Stel ik ben in regio Rotterdam, richt mijn camera op Vlarp, en die zoekt razendsnel binnen gay.nl (met beeldherkenning) naar alle foto's op Gay.nl in regio rotterdam. En floep "Profielnaam Vlarp" verschijnt in beeld. Weet je meteen of iemand single is enzo. Ook leuk als je wilt weten of iemand in de bus gay is of niet.quote:
Ach Basje lijkt sprekendquote:
Hyves heeft al zoiets ingebouwdquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Een site waarbij je anoniem kunt achterhalen of iemand iets voor je voelt. Dus je stuurt hem via een sociale netwerksite (Hyves, Facebook, whatever) een anonieme uitnodiging om een kleine mini enquete in te vullen. Op basis daarvan krijg je dan een score of je crush kansrijk is of niet.
Ow dan klopt er iets nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Basje is de slapende.
Robbie die met de open ogen
Hyves is kut.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hyves heeft al zoiets ingebouwd
Nou, ja, eh, kom op!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben 102 Minutes that changed America aan het kijken
Best erg heftige documentaire
Ik moet zeggen dat ik echt enorm stil word van deze docu. Allemaal amateur beelden waardoor je echt een beetje een idee krijgt van wat zich toen heeft afgespeeld...quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:38 schreef Xiance het volgende:
het is de hele week al feest!
ik heb vanacht tot 3.30 tv zitten kijken over 9/11
En mn moeder vanochtend om 8u maar vragen of ik niet lekker was
Géél en sappig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:35 schreef Powerkiwi het volgende:
ZIjn er nog geile boys hier?
Jij mag wel bij mij langs komen hoorquote:
Ik begrijp dat ik gewild ben. Maar ik bedank. Er zijn vast genoeg snelwegen rondom Laag-Soeren waar je ergens eenparkeeplaats kunt vinden met zoekende meneren. Ik denk dat je dáár meer succes hebt dan hier.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:44 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Jij mag wel bij mij langs komen hoor
dat had ik gisteravond met een documentaire op SBS6, met de burgemeester enzo..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik echt enorm stil word van deze docu. Allemaal amateur beelden waardoor je echt een beetje een idee krijgt van wat zich toen heeft afgespeeld...
Ik zit ook continu met een brok in m'n keel te kijken... dit soort dingen grijpt me zo enorm aan...quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat had ik gisteravond met een documentaire op SBS6, met de burgemeester enzo..
als je dan ziet dat de torens instorten en dan die enorme rookwolk als een horror mist op je af komt..
en toen begon die vrouw te vertellen over haar man, dat die allemaal mensen aant helpen was..
en ze voelde dat hij voor hen had gekozen en niet voor haar..
Toen vertelde ze dat hij zo was, en dat ze het hem (begon te huilen) niet kwalijk kon nemen, want dat was waarom ze van m hield..
ik heb stiekum wel een traan over mn wang voelen rollen
Dit soort docu's / films zijn nooit goed voor mij.
Eigenlijk ben ik een hele zachtaardige eitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |