensen die daar gewerkt hebben in steenderenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:54 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dat is niet van rest-aardappel hoor, gewoon van aardappel. En zover ik weet zijn bijna alle diepvriesfrieten gespoten frieten. Niet alleen raspatat.Het onderscheidende van raspatat was toch dat het minder vet was?
Zelden goede friet bij de snackbar, dat kloptquote:Nou ja, ik vind snackbarfriet al jaaaaaren niet meer lekker. Dus ook die raspatat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |