Je ging een film kijken!quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:18 schreef Dqod het volgende:
Je hebt heul geen reactie op mij gegeven Lamon!!
K heb jou hier nog nooit gezienquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:29 schreef DogTown het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Wat is er zo nieuw aan?
NOHHHHHHquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
I feel like dancing..
Alleen geen zin om te recorden
Nou en u_uquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:29 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je ging een film kijken!
Maar wat voor slang heb je dan?
En moet je em ook muizen voeren?
Hij was er gisteren en zat te mopperen op onze katjes en hondquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb jou hier nog nooit gezien![]()
Maar rem, was net ekt een fopske heur!
Is dat zo makkelijk dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:31 schreef Dqod het volgende:
Remlof jongeuhhh je brengt mij onwijs van de wijs
Hij heeft mijn kloon wel eens gebanned. Toen heb ik in een zatte bui remmie en z'n maten uitgescholden. Toen mocht k niet meer terug komenquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij was er gisteren en zat te mopperen op onze katjes en hond
Over je lichaam laten kruipen enzo, tot ie bij plekjes komt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:31 schreef Dqod het volgende:
Nou en u_u
Ik ben multifunctioneel
En ja, dat moet ik
Maarre.. Je zei iets over fetish als je n slang hield..
Hoe kom je daar zo op dan?
Jaquote:
Whaha whoootquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij heeft mijn kloon wel eens gebanned. Toen heb ik in een zatte bui remmie en z'n maten uitgescholden. Toen mocht k niet meer terug komen
Gelukkig weet k nu wel beter
Oh, en k zou niet weten hoe k mezelf zou moeten recorden
quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Over je lichaam laten kruipen enzo, tot ie bij plekjes komt.
Ik vertrouw het niet.
het was trouwens bij Prince The Artist Formerly Known As Prince, niet Formallyquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Over je lichaam laten kruipen enzo, tot ie bij plekjes komt.
Ik vertrouw het niet.
Gewijzigd, beste Remlofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |