ja precies ditquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:44 schreef TNA het volgende:
Ik vind het ook tof als kutprogramma's floppen. De twee in je OP zijn uitstekende voorbeelden. Vooral die pijnlijke lijdensweg, de eerste dagen de keiharde kritieken, dan het "geef ons nog even de tijd", dan de verplaatsing, dan het opheffenHop, weer wat bagger minder.
Jij houdt zeker van Barbies?quote:
Kijk en huiver: http://www.kijkonderzoek.(...)rs.php?d1-21446-0;fsquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja precies dit![]()
en dan: ''Wij van RTL groep geloven in de presentator en in het concept van dit programma. Wij zullen er dan ook niks aan veranderen of de programmering stopzetten. Binnenkort vindt er eerste evaluatie plaats''
Wie zegt dat ik niet naar Top Gear kijk?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mensen die niet naar Topgear kijken afschilderen als barbie fans
Als ik jouw woord "grappen" zo lees voldoe jij aan dat publiek.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef cerror het volgende:
Alles wat sbs6 uitpoept aan meuk word een hit.
Zodra zij zeggen: HEEL NEDERLAND WACHT OP POEPSTARS DE DIAREEVELS! Gaat ook werkelijk heel zwakzinnig Nederland kijken.
En we hebben een boel zwakzinnigen in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |