quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen wel zo onschuldig doen hier, maar ondertussen gingen jullie wel tegelijk weg en kom je nu tegelijk terug.
echt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen wel zo onschuldig doen hier, maar ondertussen gingen jullie wel tegelijk weg en kom je nu tegelijk terug.
yepz zelfs net eentje teruggestuurdquote:
Komen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt?
hahaha
is toeval
maar snapte jou vrouw opmerking niet
Ik zag het ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
Midden. Maar als je naar beneden gescrold had wist je datquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz zelfs net eentje teruggestuurd
k pik je op morgen
welke van de drie op de foto in je fobo ben jij?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Midden. Maar als je naar beneden gescrold had wist je dat.
Maar PM gelezen, en dan zie ik je morgen. Ik probeer er ook rond 12.15 te zijn. Als ik een lekke band krijg (en daar kan je bij mij wel vanuit gaan) ofzo laat ik wel iets weten.
Trusten!quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:02 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
is goe
k ga mn bedje maar eens warm houden, tot morgen allemaal
ik ga je zo wel smsen dat je hem niet moet vergetenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef JJH het volgende:
Ik ga morgen echt die tas met kauwstaven niet moeten vergeten. Die staat als enige nog hier boven. Typisch iets voor mij namelijk!
Kweej was gisterenochtend om half 5 al wakker... dus kweej lag er om 21:30 al in gisteren avondquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie? Wie? Wie?
En waar is Kweej? Is die moed aan het indrinken?
toch wel een groen masker he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:10 schreef Qwea het volgende:
ik kan me niet aankledenmn masker moet 15 min zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |