Ik zou wel iets voor Final Fantasy willen kopen zodra het er is,... maar een Batman cape zou ik nu ook heel cool vindenquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:14 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Forza.. echt zo'n zin in
En natuurlijk ga ik die helm kopen voor mn avatar
Wie de fuck is Ector?quote:
Ik zie jou wel als The Stig Gijs.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:14 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Forza.. echt zo'n zin in
En natuurlijk ga ik die helm kopen voor mn avatar
Een batman cape inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou wel iets voor Final Fantasy willen kopen zodra het er is,... maar een Batman cape zou ik nu ook heel cool vinden
Personeel heeft de winkel open gehouden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie de fuck is Ector?
Wie de fuck is Pexlie?
Wat de fuck is hier grappig aan?
Ik gok een worstelaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie de fuck is Ector?
Wie de fuck is Pexlie?
Ja dat zou ik als dev er graag in willen hebben. Een batman cape,... hoe cool!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een batman cape inderdaad
Ze laten geld liggen! Dat zou worden gedownload
Open eens een nieuw 360 topic.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ziet er wel veelbelovend uit!
http://www.apple.com/trai(...)/trailer2_large.html
Ector is een baas uit Top Chefquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie de fuck is Ector?
Wie de fuck is Pexlie?
Top Chef?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:36 schreef Paxlie het volgende:
Ector is een baas uit Top Chef
Je herkent mijn naam best wel.
Het is grappig door die tv show inclusief nicknames inclusief gesprekken tussen Wessiej en mij. Moet je het maar volgen
Koffie!
Is dat een twijfel danquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:56 schreef Chocobo het volgende:
B,... gaat dit je week goed maken?![]()
Bubble Bobble op XBLA!
[ afbeelding ]
Althans,... als ik Wes moet geloven
Neh, maar ik wist even niet of het een wens van je was of echt werkelijkheid! Wacht al eeuwen op BB!quote:
Ik heb hem voor mijn iPhone gekocht.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:56 schreef Chocobo het volgende:
Bubble Bobble op XBLA!
[ afbeelding ]
Achievements?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem voor mijn iPhone gekocht.
Friendslist?quote:
quote:
Verticaal scherm en touch screenquote:
Ben blij voor je Gijs!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Verticaal scherm en touch screen
En ik kan het op de wc spelen.
iPhoneSinds ik hem heb is het mijn #1 handheld!
Ik vind 'm schattig met die iPhone!quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind 'm schattig met die iPhone!
Wanneer komt ie uit?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:56 schreef Chocobo het volgende:
Bubble Bobble op XBLA!
[ afbeelding ]
Na wat geruchten en een aanwijzing in een ESRB-rating lijst volgde er vandaag een officiële aankondiging van Taito: Puzzle Bobble Live komt naar XBLA. Het spel is identiek aan Bust-a-Move Plus voor de Wii, met als uitzonderingen het gebruik van je Avatar in het spel en een online mogelijkheid.quote:
Avatar en Online optiesquote:Op zondag 13 september 2009 10:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Na wat geruchten en een aanwijzing in een ESRB-rating lijst volgde er vandaag een officiële aankondiging van Taito: Puzzle Bobble Live komt naar XBLA. Het spel is identiek aan Bust-a-Move Plus voor de Wii, met als uitzonderingen het gebruik van je Avatar in het spel en een online mogelijkheid.
Vooralsnog is er alleen een Japanse releasedatum bekend: 30 september. Het spel zal daar 800 punten kosten. Taito liet verder niets weten over een Amerikaanse of Europese release.
quote:Op zondag 13 september 2009 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bubble Bobble, srsly?
[ afbeelding ]
Das niet Bubble Bobble, das Bust a Move. WERELD van verschil!quote:
Snap al die namen ook niet, maar het gaat om de Bust a move plus (wii) versie dacht ik die op XBLA zou komen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das niet Bubble Bobble, das Bust a Move. WERELD van verschil!
Die zag ik gisteren ja,... vond ik stiekum wel cool. Gameplay kwam me wel heel arcade over! Maar het zag er echt gaaf uit!quote:Op zondag 13 september 2009 11:17 schreef gijsje79 het volgende:
Andere must have voor 2010.
http://www.xboxonly.nl/videos/3848/Just_Cause_2_-_Dev_Diary:_Vertical_Gameplay/
Ah, day one!quote:Op zondag 13 september 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Bust a move Puzzle Bobble is de naam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naakt? Je bent immers toch thuis!quote:
De hele dag door Gijs.quote:Op zondag 13 september 2009 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Naakt? Je bent immers toch thuis!
Prachtigquote:Op zondag 13 september 2009 11:42 schreef Chocobo het volgende:
Shit zeg,..... wat een sfeer!!![]()
http://www.giantbomb.com/(...)demon-blade/17-1350/
-o-quote:Op zondag 13 september 2009 10:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Na wat geruchten en een aanwijzing in een ESRB-rating lijst volgde er vandaag een officiële aankondiging van Taito: Puzzle Bobble Live komt naar XBLA. Het spel is identiek aan Bust-a-Move Plus voor de Wii, met als uitzonderingen het gebruik van je Avatar in het spel en een online mogelijkheid.
Vooralsnog is er alleen een Japanse releasedatum bekend: 30 september. Het spel zal daar 800 punten kosten. Taito liet verder niets weten over een Amerikaanse of Europese release.
quote:Op zondag 13 september 2009 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tering jantje wat is Batman een gave game zeg. Net een deel in het riool gehad en ik zat op het puntje van de bank![]()
Verhaal is ook sterk, alle personages zijn goed uitgewerkt, riddles zijn cool. Ik kan het gewoon niet beschrijven hoe tof het allemaal is...
Dammit die wil ik ookquote:Op zondag 13 september 2009 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tering jantje wat is Batman een gave game zeg. Net een deel in het riool gehad en ik zat op het puntje van de bank![]()
Verhaal is ook sterk, alle personages zijn goed uitgewerkt, riddles zijn cool. Ik kan het gewoon niet beschrijven hoe tof het allemaal is...
Ik vond het dus ook een GOTY gamequote:Op zondag 13 september 2009 16:59 schreef Strolie75 het volgende:
Batman uitgespeeld. Fantastisch einde! Had niet verwacht dat het verhaal zo goed zou zijn!GOTY tot dusver.
B. dit vindt je cool! En je hebt hem zeker uitgespeeld voor Forza 3!
Hoe de fuck haal jij 20000 punten bij die 1e challenge?quote:Op zondag 13 september 2009 18:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond het dus ook een GOTY game
HEEL,..... veel oefenenquote:Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe de fuck haal jij 20000 punten bij die 1e challenge?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Is nu niet meer gratis via de gewone weg nee. Vast wel op mininova te vinden nog denk ik?quote:Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... dat leren hardlopen MP3'tje,... dan was toch ooit gratis? Kan het nu nergens meer vinden? Is het nu een betaal iets geworden?
Terecht Gijs. Geweldige gamequote:
Ik haal 8k ofzoquote:Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe de fuck haal jij 20000 punten bij die 1e challenge?
RE5 is SUPER Gijs! Heb hem ook samen met een vriend tot 2x toe uitgespeeldquote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is nu niet meer gratis via de gewone weg nee. Vast wel op mininova te vinden nog denk ik?
[..]
Terecht Gijs. Geweldige game
[..]
Ik haal 8k ofzoMaar verder ook niet veel geoefend daarop. Wil eerst de story uitspelen en zoveel mogelijk riddles doen.
En nu iets anders. Resident Evil 5Ik doorloop het hele spel met een vriend van me en we zitten nu in 5-3. Net een MONSTERLIJK gevecht gehad met een of ander beest en een flamethrower. Leek alsof ie nooit dood ging
Toch ook wel een geweldige game hoor!
quote:Op zondag 13 september 2009 18:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
HEEL,..... veel oefenenCombo multipliers! Wacht maar totdat je mijn stealth tijden ziet,... heb me er zo mee vermaakt,... wel heel pittig vind ik ze.
It's the motherfuckin' Batman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Kan me voorstellen dat dat pittig was. We hebben nu soms al last van sommige vijandenquote:Op maandag 14 september 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
RE5 is SUPER Gijs! Heb hem ook samen met een vriend tot 2x toe uitgespeeldZo ziekelijk van genoten. Heerlijke co-op game! Hardcore was erg pittig!
Bij hardcore maakte ik wel gebruik van een #ammo shotgun, die je na de eerste keer vrijspeelt.quote:Op maandag 14 september 2009 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat pittig was. We hebben nu soms al last van sommige vijandenDie grote negers met die maskers bijvoorbeeld! DAMN die slaan hard en zijn erg taai. Gelukkig krijg je er een juweel voor
Heb er uitgehaald wat er in zit,... begin volgend jaar ergens ga ik voor hard!quote:Op maandag 14 september 2009 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
It's the motherfuckin' Batman!
Unlimited ammo? Dat is nog wel interessant dan! Het gebrek aan kogels vind ik het meest vervelende namelijkquote:Op maandag 14 september 2009 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij hardcore maakte ik wel gebruik van een #ammo shotgun, die je na de eerste keer vrijspeelt.
Ik ga nog wat riddles zoeken, en de challenge modes doen.quote:Op maandag 14 september 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er uitgehaald wat er in zit,... begin volgend jaar ergens ga ik voor hard!
Hij is al een paar keer dood gegaanquote:Op maandag 14 september 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, Batman gaat dood op het einde.
quote:Op maandag 14 september 2009 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Maar serieus, je kunt wel terug. Alleen gebeurt er gedurende het spel iets waardoor de omgeving verandert. Ik hoop dat ik ze nog allemaal kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh man, ik wil weer Batman gaan gamen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Je kan gewoon alles vinden als het goed is. Ik miste er ook nog een paar na de plantenquote:Op maandag 14 september 2009 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Maar serieus, je kunt wel terug. Alleen gebeurt er gedurende het spel iets waardoor de omgeving verandert. Ik hoop dat ik ze nog allemaal kan vinden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...dit spel verdient opzeker een vervolg!quote:Op maandag 14 september 2009 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Zo'n ziekelijk goed geweldig spel,.... laat deel 2 maar komen! BATMAN
Heb het eigenlijk alleen op het einde een beetje lastig gehad.quote:Op maandag 14 september 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij is al een paar keer dood gegaan![]()
Twee dikke scheuren in zijn cape
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ja dat was mijn max wel ja,... net nog wat records verbeterd in de challenges, maar tering het blijft echt moeilijk manquote:Op maandag 14 september 2009 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitgespeeld!
Ik ga wel nog riddles doen, maar of ik ze op 100% haal weet ik nietChallenges ook maar even proberen. Zag wel dat jij ook een party pooper was Sjo
(en dat je daar een 40 combo hebt gehaald
)!
Snap ik ook niet, ik vond het verhaal juist geweldig! Viel eigenlijk helemaal niet op dat je best veel aan het backtracken was.quote:Op maandag 14 september 2009 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap alleen die reacties van iedereen over het einde niet? Prima eindbaas en einde toch? Snap er niks van,... vond het geweldig!
Ik ga zeker weten dat spel 100% halen, echt zo'n ding voor mij.quote:Op maandag 14 september 2009 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitgespeeld!
Ik ga wel nog riddles doen, maar of ik ze op 100% haal weet ik nietChallenges ook maar even proberen. Zag wel dat jij ook een party pooper was Sjo
(en dat je daar een 40 combo hebt gehaald
)!
Dat is een timed exclusive. Die krijgen wij ook nog.quote:Op maandag 14 september 2009 12:33 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben best jaloers op die Joker DLC die de PS3 heeft,....
Maarja,... het gamed wel leuker op de 360 en we kunnen elkaars prestaties bekijken!
Ik hang op 97%,.... moet nog 3% van de challenges, maar God dat is moeilijk,... weet niet of ik dat ooit haal! Het spel wel volledig uitgespeeld op normal met alle upgrades en riddles!quote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik ga zeker weten dat spel 100% halen, echt zo'n ding voor mij.
Wat dat betreft ben ik echt autistisch.
Ben net 5% ofzo met dat spel, heb net die prison guard Cash gered.
Eerst ff Gearsen....must...reach...lvl50
Ik twijfel om op hard te gaan beginnen,... in ieder geval over 3 dagen de gratis 360 DLC van Batman downloaden. Eerste game die binnenkomt is Demon's Souls,... 9 oktober ofzo,... daarna Uncharted 2quote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is een timed exclusive. Die krijgen wij ook nog.
Ik moest zo lachen om de Joker. Best villain ever!Ook dat einde....ooooooooooooooeeeewwww...
![]()
Wat ga je nu gamen Gijs? Of ga je wachten op de volgende grote titel. Operation Flashpoint toch?
Gratis DLC?quote:Op maandag 14 september 2009 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik twijfel om op hard te gaan beginnen,... in ieder geval over 3 dagen de gratis 360 DLC van Batman downloaden. Eerste game die binnenkomt is Demon's Souls,... 9 oktober ofzo,... daarna Uncharted 2Operation Flashpoint is afhankelijk van de reviews,... als Eurogamer zegt kopen ga ik kopen
Als je Batman opstart zie je zo'n message board voorbij scrollen. Daar staat gratis DLC over 3 dagen opquote:Op maandag 14 september 2009 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gratis DLC?Watte en wanneer?
Uncharted 2 is voor mij opzeker de grootste release. Operation Flashpoint 2 is afhankelijk van de reviews. Demon's Souls word ik bang van! Maar ik ga hem volgend weekend eens aanslingeren!
En de 24e toch maar eens de demo van Forza proberen.
Spannund!!!!quote:Op maandag 14 september 2009 12:44 schreef Chocobo het volgende:
Als je Batman opstart zie je zo'n message board voorbij scrollen. Daar staat gratis DLC over 3 dagen op
Je vliegt echt door die game heen zeg!quote:Op maandag 14 september 2009 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
70% van de riddles nu, 76% van de game. Challenges zijn wel lastig, helemaal om daar medailles te halenMaar om 100% te krijgen hoef je niet per se medailles te halen toch? Dat is alleen voor de achievements?
Het is wel mooi om te zien dat ik steeds denk, ah, nog één riddle en er dan toch weer 10 doe ofzo
Vrijdag binnen gekregen, vandaag uitgespeeldquote:Op maandag 14 september 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je vliegt echt door die game heen zeg!
Vindt hem ook tegenvallen, vooral de controls, werkt 9 van de 10 keer niet en hij gaat ook uit zichzelf allemaal dingen doen. Leuk spelletje, meer niet. Wel gaaf dat die ook naar XBLA komt.quote:Op maandag 14 september 2009 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spannund!!!!
Ik ben Scribblenauts trouwens aan het "proberen". Vindt hem een beetje tegenvallen. Puzzels zijn vrij simpel, en het combineren van zaken gaat omslachtig.
Wel leuk om afwisselend met mijn vrouw te spelen. Zegt namelijk veel over je karakter. Bij een puzzel moet je een kat van het dak van een huis krijgen.
- Haar oplossing: CAT FOOD.
- Mijn oplossing: FLAMETHROWER, en deze gebruiken om het huis in de fik te steken.
Autismequote:Op maandag 14 september 2009 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
2% ! Gijs! Wat mis je in hemelsnaam dat je die niet doet?
Ik mis twee medals met challengesquote:Op maandag 14 september 2009 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
2% ! Gijs! Wat mis je in hemelsnaam dat je die niet doet?
Nee logisch,... hij was ook getrouwd toch?quote:
PROEST.. koffie door de neusquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee logisch,... hij was ook getrouwd toch?
Achteraf moest ik ook net hard gniffelen toen ik in de keuken stondquote:
Zo droog.. en ik draai me net om naar het scherm met een beker koffie aan de mondquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Achteraf moest ik ook net hard gniffelen toen ik in de keuken stond
Griepje ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja werd es tijd he na dat 'griepje'
Ja das waar, 1 goeie film dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Veel vrouwen films waar hij in speelde.
Point Break was nog wel een aardige film van hem.
Lachen om je eigen grapjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Achteraf moest ik ook net hard gniffelen toen ik in de keuken stond
Roadhousequote:Op dinsdag 15 september 2009 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Veel vrouwen films waar hij in speelde.
Point Break was nog wel een aardige film van hem.
In de bios gezien was inderdaad redelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das waar, 1 goeie film dan.
Gisteren was Dejavu op tv, wel redelijk.. echt die rol weer met Denzel dan denk ik "jongen ga nou eens wat anders proberen" maar verder wel vermakelijk om eens te zien.
Ik weet nog goed dat ik die film huurde een lange tijd geleden. Was er eigenlijk meteen klaar mee. Had geen zin in een nieuwe techniek terugspoelfilm. Kon er niet inkomen,.... was te nuchter denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das waar, 1 goeie film dan.
Gisteren was Dejavu op tv, wel redelijk.. echt die rol weer met Denzel dan denk ik "jongen ga nou eens wat anders proberen" maar verder wel vermakelijk om eens te zien.
Mja je moet er wel even aan denken dat dit zo'n terug-in-de-tijd film is.. gelukkig worden er niet echt hoofdbrekende dingen uitgehaald, niet teveel mindfucks alleen een beetje op het einde. Nou ja toe maar. Vond hem zelfs erg voorspelbaar. 6.5 dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ik die film huurde een lange tijd geleden. Was er eigenlijk meteen klaar mee. Had geen zin in een nieuwe techniek terugspoelfilm. Kon er niet inkomen,.... was te nuchter denk ik.
Is dat met die negers? Nee niet gezien.. te zoetsappig meen ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:17 schreef Chocobo het volgende:
North & South was zo vreselijk goed. Heerlijke serie,....
Fantastisch jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:17 schreef Chocobo het volgende:
North & South was zo vreselijk goed. Heerlijke serie,....
Ja,... maar ook oorlog. De serie met die echte negers was 'Roots',... SUPER!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat met die negers? Nee niet gezien.. te zoetsappig meen ik.
Geniaal he,....quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja... dat doen wij ja..
Ik lach ook om een eigen scheet.
Die kijken wij nou ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vrouw heeft alle seizoenen van Gooische Vrouwen gekocht, dat is dan weer wat minder.
Ja,... lachen is heerlijk,... ik krijg het bij jou posts niet voor elkaar!quote:
En David Carradine!quote:
Ik heb van mijn 11e tot mijn 18e in Laren gewoond.quote:
Uitgezetquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Duitsers!
http://www.dumpert.nl/med(...)28letterlijk%29.html
Gijs, hype me nog eens wat voor Forza.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, hype me nog eens wat voor Forza.
Waarom is 3x wel scheepsrecht?
Gijs dit spel hypt zichzelfquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, hype me nog eens wat voor Forza.
Waarom is 3x wel scheepsrecht?
En het mooie is.. je bent helemaal vrij om te doen wat je wilt.. in principe zou je met 1 auto alle races kunnen doen.. je laat het systeem beslissen welke onderdelen er onder moeten, dus extra bandjes of uitlaat dat soort dingen worden allemaal voorgekauwd per event. Niet dat je er naar moet luisteren, je mag zelf ook beslissen wat je aanschaft.quote:The following was posted by Hil from IGN in the Xbox 360 Forums.....apparently he is playing the game....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Current Forza 3 stats:
Distance driven: 1330 miles
Number of races: 175
Time driving: 16hr 14 min
Percentage of career complete: 12.7%
I should note that I am 1/3 of the way through season 5 (of 6), but each season is longer than the last and the most races are now 12-20 minutes long each. So my time driving for each race is easily double the earlier seasons, plus there are more races making up events. I drove 552 miles in season 4, which was roughly equal to what I drove in seasons 1-3 combined. The career complete %, I believe, is calculated on the total events won (out of 220). Events are 3 to 11 races each (maybe more in season 6). 100% might take a billion hours.
TVPquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs dit spel hypt zichzelfAls je maar een beetje van auto's houdt is dat al ontzettend cool denk ik.. en wat ik zo gelezen heb is het aan de ene kant met alle hulpmiddelen ontzettend makkelijk te rijden voor 'beginnelingen' en toch is er voldoende uitdaging voor de 'ervaren' rijder.
400 auto's, allemaal met een eigen interieur/cockpitview, ik meen 75 circuits.. het spel is zo fucking groot, niet te bevatten
[..]
En het mooie is.. je bent helemaal vrij om te doen wat je wilt.. in principe zou je met 1 auto alle races kunnen doen.. je laat het systeem beslissen welke onderdelen er onder moeten, dus extra bandjes of uitlaat dat soort dingen worden allemaal voorgekauwd per event. Niet dat je er naar moet luisteren, je mag zelf ook beslissen wat je aanschaft.
Na iedere event krijg je weer 3 opties. Misschien een oval race, of een drag race doen? Prima, ga je dat doen.. wil je dat niet, ga je wat anders doen. En na iedere race krijg je weer een auto, mag je in rijden/tunen, of gewoon niet. En omdat ik andere races kies dan een ander, krijg ik andere giftcars of gaan er andere autoklasses open voor mij dan voor jou. Een garage zal nooit hetzelfde zijn dan die van een ander op die manier.
Verder heb je dan nog een storefront waar je in kan verdwalen, maak je een foto vanuit een replay.. zet ie m online voor je. Andere mensen kunnen die foto's checken van je.. en vinden ze hem leuk waarderen. En zo word je misschien een bekend fotograaf.
Maar datzelfde geld voor paintings.. heb je denk je een leuke painting, zet hem in je storefront voor misschien 5000 dollar te koop.. iemand die komt langs (je hoeft niet online te zijn) en koopt hem... waardeert hem, checkt je misschien als iemand die hij wil volgen om te zien of je nog meer leuke paints maakt. Of hij checkt je vrienden, wat hebben die voor paintings.. en zo verdien je geld terwijl je niet eens online bent.
Zelfde geldt voor tunings.. denk je, ik heb een viper en zoek een snelle tuning.. even zoeken, kopen en klaar.
Tonnen aan plezier als je het mij vraagt
Die cockpits zien er zo verschrikkelijk goed en herkenbaar uit, persoonlijk denk ik echt dat ze bij Turn10 daarin zijn doorgeslagen. Alles klopt tot in detail.. why?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Wat me aanspreekt:Die cockpit view lijkt me wel leuk. Beetje FPS-achtig. Normaal zet ik altijd de camera achter de auto bij gebrek aan beter. Camera op de bumper of op het dak trek ik niet. Hulpmiddelen spreekt me wel aan. Ik vond de lijn erg fijn, maar had toch wel moeite het goede rempunt te vinden. Dit doet hij nu ook zelf begrijp ik? Leercurve is dus wat fijner. Omgevingen zien er een stuk minder levensloos uit. Ferrari California en Nissan GTR
Misschien toch maar eens proberen, in elk geval de demo. En niet meteen verkopen als ik geen zin meer heb.Tijdje laten liggen en dan weer verder.
Ga je nou serieus voor Forza 3, een game waarvan je weet dat het toch niets wordt, in plaats vna Brutal Legend, een game waarvan hij gemaakt is door jouw held en die je al maanden loopt te hypen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
Uncharted 2/Forza 3/Demon’s Souls is wel een mooie combinatie van games.
Brütal Legend, Operation Flashpoint en Assassin’s Creed 2 lijken me ook wel tof. Maar bij die games heb ik niet zo’n gevoel van “die moet ik meteen bij de release spelen”. Kan in november/december/januari ook nog wel.
Ik ga in elk geval eerst eens de demo spelen. Als die me na één maand nog weet te boeien haal ik hem misschien wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga je nou serieus voor Forza 3, een game waarvan je weet dat het toch niets wordt, in plaats vna Brutal Legend, een game waarvan hij gemaakt is door jouw held en die je al maanden loopt te hypen?
Dat zou hetzelfde zijn als Sjo die ineens MySims gaat spelen in plaats van FFXIII !
ODST is voor co-op nog wel okay denk ik. Dat maakt elke game twee keer zo leuk meestal. Maar als jullie L4D gespeeld hebben, waarom dan niet L4D2 kopen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval eerst eens de demo spelen. Als die me na één maand nog weet te boeien haal ik hem misschien wel.
Tja, en Brütal Legend? Ik weet dat die game goed wordt. En Tim Shafer is een held! Ik ben er alleen niet voor in de stemming. Ik heb enk ik niet zo'n zin om 2 heftige SP's tegelijk te spelen, en Uncharted 2 gaat bij mij toch echt voor! En ik merk dat ik teveel third person action games achter elkaar speel. Batman, Uncharted, Demon's Souls...ik wil even wat anders damnit!
Een vriend van me (heb ik ook Halo 3 co-op en Left4Dead mee gespeeld) zit me te hypen voor ODST. Misschien wel leuk om de campaign co-op te doorlopen. En de Firefight mode klinkt wel als Left4Dead.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga je nou serieus voor Forza 3, een game waarvan je weet dat het toch niets wordt, in plaats vna Brutal Legend, een game waarvan hij gemaakt is door jouw held en die je al maanden loopt te hypen?
Dat zou hetzelfde zijn als Sjo die ineens MySims gaat spelen in plaats van FFXIII !
Ik heb nog niet het gevoel dat ik "klaar" ben met Left4Dead. We moeten de campaigns nog op de moeilijkste setting uitspelen. Geen zin om nu al het vervolg te halen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
ODST is voor co-op nog wel okay denk ik. Dat maakt elke game twee keer zo leuk meestal. Maar als jullie L4D gespeeld hebben, waarom dan niet L4D2 kopen?
Ik ben ook weer aan het kijken wat ik moet gamen tussen Batman en Uncharted hoor. Weer een maand vullen met XBLA zie ik niet echt zittenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]!
Ik lig altijd in een deuk om Strol's beslissingen,... zijn eeuwige zoektocht naar een schema,... de veranderingen
Dat is wel logisch idd. Vervolg komt ook vrij snel eigenlijk...quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het gevoel dat ik "klaar" ben met Left4Dead. We moeten de campaigns nog op de moeilijkste setting uitspelen. Geen zin om nu al het vervolg te halen.
Heb je alle DLC van Fallout3 al uitgespeeld?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook weer aan het kijken wat ik moet gamen tussen Batman en Uncharted hoor. Weer een maand vullen met XBLA zie ik niet echt zitten
Yup. Net als alle DLC van Fable II.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je alle DLC van Fallout3 al uitgespeeld?
Daar zeg je wat,.... tja,... ik wacht zelf op Demon's Souls,... zal wel moetenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook weer aan het kijken wat ik moet gamen tussen Batman en Uncharted hoor. Weer een maand vullen met XBLA zie ik niet echt zitten
Ja, grafisch niet anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Forza 3,... naar mijn idee het beste deel uit de serie. Heel veel verbeteringen en extra's als ik het zo lees. ODST is niks voor mij,... dan speel ik nog liever Halo 3 nog eens co-op uit.
Dat doet zo'n zeer he... krijg vervangende koppijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:16 schreef Chocobo het volgende:
En nog een!
http://www.break.com/index/vicious-sailing-boom-knockout.html
Tijd voor een greatest hits CD of een duet met jan Smit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:22 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Gitzwarte_dag__.html
voor 6 miljoen het schip in die jongen
En klaar is ie,... of volgend jaar 4 concertjes gevenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tijd voor een greatest hits CD of een duet met jan Smit.
Tipquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
85% van de riddles, hoe heerlijk is deze gameIk ben met name onder de indruk van de Amadeus Arkham notes
![]()
Moet alleen ff kijken hoe ik in die kamer met dat gas kom. Daar zitten nog flink wat riddles verstopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Penetentiary ook helemaal klaar nu
En ik heb net mijn eigen Batarang gevangen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Spel he,..... !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Penetentiary ook helemaal klaar nu
En ik heb net mijn eigen Batarang gevangen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja Gijs... Ik ben op zoek naar alle riddles... Dat zegt wat hoor!quote:
Ik heb de mijne niet meer aangehad sinds Uncharted geloof ik. Heb FW3.0 ook nog niet...quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef Chocobo het volgende:
Sony
http://e4g.info/1018/ps3-ylod-after-firmware-3-01.html
Mijne gaat vanavond aan,... Bladerunner ploft net op de mat. Lelijke cover trouwensquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja Gijs... Ik ben op zoek naar alle riddles... Dat zegt wat hoor!Ik ben helemaal geen completionist!
[..]
Ik heb de mijne niet meer aangehad sinds Uncharted geloof ik. Heb FW3.0 ook nog niet...
Ben benieuwd wat jij er van vindt! Ik ben van plan om 'm volgende maand te bestellen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijne gaat vanavond aan,... Bladerunner ploft net op de mat. Lelijke cover trouwens
Nee,... ga ik nu doen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
De FAIL in het PSP-topic al gelezen?
Een career mode is blijkbaar previous-gen.quote:
Ik snap het niet hoor. PS2,.... PRACHT-console,... en dit,.... het voelt zo vreselijk aan als een testconsole. Alsof de PS4 het pas gaat worden ofzo. Zo amateuristisch hoe ze nieuwe updates presenteren,... met van die filmpjes met een jonge pik die vice-president is. Niet tot slecht luisteren naar feedback en een handjevol exclusives,...... wat een fiasco zeg!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gequote worden.
Ligt eraan welk programma,... en hoe je de schijf gaat formatteren. Windows kan dit gewoon zelf geloof ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee?
Heb hier een externe HD 1TB.
Wil hem formatten, maar kan ie niet doen.
Of dat hij er ff mee bezig is en dan de melding "kan de schijf niet formateren"
Ze kunnen beide gewoon heel groot zijn. Een 1TB HD kan je prima FAT32 formatteren. Enige probleem is dat je bestanden op de schijf per bestand niet groter dan 6 (of 4) GB mogen zijn. NTFS is wel beter en sneller, maar dat protocol trekt de 360 en PS3 nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:42 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft dat niet iets te maken met FAT32 of NTFS? Een van de twee kon maar een beperkte grootte aan geloof ik.
quote:
Doe het met windows, kan geen FAT32 alleen NTFS prima lijkt me.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze kunnen beide gewoon heel groot zijn. Een 1TB HD kan je prima FAT32 formatteren. Enige probleem is dat je bestanden op de schijf per bestand niet groter dan 6 (of 4) GB mogen zijn. NTFS is wel beter en sneller, maar dat protocol trekt de 360 en PS3 niet
Is het gelukt met formatteren naar NTFS?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
Microsoft en Activison hebben met trots aangekondigd dat er een limited edition Xbox 360 van Call of Duty: Modern Warfare 2. Je krijgt in die bundel niet alleen de Xbox 360, maar ook een headset, 2 draadloze controllers, maarliefst 250 GB als harde schijf en natuurlijk ook het spel zelf. Dit alles voor een prijs van $399. Helaas kunnen we niet met zekerheid zeggen of deze bundel ook naar hier komt.
[ afbeelding ]
Nee denk dat de HD kapot is.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is het gelukt met formatteren naar NTFS?
Oh dat is vaag? Staat ie u nu op FAT32?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee denk dat de HD kapot is.
HD is niet van mij, maar van een maatje dacht kijk er es ff na.
Format voor een deel en krijg dan de melding dat hij de schijf niet kan formatten.
Geen iedee kan er niets mee.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is vaag? Staat ie u nu op FAT32?
Het was Kanye West heh...quote:
Ze lijken allemaal op elkaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was Kanye West heh...
Ik heb niks met strips Gijs! Helemaal niet met nieuws-gerelateerde verplicht gemaakte cartoons!quote:
Ik lees er verschillende, maar Garfield is eigenlijk de leukstequote:Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb niks met strips Gijs! Helemaal niet met nieuws-gerelateerde verplicht gemaakte cartoons!
So true! Ik voel me ook AWESOME met mijn iPhone!quote:
En volgend jaar is de 4g op de markt met roterende draaikop.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
So true! Ik voel me ook AWESOME met mijn iPhone!
Dan moet ik een jaartje wachten, want ik heb een 2-jarig abonnement.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Bastard het volgende:
En volgend jaar is de 4g op de markt met roterende draaikop.
Voel je je dan nog steeds awesome met je investering?
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
So true! Ik voel me ook AWESOME met mijn iPhone!
Kleine piemelcompensatie +10 Gijs. Zou je ook eens moeten proberen.quote:
Waarom zou ik,.... mijn piemel werkt!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kleine piemelcompensatie +10 Gijs. Zou je ook eens moeten proberen.
Mafia Gijs.. maakt niet uit wat je doet, al had je het wel goed gedaan dan nog payen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds geen schriftelijke bevestiging gehad van mijn bezwaarschrift naar de belastingdienst en dus maar weer even gebeld (ik heb intussen al twee termijnen terug betaald omdat je anders een boete krijgt). Het vrouwtje aan de telefoon wist me echter te vertellen dat het bezwaar hoe dan ook afgewezen gaat worden
Wat een klootzakken, omdat ik één klein foutje heb gemaakt (te laat overschrijven adres bij de gemeente) kost me dat 650 euro. Terwijl ik gewoon bewijs heb dat ik hier woonde in die maanden: huurcontract, afschriften huurbetaling, etc.
Ik heb al mijn belastingzaken momenteel overgedragen. Ben er klaar mee!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds geen schriftelijke bevestiging gehad van mijn bezwaarschrift naar de belastingdienst en dus maar weer even gebeld (ik heb intussen al twee termijnen terug betaald omdat je anders een boete krijgt). Het vrouwtje aan de telefoon wist me echter te vertellen dat het bezwaar hoe dan ook afgewezen gaat worden
Wat een klootzakken, omdat ik één klein foutje heb gemaakt (te laat overschrijven adres bij de gemeente) kost me dat 650 euro. Terwijl ik gewoon bewijs heb dat ik hier woonde in die maanden: huurcontract, afschriften huurbetaling, etc.
Ik zag laatst op het nieuws dat er ook zo'n mannetje was die aangiften voor anderen deed. Heeft de belastingdienst voor miljoenen opgelichtquote:Op woensdag 16 september 2009 12:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb al mijn belastingzaken momenteel overgedragen. Ben er klaar mee!
Crisis hé? Die mld moeten toch ergens door worden aangevuld.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Crisis hé? Die mld moeten toch ergens door worden aangevuld.
Vanaf 1-10 kun je ze trouwens schriftelijk in gebreke stellen. Als ze dan binnen 8 weken niet reageren kun je een dwangsom krijgen die oploopt tot maximaal 1260 euro.
Je kan ook je studie gebruiken om misschien eens wat anders te doen dan Macro werk Gijsquote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag laatst op het nieuws dat er ook zo'n mannetje was die aangiften voor anderen deed. Heeft de belastingdienst voor miljoenen opgelicht![]()
![]()
Wat een kut cultuur ook echt![]()
Het wordt echt tijd dat ik veel geld op straat vind ofzo. Een koffertje met een miljoen erin ofzo.
Studie duurt niet lang meer en ik kom prima rond nu op zich. Maar ik wil wel verder groeien nu ja, studie heeft lang genoeg geduurdquote:Op woensdag 16 september 2009 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je kan ook je studie gebruiken om misschien eens wat anders te doen dan Macro werk Gijs! Of ben je nog aan het studeren? Geld vinden,.....
WERKEN zal je!
Komt goed Gijs. Artsen en advocaten hebben vaak ook een ziekelijke studieschuld en beginnen ook pas rond hun 38e met echt werken. Maar ja,.... ik zie jou niet echt de ruimte in gaan als astronaut! Tijd om carrière te maken. Je moet toch met pensioen over 35 jaar Gijs!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Studie duurt niet lang meer en ik kom prima rond nu op zich. Maar ik wil wel verder groeien nu ja, studie heeft lang genoeg geduurdBeetje een faal van mijn kant hoor
Komt goed uiteindelijk
Ik weet tenminste dat het nadert met een T isquote:Op woensdag 16 september 2009 13:04 schreef Bastard het volgende:
Beetje een faal.. hij naderd (t?) 30 en zit nog op school
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet tenminste dat het nadert met een T is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet tenminste dat het nadert met een T is
God ja, hij heeft natuurlijk een flink pensioengat!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:04 schreef Chocobo het volgende:
Je moet toch met pensioen over 35 jaar Gijs!
Ik betaal al sinds mijn 23e ofzo en daar ben ik blij om! Maar inderdaad,... Noot moet gaan inleveren hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
God ja, hij heeft natuurlijk een flink pensioengat!
Dat wordt doorwerken tot zijn 78e!
Kunnen we mooi wraak nemen als wij zitten te Fokken vanuit Zuid-Frankrijk en hij zit te zweten in een of andere stinkfabriek.
Bust a move komt later,....quote:Op woensdag 16 september 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
De XBLA release van vandaag is toch Bubble Bobble, en niet Bust a Move
ik zeg doenquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geblogdbloggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tje_van_wilders.html![]()
Maar inderdaad goed punt, ik hoorde vanmiddag ook.. we moeten bezuinigen, kan wel op zorg en onderwijs.. ik denk WTF??quote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oooooooohhhh...ik kan niet wachten op nieuwe verkiezingen.
Pechtold is trouwens ook goed op stoom!
Kut!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, hoe vond je Blade Runner eigenlijk?
Awesomequote:Op woensdag 16 september 2009 20:23 schreef Chocobo het volgende:
Noot?
Have you purchased all five packs worth of downloadable content for Fallout 3 on the Xbox 360? If so, then this premium theme is yours free come October 1st.
[ afbeelding ]
Deel 2 inmiddels ook online,..... briljantquote:Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tje_van_wilders.html![]()
Nou, zijn hoofddoekbelasting was wel echt onzin hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 23:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 2 inmiddels ook online,..... briljant
http://www.dumpert.nl/med(...)s_aan_het_woord.html
Ik ben gewoon blij dat er iemand is die zegt wat ik denk!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, zijn hoofddoekbelasting was wel echt onzin hoor
Voor een groot deel is dat ook zo. 'Ze zijn allemaal de weg kwijt' is de keiharde waarheid.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat er iemand is die zegt wat ik denk!
Eurogamer is ook lovend, noemen het een mooi einde van GTA IV geloof ik. Ik ga definitief die disc halen ooitquote:Op donderdag 17 september 2009 00:04 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben echt hyped
http://www.insidegamer.nl(...)ony/impressies/26848
et hoogtepunt daarvan beleefde ik in een derde missie, die een ode was aan de film Heat. Doel was om een stelletje corrupte agenten uit te schakelen. Die wilden namelijk vals bewijs in een auto plaatsen. Bulgarin kreeg daar hoogte van en stuurt Luis er op af. Gewapend met een paar C4-bommen loop je de parkeergarage binnen en plak je de bommen op de voorkant van de auto waar de politieagenten het bewijs willen plaatsen. Daarna kruipt Luis met zijn handlangers achter een auto om te wachten. Als de politie eenmaal binnen komt rijden, wacht je op het juiste moment, voordat je de hel los laat breken.
[ afbeelding ]
Ik vind deze leukquote:Op donderdag 17 september 2009 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor een groot deel is dat ook zo. 'Ze zijn allemaal de weg kwijt' is de keiharde waarheid.
ik vond Marianne wel schattig trouwens
Ja ik ga ook voor de disc versie,... beide episodes op een disc!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eurogamer is ook lovend, noemen het een mooi einde van GTA IV geloof ik. Ik ga definitief die disc halen ooit
Ja, dat is Marianne Thieme, van de dierenpartijquote:Op donderdag 17 september 2009 00:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind deze leuk: Mevrouw Time ofzo?
http://www.dumpert.nl/med(...)mor_in_den_haag.html
Jaaa,... dieeee,..quote:Op donderdag 17 september 2009 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat is Marianne Thieme, van de dierenpartij
[ afbeelding ]
Zo hard het geld waard ook, deel 1 van de DLC vond ik erg gaaf, kijk erg uit naar Gay Tonyquote:Op donderdag 17 september 2009 00:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ga ook voor de disc versie,... beide episodes op een disc!
GTA IV is klaar in ieder geval. Liberty City zie ik niet snel terugkomen nu.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo hard het geld waard ook, deel 1 van de DLC vond ik erg gaaf, kijk erg uit naar Gay Tony
Ben alleen benieuwd wat ze hierna gaan doen met GTA.
Parijs, Londen of Barcelona,.... op de GTA4 enginequote:Op donderdag 17 september 2009 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GTA IV is klaar in ieder geval. Liberty City zie ik niet snel terugkomen nu.
Londen is denk ik de volgende.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Parijs, Londen of Barcelona,.... op de GTA4 engineKom maar op!
Gijs...dat is echt niet serieus hoor. Hij zet het kabinet gewoon voor schut. Over onzin als milieutax, graaitax, vettax, vleestax, etc. wordt namelijk wel serieus gesproken.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, zijn hoofddoekbelasting was wel echt onzin hoor
Precies. Dan is hij sterk. Ik merk dat ik bij zijn standaard riedeltje over Islamitisering afhak. Dat weet ik nu wel Geert.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor een groot deel is dat ook zo. 'Ze zijn allemaal de weg kwijt' is de keiharde waarheid.
Femke blijft mijn zure natte droom.quote:ik vond Marianne wel schattig trouwens
Ik wil Tokyo of Bogota.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Parijs, Londen of Barcelona,.... op de GTA4 engineKom maar op!
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag Brutal Legend en PES demo @ xbl.
'Baas' was toch het nieuwe vet?quote:
Oh ja Baasquote:Op donderdag 17 september 2009 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
'Baas' was toch het nieuwe vet?
De jeugd van tegenwoordig.
En nu hopelijk nog een paar.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ropvang__.html?p=3,1
En weer een paar Wilders stemmers erbij..
Nepste show ooit.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:07 schreef Bastard het volgende:
Ik kon 'vet' al niet makkelijk over mn lippen krijgen.. en nu net als die amerikaanse schreeuwkiddie's 'awesome' gaan roepen zeker
Anyways.. kennen jullie dat programma date my mom ofzo?
Tenenkrommend die moeders en dochters toch?quote:
Al die zogenaamde "reality" shows zijn vreselijk. Jezelf voor lul zetten voor je 15 minutes of fame.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:17 schreef Bastard het volgende:
Tenenkrommend die moeders en dochters toch?![]()
Ik zit echt mn mond open te kijken!
Mooiste is nog, die gast eet gewoon vleesquote:
Zo dan! Ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Mooiste is nog, die gast eet gewoon vlees
Schrok me trouwens echt de tyfus bij Batman AA, bij de 3e ontmoeting met de scarecrow....ik dacht dat mn 360 of TV het begaf
Ja.quote:
Pechtold is best cool ja, goeie teksten heeft die gast. Dat je denkt aan games tijdens zoiets zou overigens aanleiding van psychologen zijn om je te vertellen dat je verslaafd bent enzo hequote:Op donderdag 17 september 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. Dan is hij sterk. Ik merk dat ik bij zijn standaard riedeltje over Islamitisering afhak. Dat weet ik nu wel Geert.
Ik ga Pechtold steeds meer waarderen. Hij had gister echt een briljante comback naar van Gaal.
Pechtold had een enorme stapel rapporten bij zich die het kabinet de afgelopen jaren had laten opstellen. Dit omdat het kabinet weer tig onderzoekscommissies wil instellen. Van Gaal zei toen dat hij een samenhangend verhaal wilden. Antwoord van Pechtold: "zal ik er een nietje doorheen doen?".![]()
[..]
Femke blijft mijn zure natte droom.
[ afbeelding ]
Moest gister nog aan haar denken toen de olieraffinaderij in RE5 in de lucht vloog. Kan Femke vast niet waarderen dacht ik.
Het is zelfs een ex-jager!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Mooiste is nog, die gast eet gewoon vlees
Na Metal Gear Solid en Eternal Darkness gespeeld te hebben schrik ik niet meer van dit soort meldingen.quote:Schrok me trouwens echt de tyfus bij Batman AA, bij de 3e ontmoeting met de scarecrow....ik dacht dat mn 360 of TV het begaf
We krijgen toch eerst nog 2 delen van Too Human?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eternal DarknessOver sleeperhits gesproken! Van mij mag daar wel eens een HD remake of vervolg op komen!
Ik moest er vanmorgen ook aan denken!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga Forza 3 trouwens halen, dichter bij een next-gen OutRun dan dit kom ik denk ik niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:08 schreef Bastard het volgende:
Khad trouwens gisteravond tot tweemaal toe tijdens een race in Forza2 voor een paar tellen zwart beeldEn hij maakt ook weer lawaai
Stuur 'm nu op dan Gijs, dan mis je enkel een paar dagen de demo.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:08 schreef Bastard het volgende:
Khad trouwens gisteravond tot tweemaal toe tijdens een race in Forza2 voor een paar tellen zwart beeldEn hij maakt ook weer lawaai
Nee hij moet eerst stuk gaan natuurlijk... maar ik voorzie al donkere wolkenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stuur 'm nu op dan Gijs, dan mis je enkel een paar dagen de demo.
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hij moet eerst stuk gaan natuurlijk... maar ik voorzie al donkere wolken
Wat te denken van:quote:Op donderdag 17 september 2009 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat te denken van:
[ afbeelding ]
Ja. Ik heb nu een *klein* beetje kriebels richting Sony. Ik heb 360 betaald voor mijn 80GB inFamous bundel. Een half jaar later ligt er voor die prijs een 250 GB Uncharted 2 bundelquote:
Nee, ik kan dezelfde dag dat ie stuk gaat naar een maat toe om een xbox op te halen. Ik speel de demo en forza3 wel hoor!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is altijd Gijs....maar heb je het laatste half jaar wel genoten?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nu een *klein* beetje kriebels richting Sony. Ik heb 360 betaald voor mijn 80GB inFamous bundel. Een half jaar later ligt er voor die prijs een 250 GB Uncharted 2 bundel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |