Zou "je" in zo'n situatie alle bezienswaardigheden gaan bekijken? Volgens mij kost het behoorlijk wat energie om van hot naar her te vliegen in zo'n stad en dan is het handig als je elkaar ook nog een beetje kent. Brrrrr, het is echt niets voor mij...quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:06 schreef Desmonkey het volgende:
Nou jah we kunnen ook een weddenschap houden van hoeveel sex ze daar hebben.
en hoe voelt dat dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:18 schreef Waxxer het volgende:
(Goh, vroeger deed ik altijdals ik ging slapen, maar nu ik dat weer zo doe, voel ik me net Mike_Hunt)
Enfin, trusten!
inderdaad maar een paar uurquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
wat een ophef over Ang3l, tis toch avontuurlijk? En Parijs is echt nie ver van Nederland.
quote:
volgens mij minder hoor met het vliegtuig. Je krijgt niet eens dinner.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad maar een paar uur
in het weekend ben ik laat op jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
jij nog zo laat op?
of ben je een nachbraker?
is ook maar 1 uur vliegen ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij minder hoor met het vliegtuig. Je krijgt niet eens dinner.terwijl ik altijd ga voor a light snack.
trusten jongenquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Peter het volgende:
Spanje was al 2 uur vliegen.. Parijs onder het uur denk ik.
Truste
Slaapsequote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Peter het volgende:
Spanje was al 2 uur vliegen.. Parijs onder het uur denk ik.
Truste
drom! je bent zo weer terug. Kan je nog op je oude dag aan denken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is ook maar 1 uur vliegen ofzo
denk dat jouw oude dag eerder komtquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
drom! je bent zo weer terug. Kan je nog op je oude dag aan denken.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOITquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat jouw oude dag eerder komt
he jongenquote:
soms zijn het ook een stelletje papkindjes die niet onder moeders rok wegdurvenquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
wat een ophef over Ang3l, tis toch avontuurlijk? En Parijs is echt nie ver van Nederland.
He jongenquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms zijn het ook een stelletje papkindjes die niet onder moeders rok wegdurven
kwam de poetsploeg niet daar tijdens ang3ls afwezigheid ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:41 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, bij met lezen.
Een Ang3l kloon? could it be? the bitch is back?![]()
ohnee die komt niet want die is er alquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT![]()
fokken vanuit bedquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
wat doe jij nog zo laat hier? was je de hort op?
o hij? kan ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwam de poetsploeg niet daar tijdens ang3ls afwezigheid ?
quote:
nee,ik heb nog zoveel jaartjes te gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ohnee die komt niet want die is er al
1 uur teruglezen?? doe je dat daadwerkelijk? zo ik eigenlijk ook moeten doen, zodat ik niet naar de bekende weg vraag.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fokken vanuit bedna 1 uur teruglezen
Niet eens. Ik wil mijn geld terug!quote:
denk jijquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee,ik heb nog zoveel jaartjes te gaan.
is wel beter voor jouw imago jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1 uur teruglezen?? doe je dat daadwerkelijk? zo ik eigenlijk ook moeten doen, zodat ik niet naar de bekende weg vraag.
ik scroll meestal alles voorbij tenzij er iets boeiends bij staatquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1 uur teruglezen?? doe je dat daadwerkelijk? zo ik eigenlijk ook moeten doen, zodat ik niet naar de bekende weg vraag.
who cares wat ze denken. Ze hebben toch altijd wel een mening.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is wel beter voor jouw imago ja
quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik scroll meestal alles voorbij tenzij er iets boeiends bij staat
er moet toch wat of iemand overblijven om je heerlijk aan te ergerenquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
who cares wat ze denken. Ze hebben toch altijd wel een mening.Heb ik ook.
Lees meestal alleen post van bepaalde mensen terugquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, meestal in lees ik alleen de recente topic, maar als dat al uit tig pagina's bestaat dan geloof ik het wel. ik ga ervan uit dat het SSDD is.
en zo 'juweeltjes' aan reakties mislopen ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, meestal in lees ik alleen de recente topic, maar als dat al uit tig pagina's bestaat dan geloof ik het wel. ik ga ervan uit dat het SSDD is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |