Mensen die dit zeggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef Weezy.F.Baby het volgende:
Mensen die niet snappen dat complottheoriëren gewoon de (keiharde) waarheid vertonen..
Precies, gewoon de gangbare theorie aanhangen. Niet al te kritisch. Lekker gewoon, lekker simpel. Iedereen vrolijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef Apebeer het volgende:
Complottheoriën... Ik kijk nu godverdomme al weer naar zo'n kut documentaire over 9/11 (op rtl5)![]()
Er is niks op tv. Wanneer krijgen die complotmensen nou is effe de tyfus. Geen complot, klaar, iedereen blij![]()
[ afbeelding ]
Fokkers die alleen maar post kunnen maken met 1 zin en eenquote:
Overtuig me.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:32 schreef Weezy.F.Baby het volgende:
[..]
Mensen die dat ontkennen..
Gefeliciteerd, je bent nú al de winnaar van de Inability to Spot Sarcasm-Award 2009.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Echt van die Amerikanen he, oeh nooos ik heb teveel geleend. Ja kan ik er wat aan doen dat ik 20 creditcards heb en dat ik op elke creditcard maximaal in het rood staDAT IS DE SCHULD VAN BUSH
![]()
DUS 9/11 OOK
Nou ik heb lekker mijn post aangepastquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nú al de winnaar van de Inability to Spot Sarcasm-Award 2009.
Mensen die niet snappen dat het leven veel spannender is dan het lijkt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef Apebeer het volgende:
OH WACHT:
die gozer op tv zegt net: complotten zijn altijd spannender dan de werkelijkheid.![]()
nu weten we dus waarom 3keernix, Weezy.F.Baby, nattermann en jogy zo dom zijn
Volgens mij neem jij het leven iets té serieus, nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef Apebeer het volgende:
OH WACHT:
die gozer op tv zegt net: complotten zijn altijd spannender dan de werkelijkheid.![]()
Gelukkig zijn er ook experts en getuigen aan het woord die alles ontkrachtenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef Apebeer het volgende:
Complottheoriën... Ik kijk nu godverdomme al weer naar zo'n kut documentaire over 9/11 (op rtl5)![]()
Er is niks op tv. Wanneer krijgen die complotmensen nou is effe de tyfus. Geen complot, klaar, iedereen blij![]()
[ afbeelding ]
Het is ook heel erg geloofwaardig dat van een compleet vliegtuig absoluut niets terug te vinden is, behalve het paspoort van 1 van de kapersquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Precies, gewoon de gangbare theorie aanhangen. Niet al te kritisch. Lekker gewoon, lekker simpel. Iedereen vrolijk
Dude, mijn ideale leven is de hele dag in de zon liggen met een drankje waar het spannendste wat er gebeurd de dagelijkse kakpartij is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef Apebeer het volgende:
OH WACHT:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |